Hop til indhold
Rejsenetværk

Tænkt bus service til Hamborg

Recommended Posts

Inden at nogle skulle få lyst til at skrive at jeg igen fabler om det umulige, så vil jeg gerne understrege at nedenstående, ikke er for dem der enten ikke er interesseret i, eller tror på at en bus service nogen sinde bliver et tilbud til Hamburg, men det er for dem der kunne overveje om de kan/vil gøre brug af et sådant tilbud, hvis tilbuddet nogensinde bliver en realitet.

Ikke mindst er det hensigten at få frem i tråden, dem der måtte udtrykke at de fremfor de aktive initiativer der kræver brugers bil til samkørsel, og chauffør til samkørsel, der ville de hvis mere regelmæssige direkte busture udgjorde et tilbud, benytte sig heraf.

Hvis mange nok af sidstnævnte udtrykker vilje og lyst til at blive bruger af en bustur tilbud, kan hvis tilfældet nogen der måtte læse med, som kan og har interesse i forsøgsvis at give os tilbuddet, vil disse nogle kunne vurdere det interessante, eller ikke interessante i at prøve på at imødekomme en udvist interesse for at få tilbud om direkte busture til FKK i og omkring Hamburg/Flensborg.

Udgør man en ressource der vil kunne sætte et tilbud om en direkte bus i værk, kan man også vælge at oprette sig som bruger, for selv at deltage i dialogen om interessen, eller ikke for samme.

Nu til det tænkte fremtids scenarie

Det er tydeligt i chatten som i forum at flere og flere viser interesse for at rejse sammen til Tyskland for at besøge FKK.

Særligt Jyderne med henblik på samkørsel til Hamburg, hvor FKK4ever og Knajten fandt sammen om 2 ture indenfor kort tid. Har før været inde på at leje en minibus, men sådan som nogle får det til at køre sammen, og den interesse der er for mit indlæg om langtidsplanlagte fællesture, er tiden måske inde til et lille tankeeksperiment - særligt for jydernes vedkommende.

Det er tankevækkende som grænsehandlen er centreret på den anden side af grænsen, sådan som købmændene understøtte egen handel med indkøbs busser til døren.

Bare noget der ligner i den skala vil aldrig kunne komme på tale, men er der flere af jer læsere der ville tage på tur til Hamburg, hvis der kørte en minibus/måske en stor diskret bus 1 - 2 gange om måneden, på sigt måske 1 gang om ugen, sådan at vi ikke skulle arrangere samkørsel, stille med bil til samkørsel.

Hvis der er udsigt til mange nok interesserede, kunne man måske forestiller sig at FKK klubber vil støtte sådan en bus, hvis der er udsigt til hyppigere besøg af danske grupperejsende, hvilket selvfølgelig betyder at vi bliver kørt til døren, sådan at vi lægger vores penge i den klub der støtter.

Sådan en bus kunne måske starte i Åbenrå og køre direkte til FKK Harmony

Michelin Route Planer

http://www.viamichelin.co.uk/web/Itiner ... eConso=5.6

Danmark

http://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=wl

Med alle forbehold estimeres turen til 2, 16 timer, men er det holdbart for mange nok med ca 3 timer hver vej til en endags tur?

Det rækker ikke til at vi fra Sjælland kan deltage uden mindst 1 overnatning, hvis der på sigt vil kune gå en turbus relativt regelmæssigt fra Sjælland, men hvis mange nok kunne få det til at fungere til og fra Åbenrå, hvis de bliver hentet og sat af der indenfor samme dag, kunne det måske udvikle sig til at nogen satte det i sytem, at det er et tilbud vi vil kunne benytte os af, at blive kørt direkte til FKK Harmony eller FKK Atmos , måske også Grenz Club tæt ved Flensborg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Skulle jeg køre i bil helt til Åbenrå for at køre med en bus

tja RN, så tror jeg nok jeg ville vælge at køre de sidste

KM selv så bestemmer jeg selv når jeg vil køre og hvornår jeg

vil hjem igen og er jeg kommet helt til åbenrå så er jeg jo næsten halvvejs

Tænk så på dem der kommer fra Frederikshavn, næ den ide tror jeg ikke på

der er nok mange der kører derned, og flere af dem kunne jo annoncere her

på sitet som FKK4EVER gjorde det, jeg har da før kørt med f eks Den Glade Sønderjyde

til Wagenfeld og med et par andre gutter og det har altid fungeret fint, fordi

man så havde selskab og kunne deles om bensin/Diesel omkostningen

Skulle det fungere skulle en med en minibus starte med at køre regelmæssigt

ned gennem jylland og samle folk op, men reelt så tror jeg ikke på ideen.

Der er rigtig mange der fabler og drømmer om at tage en tur til Tyskland

på enten FKK eller Partytreff, men når det komme til stykket tror jeg

90% af dem siger fra når muligheden byder sig, så har de alskens undskyldninger

for ikke at tage med, det har jeg i alle tilfælde selv oplevet.

Og de fleste mænd der vil med er altså som oftest i et forhold, hvilket betyder

det som oftest er svært at overnatte dernede så det skal helst være en ud

og hjem samme dag.

Kunne man derimod finde en legal ting, en tur til fodboldkamp

pc messe, bilmesse osv så tror jeg man kunne trække flere med.

det skal være noget konen evt kan slå op og se på nettet.

Nå men vi får da se om der bliver arrangeret busture og indtil videre

er jeg sikker på at FKK4EVER og jeg får flere gode ture i 2013 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden at nogle skulle få lyst til at skrive at jeg igen fabler om det umulige, så vil jeg gerne understrege at nedenstående, ikke er for dem der enten ikke er interesseret i, eller tror på at en bus service nogen sinde bliver et tilbud til Hamburg, men det er for dem der kunne overveje om de kan/vil gøre brug af et sådant tilbud, hvis tilbuddet nogensinde bliver en realitet.

Selvom jeg helt sikkert falder uden for målgruppen i tråden - jeg tror nemlig ikke på bus-tanken - kan jeg ikke dy mig for at komme med et indspark...

Ideen og tanken er jo god, og hvis det nogen sinde bliver en realitet vil jeg gerne have en fast plads på bagsædet :)

Som udgangspunkt tror jeg, at de der vil benytte en evt. bus også vil deltage i samkørsel, og der har jeg en del erfaring. Jeg har fået lokket nogle få med på ture tidligere, men probblemet er, tror jeg, at emnet "købesex" er meget tabubelagt og størsteparten af dem der er til det, vælger at være MEGET diskrete og anonyme. Et er at være fremme i skoen i en tråd eller på en chat hvor man jo er 100% anonym - noget andet er, at sidde i en bil / bus sammen med andere og tale åbent om det. et godt bevis på det, er jo de som gerne deres oplevelser med os her, nogle gange meget detaljeret, i samme anmeldelse kan skrive, at "det er ubehageligt/pinligt at møde en anden kunde på vej ud af døren eller i venterummet"

Jeg er selv en af dem, der tidligere kunne vade 30 gange forbi indgangen til klinikken for at være 250% sikker på, at der ikke var nogen kunder eller andre der kunne se jeg gik ind :shock:

Som bekendt har jeg annonceret samkørsel på mine sidste 2 ture til Harmony. Første gang fik jeg 3 henvendelser men kun Knajten ville da det kom til stykket - anden gang fik jeg 1 henvendelse, der ud over lokkede jeg Knajten og det endte med kun at være ham der tog med, så der er langt til at kunne fylde en stor/lille bus.

Østdanskere kan nu godt komme med på vores en-dags ture hvis de vil. Et lille kig på rejseplanen viser, at man fx kan rejse:

Kbh-Midelfart afg. 8.30 - ank. 10.26

Retur fra Midelfart 22.17 ank. Kbh 0.32

Standard togbillet koster ca 700 + en andel af brændstof udgiften på 700 til bilen - det bliver vel i under kanten af et tudse...

Så fremt den tyske trafik ikke giver unormale problemer vil det give mulighed for 6-7 timer i klubben, det samme som vi jyder plejer at bruge.

Jeg ser frem til mange fede FKK-ture til næste år - både sammen med Knajten og hvem vi ellers kan friste til at gøre os selskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK4ever - du er en fantastisk gevinst for os medlemmer af den "Germanske Fanklub" her på Eroguide.dk, og jeg ser frem til din medvirken i det nye år til at anskueliggøre alle de planlægningsmæssige, omkostningseffektive og transportlogistiske potentialer i fællesture til Tyskland, vi endnu ikke har fundet sammen om at udnytte.

Mulighederne venter bare på at blive udnyttet, også selvom organiserede busture, som du selv skriver ikke ligger lige for.

Blot de par sæder der har stået tomme de par gange du og Knajten har været afsted udgør en begyndelse, hvis de kan fyldes ud af et par deltagere mere i samme bil på sigt.

Her er det bare at bruge chatten og forum i stor stil, så skal det nok lykkes en dag :) Håber at du gider chatten, for det gør Knajten ikke ;)

Det er begyndelsen på alt det nye der er nærmest uhyggeligt svært, særligt i det her miljø.

Jeg forsøgte i ca 2 år på Hedomax.com at opnå rejsefæller til ture til Tyskland, uden at det lykkedes før Nille kom på banen, og vi kom på tur sammen til NRW, men da først vi havde været af sted sammen, vi havde skrevet vores første beretninger om turen, kom henvendelserne fra flere, og det er siden blevet til de ture, man har kunne læse de beretninger om vi efterfølgende skrev.

Og havde jeg selv haft råd, ville det være blevet til flere ture igen, men det er først når vi er så mange, at de der har råd og mulighed, når andre ikke har og omvendt, der virkelig kan komme gang i fællesture til Tyskland, der dermed kan skrives beretninger om samme i stor stil i forum.

Håber snart at Admin omdøber dette forum til "Rejseklubben", det vil være os en stor hjælp i det nye år, hvis han gør det :)

Da Nille og jeg sidst var sammen på Erlebniswohnung i Berlin, mødte vi 2 unge Tyskere der havde kørt sammen fra syd Tyskland, det viste sig at der findes netværk på nettet, der aktivt tilbyder opsamling for samkørsel til klubberne rundt om i Tyskland - vi har alle muligheder for at kunne gøre det samme i en rejseklub i forum på Eroguide.dk, og de par ture du og Knajten allerede har været på udgør en god begyndelse.

Jeg for min part vil ikke lægge skjul på at jeg også er motiveret af, om vi kan inspirere entreprenante mutre og piger i den hjemlige branche, til at tilbyde reelle alternativer til at rejse til Tyskland, for gjorde de det blev jeg ofte gerne hjemme i stedet for at rejse ud.

Nu ved jeg godt at mulighederne i Tyskland for fransk uden/med eller uden slug udgør en del af motivationen for nogle for at rejse ud, fremfor at blive hjemme, men jeg er ikke selv motiveret heraf, og jeg gør ikke brug af muligheden når jeg rejser til Tyskland.

Fik interesserede i lukkede FKK lignende hjemlige arrangementer blot tilbuddet til en, både for dem selv og pigerne fornuftig pris, ja så tror jeg også både, at mænd ville gøre brug af tilbuddet, og vil kunne leve med at de ikke tilbydes fransk uden/med eller uden slug, hvad pigerne ejheller bør tilbyde.

Det udgør trods alt et aktiv, som Tyskland ikke kan hamle op med, hvis bordel og piger befinder sig billedligt talt rundt om hjørnet, i stedet for at vi skal rejse rundt i Tyskland for at få oplevelsen.

Vi ved fra gangbang og party hos eksempelvis Seduction Girls, at mændene kommer, selvom de ved de ikke kan opnå fransk uden/med eller uden slug, og jeg har hidtil kun oplevet at det lever mændene bare med når det er, og som det også efter min mening børe være, præmissen for egen deltagelse.

Og alle dem der godt vil ses sammen på bordel i Tyskland, men som ikke vil på et bordel i Danmark, i daglig åbningstid, mon ikke nogle af de de samme godt vil ses på bordel i Danmark til lukkede FKK lignende arrangementer, jeg tror godt flere og flere vil.

Bare se alt den opslutning der allerede er om party og gangbang, når det tilbydes.

Vi mangler bare at en interesseret mutter åbner et underdomæne til formålet på egen hjemmeside, som interesserede mænd og piger kan samles om, så kan vi nok ved fælles hjælp på den lange bane, få det til at lykkes at et sådant underdomæne på succesfuld vis, vil kunne opfylde sit formål.

Her har jeg ikke de store forhåbninger til de ældste og flotteste topsteder, der kan udnytte bordellet i 3 holds skift alle ugens dage, men der er indtil flere knap så højt profilerede alternative klinikker, der ikke i nær samme grad udnytter en tilsvarende egen kapacitet, der måske kunne tænkes at være motiveret for at søge egen uudnyttet overskuds kapacitet bedre udnyttet - eksempelvis i kraft af et som her af mig foreslået event underdomæne?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Østdanskere kan nu godt komme med på vores en-dags ture hvis de vil. Et lille kig på rejseplanen viser, at man fx kan rejse:

Kbh-Midelfart afg. 8.30 - ank. 10.26

Retur fra Midelfart 22.17 ank. Kbh 0.32

Standard togbillet koster ca 700 + en andel af brændstof udgiften på 700 til bilen - det bliver vel i under kanten af et tudse...

Så fremt den tyske trafik ikke giver unormale problemer vil det give mulighed for 6-7 timer i klubben, det samme som vi jyder plejer at bruge.

Jeg har overvejet om jeg skulle deltage i din samkørsel til Hamborg.

Der står jeg lidt i et dilemma, hvis jeg skal bruge 5timer+ per vej og transporten koster 1000 kr. retur

Så er Berlin er et bedre alternativ. Efter 2 timer kan jeg sidde og hygge mig på Artemis eller Erw. og transporten koster fra 500 kr. retur.

Ærgerligt at det ikke er billigt at flyve til Hamborg :(

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille - ja vi fra hovedstadsområdet skal næsten på tur til Hamburg med mindst en overnatning, for at tidsforbrug og økonomien i en tur bliver optimal.

Med de bedre og bedre anmeldelser af Grenz Club ved Flensborg, kunne et stop på halvvejen før videre kørsel til et hotel i Hamburg, gøre kørslen mere tålelig og give bedre økonomi i en delebil med 4 deltagere, hvor vi slutter af på FKK Harmony dagen efter.

Ofrer vi så en overnatning mere lokalt til bare ca 40 euro for et eneværelse med morgenmad, kan vi være på FKK Harmony fra kl 13, i princippet til kl o4.

På udrejsedagen vil vi snildt kunne opholde os på Grenz Club fra kl 13 - 21, før vi behøver at sætte kursen resten af vejen mod Hamburg/Seevetal.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Først vil jeg lige sige, det røde felt for oven klæder dig Rejsenetværk. Hvis man ikke har noget at byde ind med, der er relevant, så hold din k...!

Hvis der kunne samles nok til en bus, så er jeg på!!! dog har jeg det som knajten, hvis den kun kører fra Åbenrå, så tager jeg altså bilen hele vejen ;)

Din ide med stop ved FKK flensborg kunne jeg også godt deltage i.

Jeg kan bedst hverdage, og det skal helst være LANGTIDS planlagt! vil tro i kan få orange billetter til ca 300 kr til trekantsområdet, så kan i køre med derned. Har selv en relativ benzinøkonomisk bil, så gasolin tur/retur hamborg kan maks koste 400-500 kr. Delt over 3-4 stykker, så kommer i til Hamborg for 400-500 kr :) mit alles

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...