lovingboobs 359 Skrevet 6. April, 2019 Har nogen lidt erfaring med Mille? https://annoncelight.dk/showad/267551 Synes både billeder og tekst virker tiltalende. Men jeg har ikke fundet noget her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 6. April, 2019 Jeg har anmeldt for længe siden(4 år+), men kan ikke finde tråden(?) Jeg mødtes med hende i Ringsted og kørte et diskret sted hen som hun kendte. Fik en halv time med anal i bilen. Hun leverer varen og kan tage den som en pro. Alderen skal du nok ligge 5-8 år oven i og hun så lidt hærget ud dengang, uden at være decideret utiltrækkende. Til prisen var det en ganske udemærket oplevelse dengang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 359 Skrevet 6. April, 2019 gomorra skrev, for 50 minutter siden: Jeg har anmeldt for længe siden(4 år+), men kan ikke finde tråden(?) Jeg mødtes med hende i Ringsted og kørte et diskret sted hen som hun kendte. Fik en halv time med anal i bilen. Hun leverer varen og kan tage den som en pro. Alderen skal du nok ligge 5-8 år oven i og hun så lidt hærget ud dengang, uden at være decideret utiltrækkende. Til prisen var det en ganske udemærket oplevelse dengang. Tak for svaret. Det var lige sådanne erfaringer jeg kunne bruge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg