Hop til indhold
Guest Nemtøs

Taknemmelig

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Bliver  varm  om  hjertet  og  er  dybt  taknemmelig  når  en  dejlig  mand  efter  vores  leg  har  lyst til at  forære  mig  en  æske  chokolade. 

Både  for  den  pragtfulde  sex  men  i høj  grad  også  din  måde  at være på. 

Tak til  og  for  dig  <3

20190406_172630.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Bliver  varm  om  hjertet  og  er  dybt  taknemmelig  når  en  dejlig  mand  efter  vores  leg  har  lyst til at  forære  mig  en  æske  chokolade. 

Det lyder som om I har haft en god stund i hinandens selskab :) Bliver helt misundelig....

God weekend <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden:

Det lyder som om I har haft en god stund i hinandens selskab :) Bliver helt misundelig....

God weekend <3

Tak  og  rigtig  god  weekend til dig også.  Jeg  håber  han  nød  mig  i samme  grad  som  jeg  nød  ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var ved en GP som jeg snakkede med efter akten. Hun sagde at hun var SÅ træt af at folk ikke kunne finde ud af at snakke ordentlig og f.eks. Når de kontakter hende første gang ved et møde, skriver de f.eks kun “pris” eller “adresse” hun var træt af at folk ikke kunne være mere høflig og skive bare et hej eller lignende. Jeg har altid skrevet hej smukke eller lignende, men efter jeg har fået det af vide har jeg også altid skrevet til dem når jeg er kommet hjem f.eks “tak for en rigtig god aften” og fortalt at der er rigtig smuk og dejlig og sådan. Håber det er noget de synes godt om for jeg gør det kun fordi jeg sætter pris på deres arbejde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv gerne en lille ting med, og de fleste gange husker jeg også et sende en sms med tak for samværet. Det er så små ting, men med så stor effekt. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal huske på at det er et hårdt arbejde og vi ville også selv blive glad for at der blev sat pris på vores daglige arbejde, det er en utrolig lille ting lige at sætte sit tegn på taknemmelighed, men det lyder til at der er mange der har glemt. F.eks igår da jeg var hos sexyAmara kostede det 1400kr men betalte 1500kr fordi jeg kun havde 3x500kr :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

så dejligt, at høre, at du/i havde en skøn, fræk stund og nyd nu chokoladerne, uhm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Vandmanden82 skrev, for 32 minutter siden:

Man skal huske på at det er et hårdt arbejde og vi ville også selv blive glad for at der blev sat pris på vores daglige arbejde, det er en utrolig lille ting lige at sætte sit tegn på taknemmelighed, men det lyder til at der er mange der har glemt. F.eks igår da jeg var hos sexyAmara kostede det 1400kr men betalte 1500kr fordi jeg kun havde 3x500kr :) 

Jeg  valgte  at  give  ham  et  påskeæg  ved  at  returnere  33% af  det  beløb han  gav  mig  - blot  for  at  vise  at  alt  ikke  handler  om  kolde  kontanter.  

Det  er  ikke  første  gang  jeg  har  mødt  denne  dejlige  mand .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Milf GFE skrev, for 30 minutter siden:

så dejligt, at høre, at du/i havde en skøn, fræk stund og nyd nu chokoladerne, uhm.

Hverken  morgenmad  eller  frokost,  så  de  er  prøvesmagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Hverken  morgenmad  eller  frokost,  så  de  er  prøvesmagt. 

Et godt valg af ham, du så. Kender dem godt. lækre, uhm.

og kender også godt til at springe måltider over... griner. chokolade kan man heldigvis spise døgnet rundt. uhm, syndigt. bare på en anden måde - tommel up.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virkelig god stil at medbringe sådan en fin lille forårsgave,,, 

Tænker at det selvfølgelig er tanken som tæller, tror nu at @Nemtøs havde været glad nok får en æske kattetunger,,

Ligemeget hvad super flot at hun gir noget retur,, 

Ikke svært at gætte hvem den heldige giver/ modtager er,,, 

Der er kun 1 som har takket, resten liket,, heldige asen,,, 

Hvorfor har vi ikke en Nemtøs herovre,,, 

Hun virker så ligetil og,,, ja nem at være i selskab med,,, 

Vi sjællændere er helt sikkert mindst ligeså godmodige og gavmilde væsener 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden:

Virkelig god stil at medbringe sådan en fin lille forårsgave,,, 

Tænker at det selvfølgelig er tanken som tæller, tror nu at @Nemtøs havde været glad nok får en æske kattetunger,,

Ligemeget hvad super flot at hun gir noget retur,, 

Ikke svært at gætte hvem den heldige giver/ modtager er,,, 

Der er kun 1 som har takket, resten liket,, heldige asen,,, 

Hvorfor har vi ikke en Nemtøs herovre,,, 

Hun virker så ligetil og,,, ja nem at være i selskab med,,, 

Vi sjællændere er helt sikkert mindst ligeså godmodige og gavmilde væsener 

Det  er  ikke  værdien  af  gaven, men det  at  han  har  udvalgt  en  gave  særligt  til  mig,  og  i den  grad  at  jeg  fik  den  foræret  da  vi  var  i  gang med at  sige  farvel  til  hinanden. 

Jeg  er  glad  for  at  jeg  ikke  fik  en  æske  med  kattetunger  medmindre  der  fulgte  en  historie  med. 

Jeg  vil  også  blive "trist"  hvis  jeg  hver  gang  får  en  gave,  det at  få  en  gave  er  noget  særligt som  gives  fordi  man  har  lyst  og  ikke  af pligt.  Ligeledes  ville  jeg  blive  "trist" hvis  han  per  automatik  forventer  at  få rabat  ved  et  evt  nyt  møde. 

Jeg  er  en  smule  træt  - han  har  kneppet  hjernen  ud  af  mig.  Håber  mit  skriv  giver  mening 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Det  er  ikke  værdien  af  gaven, men det  at  han  har  udvalgt  en  gave  særligt  til  mig,  og  i den  grad  at  jeg  fik  den  foræret  da  vi  var  i  gang med at  sige  farvel  til  hinanden. 

Jeg  er  glad  for  at  jeg  ikke  fik  en  æske  med  kattetunger  medmindre  der  fulgte  en  historie  med. 

Jeg  vil  også  blive "trist"  hvis  jeg  hver  gang  får  en  gave,  det at  få  en  gave  er  noget  særligt som  gives  fordi  man  har  lyst  og  ikke  af pligt.  Ligeledes  ville  jeg  blive  "trist" hvis  han  per  automatik  forventer  at  få rabat  ved  et  evt  nyt  møde. 

Jeg  er  en  smule  træt  - han  har  kneppet  hjernen  ud  af  mig.  Håber  mit  skriv  giver  mening 

Lyder lidt mere som du er brændt lidt varm på ham ?

Nogle gange sker det at fyrene får følelser for GP´erne med de "besværligheder det giver".   Men sker helt sikkert også den anden vej.

Og bare det jeg læser mellem linjerne :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Lyder lidt mere som du er brændt lidt varm på ham ?

Nogle gange sker det at fyrene får følelser for GP´erne med de "besværligheder det giver".   Men sker helt sikkert også den anden vej.

Og bare det jeg læser mellem linjerne :) 

Brændt  varm?? Som  i forelsket ??

De  mænd  som jeg  mødes  med  flere  gange  synes  jeg  godt  om  -  dvs.  at  udover  god  lækker  sex  nyder  jeg  deres  selskab  i form af deres  personlighed.  Jeg  nyder  den  berigende  jeg  får  i selskab  med  mænd  som  ikke  bare  skal  have  skudt  en  ladning  af  :-)

Jeg  kan  godt  vise  empati og  ægte  interesse for  dem  jeg  er  i selskab  med,  selvom  det  er  købesex.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Jeg  vil  også  blive "trist"  hvis  jeg  hver  gang  får  en  gave,  det at  få  en  gave  er  noget  særligt som  gives  fordi  man  har  lyst  og  ikke  af pligt. 

Dejligt at han havde tænkt på den skønne Nemtøs, og fundet en sød gave at give dig.

Men "trist" ligefrem? Da jeg var aktiv sexkøber gav jeg da altid små gaver til mine faste piger, og det endda af lyst og ikke af pligt Jeg håber da godt nok ikke at det gjorde dem "trist". Måske "trist" betyder noget andet end trist uden anførselstegn?

Hav en fantastisk søndag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Reader skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt at han havde tænkt på den skønne Nemtøs, og fundet en sød gave at give dig.

Men "trist" ligefrem? Da jeg var aktiv sexkøber gav jeg da altid små gaver til mine faste piger, og det endda af lyst og ikke af pligt Jeg håber da godt nok ikke at det gjorde dem "trist". Måske "trist" betyder noget andet end trist uden anførselstegn?

Hav en fantastisk søndag. :)

Mener  at  jeg  ikke  skal/kan  forvente  at  få  en  gave  og  hvis  den  besøgende  føler  at  han  skal  komme med  noget  ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Mener  at  jeg  ikke  skal/kan  forvente  at  få  en  gave  og  hvis  den  besøgende  føler  at  han  skal  komme med  noget  ekstra. 

Naturligvis ikke. Helt enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...