Falsterboy91 0 Skrevet 6. April, 2019 Er det slet ikke muligt og finde en bolleven på Lolland-Falster / Sydsjælland. En og mødes med i ny og næ :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. April, 2019 Falsterboy91 skrev, for 2 timer siden: Er det slet ikke muligt og finde en bolleven på Lolland-Falster / Sydsjælland. En og mødes med i ny og næ Det kommer jo helt og holdent an på hvad du har har af ønsker og forventninger og hvad du mener med "bolleven" Det er jo ikke umuligt men du skal nok være lidt mere specifik.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 6. April, 2019 Du går da bare ned på det lokale bodega og vrikker med måsen. Så jeg sikker på at der er en Taxa chauffør i netundertrøje og lædervest der vil bolle dig i måsen. Skal det være en kvinde, så er der masser på annoncelight.dk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 6. April, 2019 AalborgLook skrev, for 28 minutter siden: Du går da bare ned på det lokale bodega og vrikker med måsen. Så jeg sikker på at der er en Taxa chauffør i netundertrøje og lædervest der vil bolle dig i måsen. Skal det være en kvinde, så er der masser på annoncelight.dk. masser på annoncelight ? der gør det gratis som en gensidig tilfredsstillese. som jeg læser trådstarter, er det en gratis bolleven han søger ? om det så er en han/hun køn er jeg ikke sikker på . er det han køn han søger, så er der store chancer. er det hun køn , så er det OP AD BAKKE. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 6. April, 2019 sweetstone skrev, for 36 minutter siden: masser på annoncelight ? der gør det gratis som en gensidig tilfredsstillese. som jeg læser trådstarter, er det en gratis bolleven han søger ? om det så er en han/hun køn er jeg ikke sikker på . er det han køn han søger, så er der store chancer. er det hun køn , så er det OP AD BAKKE. OP AD BAKKE: Så kommer belønningen jo osse - IND I GROTTEN. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 6. April, 2019 Bolleven? Spørg hos den lokale bager om han/hun vil være din ven. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. April, 2019 Hmmm, jeg kom til at tænke på, at du måske bor det forkerte sted. Øst for Göteborg er der en lokalitet, der hedder Bollebygd, så .... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg