Hop til indhold
AlBondy

Nati - Fræk og sexet

Recommended Posts




https://annoncelight.dk/showad/272133

Jeg smiler stadig efter besøget af denne skønne tøs. 

Hun er sød, sexet og har øjne der er fulde af liv og frække tanker ( Måske bare mine jeg tillægger hende )

Hun har den frækkeste lille faste numse som jeg kunne bruge timer til på at lege med. Desværre blev det kun til en halv.

Nærværende, varm og smilende, samtidig med hun ved hvad en mand kan lide, og gør hvad hun kan for at give en god oplevelse.

Billederne er ægte, og jeg kan kun anbefale hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur til Jylland og kender Nati fra tidligere i KBH, så måtte lige lave et pit stop. Jeg kan kun genkende det @AlBondy skriver og kan tilføje at hun kysser virkelig godt med tungen, hvis man overvejer at tilkøbe det. For mig er hun super GFE, og en som hver gang giver god service. Måske er det også KEMI, men kan så godt lide hendes personlighed også, selvom hun ikke er den bedste til engelsk, gør hun sig fint forståelig. Skønne skønne bryster og god røv som der også bliver gjort opmærksom på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...