Hop til indhold
lovingboobs

Seriousbabe - hvor "serious" er hun?

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Seriousbabe

Profilen er lige ny oprettet. Dvs oprettet i går. Det skyldes vel at hun nedlagde den gamle (hvor hun kaldte sig noget med "shy") for straks at genopstå i en ny udgave. Samme tekst på den gamle som jeg husker det, meget velskrevet og hun svarer mere end bare med en-stavelser. Havde kontakt med den gamle profil, hvor hun fortalte at hun boede hos søsteren i Silkeborg, selvom hun angav Horsens. Og nu står der så Randers?? Endvidere fortalte hun at hendes billede ikke var af hende. Dog lukkede hun gladeligt op for et par amatør mobilbilleder af noget ung hud med tattoos, men uden ansigt. Er jeg den eneste, der synes at den slags bare stinker? Det blev jo selvfølgelig ikke til noget konkret, fordi hun på et tidspunkt blev tavs. 

Ps: det er helt med vilje jeg ikke har sat noget bynavn i overskriften, hvilket ellers som udgangspunkt giver rigtig god mening. Men jeg kan jo ikke vide, om det er den ene eller anden by. Bare så det sædvanlige "eg-overskriftspoliti" ikke kommer tudende med fuld udrykning. Og jeg mener virkelig TUDER!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...