Hop til indhold

Recommended Posts

Det var nok lidt før den årlige højtid at jeg besluttede mig for at give den meget populære Seranno et besøg.

Med så mange positive anmeldelser, tænkte jeg at det kunne ikke gå galt og som velbevandret besøgende på stedet på Frederiksberg, så var jeg klar, da jeg så hun var i byen.

Ingen problemer med kommunikationen på SMS. Tror måske hun var et par minutter forsinket da jeg kom frem, men ikke noget at hænge sig i.

Den smukke kvinde modtog mig i lækkert dress, der ikke overlod meget til fantasien, og dog, lige den der fantasi om hvad jeg havde lyst til at gøre ved hende.

Da det var første gang hos hende, valgte jeg at tage en halv time.

Hun har en super lækker stram krop. Dejlige bryster og dejlig stram.

Dejligt blow og kontakt og alt det hun er blevet kendt for. Fik kørt flere stillinger igennnem. Virkelig intet at klage over.

Dog var vores kemi ikke helt i top. Som tidligere skrevet i en tråd, kan jeg godt lide at tage lidt fat og det var hun på ingen måde til. Måske fordi det var vores første møde eller også fordi, hun ikke er til det.

Men alt i alt en super oplevelse med en meget lækker og imødekommende kvinde.

Vil jeg komme igen?  Helt sikkert, hvis det er det mere blide jeg har lyst til.

Dog er jeg nok mere til hendes veninde Chleo. Hun matcher mig bedre.

Tænker da også på en tur med dem begge, men tror jeg kommer til at fokusere for meget på Chleo, da hun er mere min type.

Men uden tvivl er Skinken et top valg.

Kan dog se at Chleo er i byen igen og det bliver helt sikkert hende jeg giver et besøg en af dagene.

Hyg jer derude.

Bugs

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt tråden er om serrano - men chleo... ser smuk ud men har tydeligvis silikonebryster (?!)... hvordan føles de? Naturlige eller hårde? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er muligvis bare mig, der er fuldstændig humorforladt, men jeg synes, at det er temmeligt respektløst og helt unødvendigt med sådan et øgenavn. Dårlig stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
OneGuy skrev, for 29 minutter siden:

Det er muligvis bare mig, der er fuldstændig humorforladt, men jeg synes, at det er temmeligt respektløst og helt unødvendigt med sådan et øgenavn. Dårlig stil!

Du er klar over at Serrano er en afart af en skinke ikke? Deraf øgenavnet skinke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, 1 time siden:

Du er klar over at Serrano er en afart af en skinke ikke? Deraf øgenavnet skinke... 

Nej, det var jeg faktisk ikke lige opmærksom på. Jeg synes stadig, at det er nedsættende, at omtale en pige som “Skinken”. 

Redigeret af OneGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
OneGuy skrev, for 8 timer siden:

Nej, det var jeg faktisk ikke lige opmærksom på. Jeg synes stadig, at det er nedsættende, at omtale en pige som “Skinken”. 

Jeg er enig med @OneGuy Skal vi ikke bare kalde hende Jessica?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Så købesex med unge piger, fra et underbemidlet land, er ok?

Men øgenavne der bare henviser til et selvvalgt efternavn, der trækker i grænsen. 

Jeg kan godt se det. @Bugs burde blive fængslet for den nedsættende måde at omtale kvinder... Stop jer selv:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 3 minutter siden:

Rolig nu, @Sweex . Der er ingen der skal bures inde, men derfor kan vi vel godt holde en sober tone. 

 

Helt enig. Og så har jeg egentligt ikke mere at sige til den sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...