Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 Dur det egentligt at sugardate hvis man kun har råd til at ryste op med 1500-2000kr i måneden til det? Kan man starte et fast sugardate forhold på det? Jeg er begyndt at skrive med en sugardater men har aldrig prøvet det før, ved ikke hvad jeg skal forvente eller hvad det kommer til at koste. Har spurgt hende hvad hun havde forestillet sig skulle ske på et date mellem mig og hende fordi jeg er nyt i det og ikke har nogen idé om hvad jeg skal forvente. Til det skrev hun at det tager vi som det kommer.... det blev jeg jo ikke særligt meget klogere af.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Levlivetnu 14 Skrevet 6. April, 2019 (edited) Ja! Dvs at du nok ikke får mange (faste) aftaler for 1.500 / md. Men det er muligt. Hvis du søger en sb så skal du nok forventningsafstemme med din sb, INDEN I mødes... ikke kun afstemme hvor hendes grænser ligger, men hvad hun forventer af sukker... Mine egen erfaring er bl.a at mødes 2-3 timer, én fast dag, hver uge til sengeleg. 7.500 kr/ md. En anden sb ville bare have "suset" af det frække i betaling for sex. Det var 500 - 1000 kr pr gang vi mødtes... Der er mange måder at gøre det på... Bare kast dig ud i det og nyd livet... Redigeret 6. April, 2019 af Levlivetnu Ekstra info 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 21 Skrevet 6. April, 2019 Hvad alders klasse er pigerne I ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. April, 2019 (edited) Hvis du forventer et eksklusivt forhold, hvor du er den eneste, hun har sex med, så er 2.000 klart for lidt. Men hvis du er indstillet på en timeshare, hvor hun har 3 - max 4 SD, der samlet lægger omkring 10.000 skattefrit om måneden, så er det muligt. Realistisk ryger der lidt mere på til en gave og en middag i ny og næ. Redigeret 6. April, 2019 af Casten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 Hvad er “start betøbet” på en date? Hun snakker om at vi skal mødes og date og se om der er kemi. Og senere hen må vi se om der er kemi nok til sex. Hvad er de normale “takster” for de forskellige ting? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 6. April, 2019 Vandmanden82 skrev, for 9 minutter siden: Hvad er de normale “takster” for de forskellige ting? Der er ikke noget, der er normalt. Det er helt op til dig selv, hvad du er villig til at betale for hvad. Betaling for et kemimøde er meget kontroversielt, da nogle føler, at de er blevet misbrugt af baben og betalt fx 500 kr. bare for at få lov til at se hende RL. Meningerne om betaling for en sexdate er også delte. Nogle hævder, at de er så charmerende, at de får sex uden betaling. Og så tror vi på den. En sex-date uden stopur (dvs 1-2 timer) på hotel, som du også betaler, koster typisk 1.500-2.500. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 vi skal på en date og mødes, er det så det samme som et “kemi-møde for at se hende”? Synes det er rigtigt svært, vil ikke underbyde hende og miste chancen og vil da selvfølgelig heller ikke betale mere end hvad hun selv sætter som minimum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 6. April, 2019 sæt et max beløb pr mdr hvad du vil/kan bruge på det. og hold fast i det, uanset udfaldet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 Tror lige jeg skal ha regnet mit budget igennem. Haha. Står og skal til at flytte til billigere husleje, har opsagt min tv pakke og overvejer kraftigt at stoppe med rygningen. Det giver ihvertfald lige mindst 2000kr ekstra i måneden det bliver hun jo nok også glad for jeg har. Hehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 6. April, 2019 Vandmanden82 skrev, for 1 minut siden: Tror lige jeg skal ha regnet mit budget igennem. Haha. Står og skal til at flytte til billigere husleje, har opsagt min tv pakke og overvejer kraftigt at stoppe med rygningen. Det giver ihvertfald lige mindst 2000kr ekstra i måneden det bliver hun jo nok også glad for jeg har. Hehe. lyder som noget fra " luxusfælden" livet er altså andet end købesex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 Har dog ingen gæld, så bliver nok en gang kedlig luxusfælden med mig og hvis jeg skal låne og bruge penge nok til at komme i luxusfælden er der ihvertfald en pige der ikke kan gå efter de omgange det vil give. Haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 7. April, 2019 Så kom spørgsmålet fra sugarbaben... hvad jeg havde forestillet mig med penge-delen... har sagt at jeg ikke ved hvad det plejer at være men 1000kr og at man normalt ikke betaler andet en omkostningerne ved et “kemi-møde” så er spændt på at læse et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg