Hop til indhold
Guest fede

Flensborg

Recommended Posts

Guest fede

Kommer forbi Flensborg i næste uge. Vil høre om byen stadig er noget værd? Hvor søger man idag? Tilbydes der stadig 30 min til 50 euro?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fede skrev, for 54 minutter siden:

Kommer forbi Flensborg i næste uge. Vil høre om byen stadig er noget værd? Hvor søger man idag? Tilbydes der stadig 30 min til 50 euro?

Det kan du se søndag/mandag på div. annoncesider for området. Prisen i området "plejer" efterhånden at være 70-80 for 30 min og 120-150 for 60 min...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal også snart til Flensborg, så jeg er lige med her..

For mange år siden var jeg der med skib og vi lå ud for en gade der var fuld af kvinder, gaden lå vinkelret på havnemolen - er der nogen der ved om der stadig er en sådan gade i Flensborg og hvad den hedder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 1 time siden:

Jeg skal også snart til Flensborg, så jeg er lige med her..

For mange år siden var jeg der med skib og vi lå ud for en gade der var fuld af kvinder, gaden lå vinkelret på havnemolen - er der nogen der ved om der stadig er en sådan gade i Flensborg og hvad den hedder ?

Tror desværre ikke der er noget der mere, det var der hvor eros center lå næsten ved siden af du mener ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gaden hed Oluf Samsons Gang, der sad pigerne i vinduerne, men jeg tror ikke længer der er nogle piger der. Det ligner mere mondæne boliger idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rolias skrev, for 1 time siden:

Jeg skal også snart til Flensborg, så jeg er lige med her..

For mange år siden var jeg der med skib og vi lå ud for en gade der var fuld af kvinder, gaden lå vinkelret på havnemolen - er der nogen der ved om der stadig er en sådan gade i Flensborg og hvad den hedder ?

Se denne tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede
Zieram skrev, for 11 timer siden:

Det kan du se søndag/mandag på div. annoncesider for området. Prisen i området "plejer" efterhånden at være 70-80 for 30 min og 120-150 for 60 min...

Tiderne er ændret kan jeg se. Fra at være en økonomisk fordel, til kun at kunne betale sig, hvis man er i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 timer siden:

Tror desværre ikke der er noget der mere, det var der hvor eros center lå næsten ved siden af du mener ikke? 

Jeg er desværre ikke sikker - det er længe side

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 8 timer siden:

Gaden hed Oluf Samsons Gang, der sad pigerne i vinduerne, men jeg tror ikke længer der er nogle piger der. Det ligner mere mondæne boliger idag.

Ja du har fuldstændig ret, men det lyder lidt trist som du beskriver det i dag - men tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...