lars1973 259 Skrevet 7. April, 2019 tilbage i 90'erne huserede der en pige - Mie - i Odense. Bl.a. var hun i Hans Tausensgade, og et andet sted, "bag den grønne dør" (kan ikke huske gadens navn. Hun er nok midt / sidst i 40'erne i dag. Efterfølgende traf jeg hende også forskellige steder i KBH. Mener hun tog tilbage til Odense - men arbejder hun stadigvæk? Hvis der er nogen der ved noget så svar gerne på denne tråd eller skriv en personlig besked til mig. På forhånd tak L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 7. April, 2019 Bag den grønne dør: Var det ikke "Ørstedsgade - tæt ved TV2"? Husker ikke den pågældende pige, men har været på adressen adskillige gange i mine yngre dage. Husker stedet som et ok sted men med ret varierende kvalitet af stedets piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 7. April, 2019 jeg husker også mie.en af de allerbedste piger man kunne besøge dengang i odense.og jo det var på ørstedsgade hun holdt til.kan tydeligt huske mie,hun var med på det hele.hun er helt klart på min top 5 over gp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 7. April, 2019 ja nok midt i 40 erne er også mit gæt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 7. April, 2019 Sidst jeg mødte hende var i Olaf Ryes gade i Odense, nok 4 - 5 år siden.Hun var også i Oldenborggade i Fredericia. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 7. April, 2019 Pite skrev, for 2 timer siden: Sidst jeg mødte hende var i Olaf Ryes gade i Odense, nok 4 - 5 år siden.Hun var også i Oldenborggade i Fredericia. øv har set der var en mie der var i olaf ryes gade for nogle år siden,hvis det er den mie vi snakker om skulle jeg da godt nok have besøgt stedet.det er nok 20 år siden jeg mødte mie,så troede hun var stoppet for længst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 7. April, 2019 Var det ikke Miebolletrold?? hun hed.,, Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 7. April, 2019 Har besøgt Mie på Tolderlundsvej., privat Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 7. April, 2019 mie bolletrold er ikke den mie jeg husker fra ørstedgade.så tror ikke den er den rigtige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Tror også, at hun hed Mia Bolletrold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 7. April, 2019 Mie og Mia Bolletrold er ikke den samme, men de er begge savnet *SF* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse55 Skrevet 7. April, 2019 Pite skrev, for 39 minutter siden: Mie og Mia Bolletrold er ikke den samme, men de er begge savnet *SF* Det er jeg klar over, blot for at gøre opmærksom på, at der er to. Det havde jeg måske ikke så meget held med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongDong 42 Skrevet 27. April, 2019 Har også besøgt begge (der er tale om 2 forskellige Mia´er) og som skrevet andetsteds: de er begge savnet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg