Hop til indhold

Recommended Posts

Fik et blow med afslutning i ansigtet af Sammie fredag i forårssolen. Hun havde gjort stop i Greve hvor hun tilbød blow, og sex hvis man havde den lyst, i bilen. Et blow på vejen hjem efter en lang arbejdsuge lød godt, så der blev lavet en aftale. Fik en indledende kørselsvejledning og de sidste detaljer efter ankomst til første “mødested”, hun var nem at finde. 
Standsede bilen bagved hendes, hun kommer over mod mig, sætter sig ind, vi finder ud hvordan det skal ske. Den bedste stilling var hende siddende på passagersædet, døren åben, mig stående i forårssolen. Hendes bekymring om det ville blive for koldt til lillemanden var unødvendig, hun forstod virkelig at holde ham varm. Dejligt blow, indledningsvis langsomt og blidt, sidenhen mere intenst og dybere uden at det blev deepthroat. Afslutning som aftalt ud over hendes ansigt, ramte kinder og mund i en kontrolleret affyring, det skulle jo nødigt gå forbi målet. 
Så hvis I fremover ser en mand sidde og smile i køen ved Greve så pas på, kunne det godt være mig der fremkalder frække minder på nethinden fremfor at kigge på køen foran.  
 
Jeg oplevede Sammie som meget sød og imødekommende med en naturlig afslappethed. Jeg kunne helt sikkert finde på at besøge hende under andre forhold og tage den store tur med flere tilvalg fra menuen.
 
https://annoncelight.dk/profile/Danske+Frække+Sammie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...