Hop til indhold
Guest Tobiasskov

Viky fra København NV

Recommended Posts

.... men vil bare være sikker på at det er hende på billedet ...

Hende i den røde sag er i hvert fald Denise Milani (http://www.theospark.net/2010/08/saturday-night-is-bath-night_21.html), og jeg tvivler måske en anelse på at hun skulle lege i København - og da slet ikke til de priser!

Men fortæl endelig mere, når du har fået opklaret sagen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hende i den røde sag er i hvert fald Denise Milani (http://www.theospark.net/2010/08/saturday-night-is-bath-night_21.html), og jeg tvivler måske en anelse på at hun skulle lege i København - og da slet ikke til de priser!

Men fortæl endelig mere, når du har fået opklaret sagen :)

Tusind tak for hjælpen!

Jeg havde også mine bange anelser omkring det, da jeg også synes at kvinden ikke den samme på billederne. Men tror jeg prøver at tage et besøg og se hvordan hun ser ud, så vælger jeg om jeg går hele vejen eller om jeg vender snuden den anden vej.

Andre som kan hjælpe til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Men tror jeg prøver at tage et besøg og se hvordan hun ser ud, så vælger jeg om jeg går hele vejen eller om jeg vender snuden den anden vej

Fik du besøgt hende, og i givet fald - hvordan var det?

Eller har nogle af jer andre erfaringer med denne Viky, som I vil dele?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle have besøgt hende i Fredags. Ringede til hende og bestilte en tid, og hun lød rigtig rigtig sød.

Jeg havde læst en i en anmeldese af hende, at kunden da han kom frem til adresse, ikke kunne komme i kontakt med hende, selvom han havde bestilt tid, og måtte gå igen.

Så jeg bad hende om at være ledig på det aftalte tidspunkt, og det vile hun selvfølgelig være sagde hun. Så jeg startede bilen og kørte de mange km og ankom præsist til aftalt tid, ringede til hende og sagde jeg var der og hun bad mig vente 5 min.

jeg ventede og ringede igen. hun sagde det tog lidt længere tid og at hun ville ringe. Det gad jeg ikke vente på og kørte igen. hun ringede efter 20 min. og sagde hun var klar.

fortalte at jeg var kørt igen, da jeg ikke gad stå og blomstre, og det var det. Det var lidt ærgeligt da jeg havde set frem til at møde hende. ang. billeder kan jeg ikke lige se at hende i det røde skulle være samme pige?

Teerak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...