Hop til indhold
Sexeren

Angel i Tarup

Recommended Posts

Ankom kl. 10.

nåede ikke at banke på døren, den blev åbnet i det jeg stod foran døren..

Der er dørspion.

Kom ind og fik et kram, af Angel,  som jeg dog synes var for lidt....

så det blev til et tungekys, med de røde læber,, som ikke var kysægte..

Den røde farve blev omgående tørret af..

Iført kimono og sort bodystock, som dog ikke var knappet forneden...aftalte vi forløbet og betaling, smuttede jeg i bad.

Hun lagde sig på madrassen og ventede på min retur kommen..

Jeg knælede på madrassen og hun rejste sig også op,

Nu kunne jeg få dejlige kys, uden den røde farve... den var fjernet.

Nu fik jeg berørt de dejlige bryster, og bh i bodyen gled ned..

Himmels at lege, kysse og sutte på disse.. med en stritter til følge..

Læg dig ned, nu skal vi lege...

Med god øjenkontakt, begyndte hun at lege med  stritteren,  slikke på skaftet, kuglerne, hovedet..

Der tænkte jeg nu ryger saften af kanonen,, heldigvis, stoppede hun..

Kravlede op, gav mig flere dejlige tungekys, gled ned og kyssede min krop og  bryster, samtidig med at brysterne masserede mit lem..

Endnu en omgang mundarbejde i de nedre regioner.. legede med den fugtige klit mens jeg fik blow.. ikke dårligt..

Vil du slikke mig?? ja da gerne ..

Så hun satte sig over min mund, og så skulle der smages på sagerne.. mum mum..

Angel blev siddende der i lang tid, mens min tunge behandlede klitten og den våde fuge..

Prøvede  at berøre anus, der fik jeg fjernet hånden..

Efter alt at dømme kunne hun lide mit tungearbejde..

Gled ned og gav mig kys, fortsatte ned for at give blow... 

på med frakken og så red Angel mig, med et lille stop, fortsatte rideturen, så jeg var ved at fyre kanonen af..

Det skulle jeg måske have gjort..

Angel ned, frakke af og så suttede hun det bedste hun havde lært..

Desværre gik kanonen ikke af, nærmest i krampe, så med håndmassage og creme lykkedes det at sende en ladning i vejret..

Ramte Angel på brysterne,  hovedet og håret.. til stort grin, det havde hun ikke set komme..

Vi havde aftalt mundlevering..

Aftørring, og så lagde hun sig ned, ved siden af mig, i min arm og kyssede imellem vi snakked og hyggede os..

Da der var gået rigeligt tid, satte hun sig ned på kanten af madrassen, jeg rejste mig men lod mig nænsomt falde ned i hendes skød,

som en lille baby der skulle have bryst.... det fik jeg til stor morskab..

Skønne bryster, tror jeg er brystnymfoman..  :) 

Hurtig bad, og kunne få et dejligt langt tungekys og kram til afsked..

Jeg skulle ikke lige hjem..

Sexeren

Ps. Angel og Melody er veninder...

Kunne godt tænke mig en tur med begge 2 samtidig..  lækkerbisken..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi

Hun kan klart anbefales. Sød og nem at snakke med, samt  hendes engelsk er forståeligt.

Jeg bestilte en time med megafransk og wow, man får valuta for pengene. :D:wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi angle i dag, hun har godt nok skiftet navn.

Jeg når kun lige at banke på, så bliver døren åbnet.

Jeg møder en sød ung pige i lysserøde trusser og top med sommerfugle på. 

Kommer ind, får et kram og et kys.

Jeg tager tøjet af med det samme og det samme gør hun.

Hun gør straks et gummi klar som ryger på, og begynder at sutte, så den bliver stiv. så lægger jeg hende på ryggen med en pude under numsen og spreder hendes ben. Hun er desværre ret "tør" så kan ikke rigtig komme ind. Så tager hun fat om den og ser om hun kan fører den ind, men efter et par min kæmpen, lykkes det ikke rigtig, og jeg kommer i kondomet med kun pikhovet inde.

Hun fortæller at hun er en meget stram pige, så det er derfor det er svært at få den ind.

Ellers sød og rar pige med langt pænt hår. Måske lidt ældre end 18..

Ville gerne have været helt op i hende, men det må blive næste gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
92martin skrev, for 12 timer siden:

Jeg var forbi angle i dag, hun har godt nok skiftet navn.

Tror altså det er to forskellige piger. Angel som tråden oprindeligt handlede om er en anden end hende du har besøgt.

Men tak for anmeldelsen alligevel. Havde en idé om måske at besøge hende hvis min tid tillader det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bananen

@92martin er pigen du har besøgt hende som linket i første post er til netop nu? Hende med rottehaler eller hvad man skal kalde det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
92martin skrev, den 10/7/2019 at 01:11:

Jeg var forbi angle i dag, hun har godt nok skiftet navn.

Jeg når kun lige at banke på, så bliver døren åbnet.

Jeg møder en sød ung pige i lysserøde trusser og top med sommerfugle på. 

Kommer ind, får et kram og et kys.

Jeg tager tøjet af med det samme og det samme gør hun.

Hun gør straks et gummi klar som ryger på, og begynder at sutte, så den bliver stiv. så lægger jeg hende på ryggen med en pude under numsen og spreder hendes ben. Hun er desværre ret "tør" så kan ikke rigtig komme ind. Så tager hun fat om den og ser om hun kan fører den ind, men efter et par min kæmpen, lykkes det ikke rigtig, og jeg kommer i kondomet med kun pikhovet inde.

Hun fortæller at hun er en meget stram pige, så det er derfor det er svært at få den ind.

Ellers sød og rar pige med langt pænt hår. Måske lidt ældre end 18..

Ville gerne have været helt op i hende, men det må blive næste gang...

Var det en quickie (15 min) du havde booket ? Fra din beskrivelse synes det som at der ikke var andet på programmet end CBJ og et knald.

Er der andre som har været der? (@22-cm-and-thick) ?  

Er selv i udlandet de næste 3 uger, men gad ellers godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 12 minutter siden:

Er der andre som har været der? (@22-cm-and-thick) ?  

Ja, jeg har været der. Men ikke hos hende... ;) Måske jeg bare skulle holde mig væk hvis hun er for stram. :-) 
Kunne godt tyde på at det var 15 min da han ikke fik superfransk som hun ellers annoncerer med. Men, det kan jo selvfølgelig også være at hun ikke giver det selvom der står det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Ja, jeg har været der. Men ikke hos hende... ;) Måske jeg bare skulle holde mig væk hvis hun er for stram. :-) 
Kunne godt tyde på at det var 15 min da han ikke fik superfransk som hun ellers annoncerer med. Men, det kan jo selvfølgelig også være at hun ikke giver det selvom der står det.

Men nogen gange er det jo vores tunge pligt at skaffe noget fugt i rillen med diverse masseren og slikken, samt inspicere at alt er klart :-)  Og det tyder det heller ikke på skete! Så mon ikke den unge dame er bedre tjent med lidt længere tid. 

Hvis ikke der kommer andre anmeldelser de næste uger (tvivler) tjekker jeg nok op på om hun stadig er der når jeg er tilbage i DK (igen, tvivler). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 47 minutter siden:

Men nogen gange er det jo vores tunge pligt at skaffe noget fugt i rillen med diverse masseren og slikken, samt inspicere at alt er klart :-)  Og det tyder det heller ikke på skete! Så mon ikke den unge dame er bedre tjent med lidt længere tid. 

Hvis ikke der kommer andre anmeldelser de næste uger (tvivler) tjekker jeg nok op på om hun stadig er der når jeg er tilbage i DK (igen, tvivler). 

Der kan jo sagtens komme flere anmeldelser, men synes generelt at pigerne på det sted typisk er der 2-3 uge. Så ja, hun er nok væk når du kommer tilbage.
Men - kommer der gode anmeldelser af hende er det ikke umuligt at hun vender tilbage igen. Men selvom der ikke er anmeldelser af hende kan hun jo sagtens have nok at lave. Tror der er mange der besøger en som hende alene fordi hun er ung og ser ret godt ud. Det er trods alt kun en fåtal af dem der besøger GP'er der skriver om deres oplevelser her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Der kan jo sagtens komme flere anmeldelser, men synes generelt at pigerne på det sted typisk er der 2-3 uge. Så ja, hun er nok væk når du kommer tilbage.
Men - kommer der gode anmeldelser af hende er det ikke umuligt at hun vender tilbage igen. Men selvom der ikke er anmeldelser af hende kan hun jo sagtens have nok at lave. Tror der er mange der besøger en som hende alene fordi hun er ung og ser ret godt ud. Det er trods alt kun en fåtal af dem der besøger GP'er der skriver om deres oplevelser her. 

Jeg var forbi hende i linket fredag kl.10

uha en trist oplevelse, man skulle tror 

hun var frisk og klar, ak nej trist uinspirerede og røv kedelig.

spild af tid og penge.

der kommer jeg ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen10 skrev, for 9 timer siden:

Jeg var forbi hende i linket fredag kl.10

uha en trist oplevelse, man skulle tror 

hun var frisk og klar, ak nej trist uinspirerede og røv kedelig.

spild af tid og penge.

der kommer jeg ikke igen.

Træls oplevelse, det får nok ikke lige mig til at fare derhen for at besøge hende. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd omhandler oprindelig en pige kaldet Angel. For hendes retfærdigheds skyld skulle man måske lige oplyse at følgende to indlæg ikke handler om hende men om en der kalder sig Beatrice.

92martin skrev, den 10.7.2019 at 01:11:

Jeg var forbi angle i dag, hun har godt nok skiftet navn.

 

Naboen10 skrev, for 13 timer siden:

Jeg var forbi hende i linket fredag kl.10

uha en trist oplevelse

Ha' en god dag. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lavet en anmeldelse på pigen 

til den før omtalte "Beatrice" og ikke "Angel", hvis nogen i denne tråd er interesseret

Redigeret af DKFyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
bananen skrev, den 11.7.2019 at 15:23:

@92martin er pigen du har besøgt hende som linket i første post er til netop nu? Hende med rottehaler eller hvad man skal kalde det?

Ja, der var hende i linket med rottehaler..

Hun er nu pæn nok, men tror ikke kun hun er 18 år. Hun sagde hun kom fra Bulgarien.. Men helt klart sødt med sommerfugle trusser og top...

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 10.7.2019 at 13:45:

Tror altså det er to forskellige piger. Angel som tråden oprindeligt handlede om er en anden end hende du har besøgt.

Men tak for anmeldelsen alligevel. Havde en idé om måske at besøge hende hvis min tid tillader det.

Ja kan godt være du har ret..  er ikke altid til at finde ud af de annoncer. Tror tit det er flere piger som annoncer, og så deles de om lejligheden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, den 14.7.2019 at 11:22:

Var det en quickie (15 min) du havde booket ? Fra din beskrivelse synes det som at der ikke var andet på programmet end CBJ og et knald.

Er der andre som har været der? (@22-cm-and-thick) ?  

Er selv i udlandet de næste 3 uger, men gad ellers godt. 

Jo det var quicky jeg havde booket...

15 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...