Guest Nemtøs Skrevet 6. April, 2019 Bliver varm om hjertet og er dybt taknemmelig når en dejlig mand efter vores leg har lyst til at forære mig en æske chokolade. Både for den pragtfulde sex men i høj grad også din måde at være på. Tak til og for dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. April, 2019 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Bliver varm om hjertet og er dybt taknemmelig når en dejlig mand efter vores leg har lyst til at forære mig en æske chokolade. Det lyder som om I har haft en god stund i hinandens selskab Bliver helt misundelig.... God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. April, 2019 DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden: Det lyder som om I har haft en god stund i hinandens selskab Bliver helt misundelig.... God weekend Tak og rigtig god weekend til dig også. Jeg håber han nød mig i samme grad som jeg nød ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 Var ved en GP som jeg snakkede med efter akten. Hun sagde at hun var SÅ træt af at folk ikke kunne finde ud af at snakke ordentlig og f.eks. Når de kontakter hende første gang ved et møde, skriver de f.eks kun “pris” eller “adresse” hun var træt af at folk ikke kunne være mere høflig og skive bare et hej eller lignende. Jeg har altid skrevet hej smukke eller lignende, men efter jeg har fået det af vide har jeg også altid skrevet til dem når jeg er kommet hjem f.eks “tak for en rigtig god aften” og fortalt at der er rigtig smuk og dejlig og sådan. Håber det er noget de synes godt om for jeg gør det kun fordi jeg sætter pris på deres arbejde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. April, 2019 Sød lille gestus, der bestemt viser at han respektere dig. Kan god forstå du blev glad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. April, 2019 Jeg har selv gerne en lille ting med, og de fleste gange husker jeg også et sende en sms med tak for samværet. Det er så små ting, men med så stor effekt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vandmanden82 49 Skrevet 6. April, 2019 Man skal huske på at det er et hårdt arbejde og vi ville også selv blive glad for at der blev sat pris på vores daglige arbejde, det er en utrolig lille ting lige at sætte sit tegn på taknemmelighed, men det lyder til at der er mange der har glemt. F.eks igår da jeg var hos sexyAmara kostede det 1400kr men betalte 1500kr fordi jeg kun havde 3x500kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. April, 2019 så dejligt, at høre, at du/i havde en skøn, fræk stund og nyd nu chokoladerne, uhm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. April, 2019 Vandmanden82 skrev, for 32 minutter siden: Man skal huske på at det er et hårdt arbejde og vi ville også selv blive glad for at der blev sat pris på vores daglige arbejde, det er en utrolig lille ting lige at sætte sit tegn på taknemmelighed, men det lyder til at der er mange der har glemt. F.eks igår da jeg var hos sexyAmara kostede det 1400kr men betalte 1500kr fordi jeg kun havde 3x500kr Jeg valgte at give ham et påskeæg ved at returnere 33% af det beløb han gav mig - blot for at vise at alt ikke handler om kolde kontanter. Det er ikke første gang jeg har mødt denne dejlige mand . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. April, 2019 Milf GFE skrev, for 30 minutter siden: så dejligt, at høre, at du/i havde en skøn, fræk stund og nyd nu chokoladerne, uhm. Hverken morgenmad eller frokost, så de er prøvesmagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 6. April, 2019 Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Hverken morgenmad eller frokost, så de er prøvesmagt. Et godt valg af ham, du så. Kender dem godt. lækre, uhm. og kender også godt til at springe måltider over... griner. chokolade kan man heldigvis spise døgnet rundt. uhm, syndigt. bare på en anden måde - tommel up. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. April, 2019 Virkelig god stil at medbringe sådan en fin lille forårsgave,,, Tænker at det selvfølgelig er tanken som tæller, tror nu at @Nemtøs havde været glad nok får en æske kattetunger,, Ligemeget hvad super flot at hun gir noget retur,, Ikke svært at gætte hvem den heldige giver/ modtager er,,, Der er kun 1 som har takket, resten liket,, heldige asen,,, Hvorfor har vi ikke en Nemtøs herovre,,, Hun virker så ligetil og,,, ja nem at være i selskab med,,, Vi sjællændere er helt sikkert mindst ligeså godmodige og gavmilde væsener 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. April, 2019 (edited) Hunting for beaver skrev, for 13 minutter siden: Virkelig god stil at medbringe sådan en fin lille forårsgave,,, Tænker at det selvfølgelig er tanken som tæller, tror nu at @Nemtøs havde været glad nok får en æske kattetunger,, Ligemeget hvad super flot at hun gir noget retur,, Ikke svært at gætte hvem den heldige giver/ modtager er,,, Der er kun 1 som har takket, resten liket,, heldige asen,,, Hvorfor har vi ikke en Nemtøs herovre,,, Hun virker så ligetil og,,, ja nem at være i selskab med,,, Vi sjællændere er helt sikkert mindst ligeså godmodige og gavmilde væsener Det er ikke værdien af gaven, men det at han har udvalgt en gave særligt til mig, og i den grad at jeg fik den foræret da vi var i gang med at sige farvel til hinanden. Jeg er glad for at jeg ikke fik en æske med kattetunger medmindre der fulgte en historie med. Jeg vil også blive "trist" hvis jeg hver gang får en gave, det at få en gave er noget særligt som gives fordi man har lyst og ikke af pligt. Ligeledes ville jeg blive "trist" hvis han per automatik forventer at få rabat ved et evt nyt møde. Jeg er en smule træt - han har kneppet hjernen ud af mig. Håber mit skriv giver mening Redigeret 6. April, 2019 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 6. April, 2019 Ja jeg forstår godt dit budskab, hører og forstår dine tanker og meninger 100 %, det underbygger jo bare så meget mere hvad jeg skrev tidligere,,, Tror at du sover godt i nat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 6. April, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Det er ikke værdien af gaven, men det at han har udvalgt en gave særligt til mig, og i den grad at jeg fik den foræret da vi var i gang med at sige farvel til hinanden. Jeg er glad for at jeg ikke fik en æske med kattetunger medmindre der fulgte en historie med. Jeg vil også blive "trist" hvis jeg hver gang får en gave, det at få en gave er noget særligt som gives fordi man har lyst og ikke af pligt. Ligeledes ville jeg blive "trist" hvis han per automatik forventer at få rabat ved et evt nyt møde. Jeg er en smule træt - han har kneppet hjernen ud af mig. Håber mit skriv giver mening Lyder lidt mere som du er brændt lidt varm på ham ? Nogle gange sker det at fyrene får følelser for GP´erne med de "besværligheder det giver". Men sker helt sikkert også den anden vej. Og bare det jeg læser mellem linjerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GangbangFyren Skrevet 6. April, 2019 DET ... er bare godt stil *thumbs up* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. April, 2019 ZEUS skrev, for 2 timer siden: Lyder lidt mere som du er brændt lidt varm på ham ? Nogle gange sker det at fyrene får følelser for GP´erne med de "besværligheder det giver". Men sker helt sikkert også den anden vej. Og bare det jeg læser mellem linjerne Brændt varm?? Som i forelsket ?? De mænd som jeg mødes med flere gange synes jeg godt om - dvs. at udover god lækker sex nyder jeg deres selskab i form af deres personlighed. Jeg nyder den berigende jeg får i selskab med mænd som ikke bare skal have skudt en ladning af Jeg kan godt vise empati og ægte interesse for dem jeg er i selskab med, selvom det er købesex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 7. April, 2019 Nemtøs skrev, for 14 timer siden: Jeg vil også blive "trist" hvis jeg hver gang får en gave, det at få en gave er noget særligt som gives fordi man har lyst og ikke af pligt. Dejligt at han havde tænkt på den skønne Nemtøs, og fundet en sød gave at give dig. Men "trist" ligefrem? Da jeg var aktiv sexkøber gav jeg da altid små gaver til mine faste piger, og det endda af lyst og ikke af pligt Jeg håber da godt nok ikke at det gjorde dem "trist". Måske "trist" betyder noget andet end trist uden anførselstegn? Hav en fantastisk søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. April, 2019 Reader skrev, for 2 minutter siden: Dejligt at han havde tænkt på den skønne Nemtøs, og fundet en sød gave at give dig. Men "trist" ligefrem? Da jeg var aktiv sexkøber gav jeg da altid små gaver til mine faste piger, og det endda af lyst og ikke af pligt Jeg håber da godt nok ikke at det gjorde dem "trist". Måske "trist" betyder noget andet end trist uden anførselstegn? Hav en fantastisk søndag. Mener at jeg ikke skal/kan forvente at få en gave og hvis den besøgende føler at han skal komme med noget ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 7. April, 2019 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Mener at jeg ikke skal/kan forvente at få en gave og hvis den besøgende føler at han skal komme med noget ekstra. Naturligvis ikke. Helt enig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg