Hop til indhold
lars1973

Mie pjusket sexkilling - hvor er hun

Recommended Posts

tilbage i 90'erne huserede der en pige - Mie - i Odense. 

Bl.a. var hun i Hans Tausensgade, og et andet sted, "bag den grønne dør" (kan ikke huske gadens navn. 

Hun er nok midt / sidst i 40'erne i dag. 

Efterfølgende traf jeg hende også forskellige steder i KBH. 

Mener hun tog tilbage til Odense - men arbejder hun stadigvæk?

Hvis der er nogen der ved noget så svar gerne på denne tråd eller skriv en personlig besked til mig. 

På forhånd tak

L

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bag den grønne dør: Var det ikke "Ørstedsgade - tæt ved TV2"? Husker ikke den pågældende pige, men har været på adressen adskillige gange i mine yngre dage. Husker stedet som et ok sted men med ret varierende kvalitet af stedets piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

jeg husker også mie.en af de allerbedste piger man kunne besøge dengang i odense.og jo det var på ørstedsgade hun holdt til.kan tydeligt huske mie,hun var med på det hele.hun er helt klart på min top 5 over gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg mødte hende var i Olaf Ryes gade i Odense, nok 4 - 5 år siden.Hun var også i Oldenborggade i Fredericia.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner
Pite skrev, for 2 timer siden:

Sidst jeg mødte hende var i Olaf Ryes gade i Odense, nok 4 - 5 år siden.Hun var også i Oldenborggade i Fredericia.

 

øv har set der var en mie der var i olaf ryes gade for nogle år siden,hvis det er den mie vi snakker om skulle jeg da godt nok have besøgt stedet.det er nok 20 år siden jeg mødte mie,så troede hun var stoppet for længst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

mie bolletrold er ikke den mie jeg husker fra ørstedgade.så tror ikke den er den rigtige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mie og Mia Bolletrold er ikke den samme, men de er begge savnet *SF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse55
Pite skrev, for 39 minutter siden:

Mie og Mia Bolletrold er ikke den samme, men de er begge savnet *SF*

Det er jeg klar over, blot for at gøre opmærksom på, at der er to. Det havde jeg måske ikke så meget held med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...