Hop til indhold
gamlingen

Besøgt Sofie Blondibeauti i Middelfart

Recommended Posts

 

 https://annoncelight.dk/showad/247897

I forbindelse med et andet ærinde i Middelfart havede jeg booket en time i hendes selskab. Sofie var påklædt som aftalt og ja i mine øjne er hun en fræk lille sag med sit korte hår, dejlige øjne og smilende som hun er.Hun var med det samme klar med rigtige kys og det virkede som om, hun ku li at blive berørt, allerede inden kjolen blev lynet ned og hun trådte ud af den. Opstemt af hendes medleven, fik jeg Sofie til at lægge sig på ryggen, nu kun iført selvsiddende strømper. Kyssede hende på munden, fortsatte med kys og  slik på brysterne, kyssede videre nedad, nåede ned til inderlårene, der også fik kys. En ophidset rysten var tydelig og den blev tydeligt forstærket, da jeg først kyssede hendes mis og siden slikkede hende skiftevis langsomt og lidt hurtigere. Med mindre jeg tager fejl så var hun ganske fornøjet med tungens virkning (desværre nåede hun ikke klimaks). Så var det min tur til, at ligge på ryggen og det Sofie kan med mund og tunge det var noget "han" ku li. Variationen mellem det langsomme, det hurtige, det blide, slik på mellemkødet og slug til roden ja det gjorde ham klar til frakken. Sofie gled ned over og skiftevis red hun og skiftevis stødte jeg op i hende. Efter lidt missionær og lidt doggy sluttede festen med indtrængen i Sofie, mens hun lå på siden! Den  resterende tid  fik jeg massage på ryggen, det vil sige hun startede nu med lade sine bryster strejfe henover min ryg og mine baller (ganske dejligt) og så var det massage! En helt igennem god time, som helt klart skal gentages!

Redigeret af gamlingen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi Sofie et par gange. Er temmelig sikker på billeder er ægte. Hun er nem at omgås, behagelig og meget imødekommende med hensyn til ønsker. Desværre smager hun altså som om hun er ryger, når man tungekysser med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 9.4.2019 at 17:00:

Har også været forbi Sofie et par gange. Er temmelig sikker på billeder er ægte. Hun er nem at omgås, behagelig og meget imødekommende med hensyn til ønsker. Desværre smager hun altså som om hun er ryger, når man tungekysser med hende.

Det var så ikke lige min oplevelse: hun kysser godt og jeg oplevede ikke nogen røgsmag eller fornemmede, at hun er ryger overhovedet (men derfor kan hun jo godt være ryger alligevel).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...