Hop til indhold

Recommended Posts

I dag besøgte jeg Jessyca for første gang. Som man kan se på billederne er hun en ung pige på ca. 20 år, med et kønt ansigt. Hun har desuden en fast krop, og ægte bryster i størrelse B. Hun fortalte mig at hun skal læse til frisør næste år, så med lidt god vilje er hun en ung studine.

Vi sad begge to og fumlede med kondomerne. Der skulle flere til før det lykkedes, men tredje gang var lykkens gang. Det plejer ellers ikke at være noget problem. Jeg var åbenbart lidt anspændt, for jeg havde også svært ved at komme i de forskellige danske stillinger. Til sidst måtte jeg selv ordne det. Hun tilbød at jeg kunne sprøjte ud over hendes bryster.

Hun ville ikke kysse mig, så nogen GFE var det ikke. Det var måske meget godt, for jeg havde helt glemt at børste tænder i morges. Pinligt.

I en anden tråd var der flere der skrev, at hun ikke længere så ud til at have det godt med sit arbejde som glædespige, og derfor gad de ikke besøge hende mere. Men det mærkede jeg overhovedet ikke noget til. Hun var sød, smilende, snakkesalig, meget afslappet med tiden, og i godt humør. Og hun rakte slet ikke tunge af mig.

Hun indrømmede dog at hendes humør svinger meget. Så skynd jer at besøge hende, mens hendes humør stadig er godt. I kan lige nå det. Hun rejser hjem til Ungarn på mandag. Hun kommer dog tilbage allerede på fredag, og bliver her i en måned. Men så er der ingen garanti for at hun stadig er i godt humør.

Hun havde ikke så meget at lave, så jeg lovede at skaffe hende nogle flere kunder. Jeg håber at jeg kan lokke nogen af jer i fordærv med dette indlæg. Nye kunder vil ikke fortryde det, medmindre I kræver GFE. Gamle kunder vil heller ikke fortryde at de besøger hende igen. Giv hende en chance mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Det lader vist til at der er lidt forvirring om hvad hun skal? Alle deres røverhistorier... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Watercolour har misforstået hvad hun skal. På mandag rejser hun hjem til Ungarn, fordi hun skal til en fødselsdag. Hun kommer tilbage allerede på fredag. Hun bliver i Danmark i en måned. Derefter rejser hun til USA. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jessy er den gp jeg har besøgt ubetinget flest gange. Den numse der...lige til at spise :) Og et helt forrygende humør når hun ellers er “på”. 

For som @cumonface nævner er det lidt flip of a coin. Højt top-niveau men også lavt bund-niveau. Har selv besøgt begge sider af Jessy. Men absolut flest af de gode :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...