Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Fuck jeg er træt af alle de falske profiler som fusker med billeder og sætter priserne helt i bund, bare fordi de bare skal køre 100 kunder igennem inden hjemrejsen til umfufu land.... :)

Skrevet
Jydemedattitude skrev, for 11 minutter siden:

Fuck jeg er træt af alle de falske profiler som fusker med billeder og sætter priserne helt i bund, bare fordi de bare skal køre 100 kunder igennem inden hjemrejsen til umfufu land.... :)

You’re not alone :D 

Skrevet
Jydemedattitude skrev, for 6 timer siden:

Fuck jeg er træt af alle de falske profiler som fusker med billeder og sætter priserne helt i bund, bare fordi de bare skal køre 100 kunder igennem inden hjemrejsen til umfufu land.... :)

Og du er 29? Det er sjovt nok en annonceret alder der er lavet meget skæg med herinde :) 

Siger ikke at du IKKE er 29. Siger bare at det er en meget populær alder :) 

Skrevet
underdog40 skrev, for 6 minutter siden:

Og du er 29? Det er sjovt nok en annonceret alder der er lavet meget skæg med herinde :) 

Siger ikke at du IKKE er 29. Siger bare at det er en meget populær alder :) 

Populær alder??  Står jeg bare for skud i dag? Send din mail så sender jeg et sygesikringsbevis og så forventer jeg en undskyld 

Skrevet
Jydemedattitude skrev, for 13 minutter siden:

Populær alder??  Står jeg bare for skud i dag? Send din mail så sender jeg et sygesikringsbevis og så forventer jeg en undskyld 

Ved du hvad? Jeg undskylder gerne tusinde gange hvis jeg kan slippe for at sende dig min mailadresse. Og så behøver du endda ikke engang sende nogen noget som helst. Winwin. 

Ps! Min 30års fødselsdag var vildt hysterisk morsom. Det håber jeg også din bliver :) 

Skrevet
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Ved du hvad? Jeg undskylder gerne tusinde gange hvis jeg kan slippe for at sende dig min mailadresse. Og så behøver du endda ikke engang sende nogen noget som helst. Winwin. 

Ps! Min 30års fødselsdag var vildt hysterisk morsom. Det håber jeg også din bliver :) 

Kunne klares  over  pb  herinde.. så  må vi  se hvem  der  skal skrive  undskyld. 

Jeg er  for  gammel til  at  huske  min  30 års  fødselsdag,  mon  jeg  kan opleve  den  igen  hvis  jeg  fremadrettet  angiver min   alder  som  29? 

Skrevet

09058

Skrevet
Jydemedattitude skrev, for 4 minutter siden:

09058

Skrevet

Jeg har prøvet men uden held så i må tror hvad i vil.... Det her gider jeg ikke mere

Skrevet
Jydemedattitude skrev, for 15 minutter siden:

Fra 58 så er det jo 2 x 30 plus en ubetydelighed  :D

Normalt tillægge der kun moms 

Skrevet
Jydemedattitude skrev, 1 time siden:

090589

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.