Kvindebeundre 169 Skrevet 7. April, 2019 Hej Alle, Har nu læst i lidt forskellige annoncer, under services modtager sorte kys og/eller giver sorte kys, så nu er jeg blevet nysgerrig, hvad indebærer udtrykket sorte kys egentlig? Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 7. April, 2019 Kvindebeundre skrev, for 31 minutter siden: Hej Alle, Har nu læst i lidt forskellige annoncer, under services modtager sorte kys og/eller giver sorte kys, så nu er jeg blevet nysgerrig, hvad indebærer udtrykket sorte kys egentlig? Kvindebeundren Google ved ellers alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. April, 2019 Slikke, kysse, sutte anus og stikke tungen indenfor i varmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 7. April, 2019 ok, tak for info alle, og fortsat god weekend. Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 7. April, 2019 En øvelse der kan anbefales. Det er så lækkert, hvis hun altså er lækker og ren downstairs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GangbangFyren Skrevet 8. April, 2019 Det kaldes også rimming og den kliniske betegnelse er anilingus (cunnilingus er oralsex til fissen) og det kan kun anbefales, både som yder og nyder .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 8. April, 2019 Sortekys: kysse eller slikke det bagerste på modparten. Personligt har jeg prøvet det på nogen piger. Jeg foretrækker det dog hvis pigen ikke lugter i det bagerste hul 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 8. April, 2019 GangbangFyren skrev, for 1 time siden: Det kaldes også rimming og den kliniske betegnelse er anilingus (cunnilingus er oralsex til fissen) og det kan kun anbefales, både som yder og nyder .. Jeg nyder det som yder, der sidder nogle meget følsomme erogene zoner lige omkring anus, der kan få de fleste op at ringe. Derimod at modtage sorte kys siger mig ikke så meget, been there, done that, derimod mellemkødet........Uhhhhh lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GangbangFyren Skrevet 9. April, 2019 Gløden skrev, den 8/4/2019 at 12:06: Jeg nyder det som yder, der sidder nogle meget følsomme erogene zoner lige omkring anus, der kan få de fleste op at ringe. Derimod at modtage sorte kys siger mig ikke så meget, been there, done that, derimod mellemkødet........Uhhhhh lækkert Jeg nyder det som modtager og er vild med det som giver .. men er absolut enig med dig .. mellemkødet må ikke glemmes ;- ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 19. April, 2019 Jeg må nok tilstå at jeg er helt syg med at gøre det. At modtage siger mig ikke det store. Der skulle være en del kirtler i området der udløser tiltrækkende duftstoffer, og måske er det derfor at det kan gøre mig helt "bims" og få mig til at miste kontrollen når jeg går igang. Hvis jeg skal beskrive smagen kan jeg ikke komme det nærmere end at det "smager af sex". Jeg har kun 2 egentlige "besøg" bag mig, hvilket skete 2 dage i træk, i tirsdags og onsdags. Præmissen for de 2 besøg var ret forskellig, men et fællestræk var sorte kys, hvilket jeg i begge tilfælde fik lov til at udføre som var jeg en 14-årig der snavede til et halbal. Begge oplevelser kører stadig rundt i mit hovede, og jeg tror aldrig jeg glemmer de 2 fantastiske kvinder. Det er bestemt også noget jeg har gjort en del i mit sexliv generelt. Der er selvfølgelig også dem der ikke bryder sig om det, og sådan er det jo bare. Alle jeg har prøvet det på har som udgangspunkt været helt rene, men der var dog en mindeværdig stund med en ex, jeg havde fået overtalt til at "glemme" at tørre sig - ja, jeg ved godt at jeg er i undertal. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 20. April, 2019 Lauersen skrev, for 10 timer siden: Jeg må nok tilstå at jeg er helt syg med at gøre det. At modtage siger mig ikke det store. Der skulle være en del kirtler i området der udløser tiltrækkende duftstoffer, og måske er det derfor at det kan gøre mig helt "bims" og få mig til at miste kontrollen når jeg går igang. Hvis jeg skal beskrive smagen kan jeg ikke komme det nærmere end at det "smager af sex". Jeg har kun 2 egentlige "besøg" bag mig, hvilket skete 2 dage i træk, i tirsdags og onsdags. Præmissen for de 2 besøg var ret forskellig, men et fællestræk var sorte kys, hvilket jeg i begge tilfælde fik lov til at udføre som var jeg en 14-årig der snavede til et halbal. Begge oplevelser kører stadig rundt i mit hovede, og jeg tror aldrig jeg glemmer de 2 fantastiske kvinder. Det er bestemt også noget jeg har gjort en del i mit sexliv generelt. Der er selvfølgelig også dem der ikke bryder sig om det, og sådan er det jo bare. Alle jeg har prøvet det på har som udgangspunkt været helt rene, men der var dog en mindeværdig stund med en ex, jeg havde fået overtalt til at "glemme" at tørre sig - ja, jeg ved godt at jeg er i undertal. Velkommen. Der er plads til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 20. April, 2019 Lauersen skrev, den 19.4.2019 at 22:52: Det er bestemt også noget jeg har gjort en del i mit sexliv generelt. Der er selvfølgelig også dem der ikke bryder sig om det, og sådan er det jo bare. Alle jeg har prøvet det på har som udgangspunkt været helt rene, men der var dog en mindeværdig stund med en ex, jeg havde fået overtalt til at "glemme" at tørre sig - ja, jeg ved godt at jeg er i undertal. WTF? Kan du lide at slikke lort? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 20. April, 2019 liderlig-dreng skrev, Lige nu: WTF? Kan du lide at slikke lort? Jeg var vild med hende - fra inderst til yderst. Og som sagt, jeg ved godt det ikke er for alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg