Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte for år tilbage Simone - hun var rigtig god til golden shower/urin. Hun holdt til i Valbyområdet. Er der nogen som ved hvad der blev af hende, eller kan anbefale en anden som gør det samme?. 

På forhånd tak 

Skrevet
Bobo67 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg besøgte for år tilbage Simone - hun var rigtig god til golden shower/urin. Hun holdt til i Valbyområdet. Er der nogen som ved hvad der blev af hende, eller kan anbefale en anden som gør det samme?. 

På forhånd tak 

Er der et link 

Skrevet
  • Author

Jeg har desværre ikke et - det er ca 6-8 år siden. 

Skrevet
Krebs skrev, 1 time siden:

se her

Tror nu ikke det er hans søgen efter urin du skal hjælpe med. Det er den nævnte kvinde han søger... Blot en hjælp til dig ikke kritik

Urin er der mange som tilbyder meeen syntes at kunne fornemme det er en specifik kvinde og ikke en som tilbyder emnet

Skrevet
Bobo67 skrev, for 2 timer siden:

På forhånd tak 

Hvis Simone er sm relateret så prøv af efterlyse hende i kategorien efterlysning  BDSM

Skrevet
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

Tror nu ikke det er hans søgen efter urin du skal hjælpe med. Det er den nævnte kvinde han søger... Blot en hjælp til dig ikke kritik

Jeg forsøgte såmænd blot at imødekomme følgende ønske:

Bobo67 skrev, for 2 timer siden:

eller kan anbefale en anden som gør det samme?. 

Men den delsætning må jeg jo have misforstået totalt. Tak for at bringe mig ud af vildfarelsen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.