Guest Jydemedattitude Skrevet 7. April, 2019 Fuck jeg er træt af alle de falske profiler som fusker med billeder og sætter priserne helt i bund, bare fordi de bare skal køre 100 kunder igennem inden hjemrejsen til umfufu land.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cockycockysuckysucky 90 Skrevet 7. April, 2019 Jydemedattitude skrev, for 11 minutter siden: Fuck jeg er træt af alle de falske profiler som fusker med billeder og sætter priserne helt i bund, bare fordi de bare skal køre 100 kunder igennem inden hjemrejsen til umfufu land.... You’re not alone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 7. April, 2019 Jydemedattitude skrev, for 6 timer siden: Fuck jeg er træt af alle de falske profiler som fusker med billeder og sætter priserne helt i bund, bare fordi de bare skal køre 100 kunder igennem inden hjemrejsen til umfufu land.... Og du er 29? Det er sjovt nok en annonceret alder der er lavet meget skæg med herinde Siger ikke at du IKKE er 29. Siger bare at det er en meget populær alder 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jydemedattitude Skrevet 7. April, 2019 underdog40 skrev, for 6 minutter siden: Og du er 29? Det er sjovt nok en annonceret alder der er lavet meget skæg med herinde Siger ikke at du IKKE er 29. Siger bare at det er en meget populær alder Populær alder?? Står jeg bare for skud i dag? Send din mail så sender jeg et sygesikringsbevis og så forventer jeg en undskyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 7. April, 2019 Jydemedattitude skrev, for 13 minutter siden: Populær alder?? Står jeg bare for skud i dag? Send din mail så sender jeg et sygesikringsbevis og så forventer jeg en undskyld Ved du hvad? Jeg undskylder gerne tusinde gange hvis jeg kan slippe for at sende dig min mailadresse. Og så behøver du endda ikke engang sende nogen noget som helst. Winwin. Ps! Min 30års fødselsdag var vildt hysterisk morsom. Det håber jeg også din bliver 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. April, 2019 underdog40 skrev, for 15 minutter siden: Ved du hvad? Jeg undskylder gerne tusinde gange hvis jeg kan slippe for at sende dig min mailadresse. Og så behøver du endda ikke engang sende nogen noget som helst. Winwin. Ps! Min 30års fødselsdag var vildt hysterisk morsom. Det håber jeg også din bliver Kunne klares over pb herinde.. så må vi se hvem der skal skrive undskyld. Jeg er for gammel til at huske min 30 års fødselsdag, mon jeg kan opleve den igen hvis jeg fremadrettet angiver min alder som 29? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 7. April, 2019 @Jydemedattitude hvor længe har du været 29 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jydemedattitude Skrevet 7. April, 2019 Jydemedattitude skrev, for 4 minutter siden: 09058 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jydemedattitude Skrevet 7. April, 2019 Jeg har prøvet men uden held så i må tror hvad i vil.... Det her gider jeg ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 7. April, 2019 Jydemedattitude skrev, for 15 minutter siden: Fra 58 så er det jo 2 x 30 plus en ubetydelighed . Normalt tillægge der kun moms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jydemedattitude Skrevet 7. April, 2019 Jydemedattitude skrev, 1 time siden: 090589 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg