Hop til indhold

Bolleven

Featured Replies

Skrevet

Er det slet ikke muligt og finde en bolleven på Lolland-Falster / Sydsjælland. En og mødes med i ny og næ :) 

Skrevet
Falsterboy91 skrev, for 2 timer siden:

Er det slet ikke muligt og finde en bolleven på Lolland-Falster / Sydsjælland. En og mødes med i ny og næ :)

Det kommer jo helt og holdent an på hvad du har har af ønsker og forventninger og hvad du mener med "bolleven" :)

Det er jo ikke umuligt men du skal nok være lidt mere specifik....

Skrevet

Du går da bare ned på det lokale bodega og vrikker med måsen. Så jeg sikker på at der er en Taxa chauffør i netundertrøje og lædervest der vil bolle dig i måsen. 

Skal det være en kvinde, så er der masser på annoncelight.dk. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 28 minutter siden:

Du går da bare ned på det lokale bodega og vrikker med måsen. Så jeg sikker på at der er en Taxa chauffør i netundertrøje og lædervest der vil bolle dig i måsen. 

Skal det være en kvinde, så er der masser på annoncelight.dk. 

masser på annoncelight ? :lol: der gør det gratis :lol: som en gensidig tilfredsstillese.

som jeg læser trådstarter, er det en gratis bolleven han søger ? om det så er en han/hun køn er jeg ikke sikker på .:D

er det han køn han søger, så er der store chancer.

er det hun køn , så er det OP AD BAKKE.

Skrevet
sweetstone skrev, for 36 minutter siden:

masser på annoncelight ? :lol: der gør det gratis :lol: som en gensidig tilfredsstillese.

som jeg læser trådstarter, er det en gratis bolleven han søger ? om det så er en han/hun køn er jeg ikke sikker på .:D

er det han køn han søger, så er der store chancer.

er det hun køn , så er det OP AD BAKKE.

OP AD BAKKE: Så kommer belønningen jo osse  -  IND I GROTTEN.

:D

Skrevet

Bolleven? Spørg hos den lokale bager om han/hun vil være din ven.

Skrevet

Hmmm, jeg kom til at tænke på, at du måske bor det forkerte sted. Øst for Göteborg er der en lokalitet, der hedder Bollebygd, så ....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.