Guest Valderrama Skrevet 5. April, 2019 Vil give mine bedste anbefalinger til denne smukke pige/kvinde https://annoncelight.dk/showad/238473 Har før besøgt 2 danske piger, den første var en kæmpe fuser… har glemt alt om hvem det var da det er flere år siden, prøvede så igen for et årstid siden, men selvom det nok er en af de mest anbefalede blev det ikke hvad jeg havde regnet med, så KØB DANSK princippet har jeg ikke rigtigt praktiseret Men masser af gode anbefalinger fra dette forrygende fora, og da lejligheden og lysten bød sig viste det sig at Smukke Anna’s annonce blev ved med at rumstere i hovedet på mig. Efter et arbejdsrelateret møde, hvor, tankerne mest handlede om hvem jeg evt. kunne besøge når nu ”favoritten" ikke var i DK pt. Besluttede jeg mig for at give Anna et skriv, uden at tro på hun var ledig med de anbefalinger hun har. Hun svarede hurtigt tilbage at hun først havde tid 2 timer senere, SUK , men hun havde tid, så sagde bare JA TAK, og måtte så slå et par timer ihjel. Sagde til hende at billedet med plug hvor hun læner sig over stolen tænder mig, så ville gerne tilkøbe anal i, i den halve time. Ok, fra skønheden, så ville hun møde mig med plug monteret, så kan det nok være jeg var tændt Spændt fremme ved anviste adresse, modtog på klokkeslæt besked om korrekt adresse, let at finde, diskret nok til mig. Bankede smånervøst på døren, blev åbnet, og hvilket lækkert syn. Uden at udpensle hvad der ellers skete, så gik vulkanen i udbrud, Anna er forrygende, hun nyder hvad hun laver, hun ser fantastisk ud, hun giver ”voll gas" og jeg fik alt hvad jeg kom efter og lidt til, hun giver og modtager med stor indlevelse og nydelse, enten er hun bare god til jobbet, eller også nyder hun hvad hun laver, jeg tror på det sidste Tak til Anna for et fantastisk besøg som skal gentages, men næste gang er en halv time ikke nok, vil nyde meget mere af skønheden. /Valderrama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 6. April, 2019 Jeg mener også, at hun af og til kommer til København, og hun er helt sikkert også på min liste. Hun ser rigtig dejlig ud, og med sådan en anmeldelse bliver lysten ikke mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 6. April, 2019 Dejligt med en ny anmeldelse af Anna. Har hende selv på listen over piger jeg finder meget interessante Måske en dag, alt går op i en højere enhed og jeg får hende besøgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 6. April, 2019 Lasse63 skrev, for 2 timer siden: Jeg mener også, at hun af og til kommer til København, og hun er helt sikkert også på min liste. Hun ser rigtig dejlig ud, og med sådan en anmeldelse bliver lysten ikke mindre. Hun har lige i København for godt to uger siden. Jeg havde booket en time hos hende, og den fløj bare afsted. Hun er rigtig skøn og dejlig. Niels 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 6. April, 2019 Valderrama skrev, for 8 timer siden: Vil give mine bedste anbefalinger til denne smukke pige/kvinde https://annoncelight.dk/showad/238473 Har før besøgt 2 danske piger, den første var en kæmpe fuser… har glemt alt om hvem det var da det er flere år siden, prøvede så igen for et årstid siden, men selvom det nok er en af de mest anbefalede blev det ikke hvad jeg havde regnet med, så KØB DANSK princippet har jeg ikke rigtigt praktiseret Men masser af gode anbefalinger fra dette forrygende fora, og da lejligheden og lysten bød sig viste det sig at Smukke Anna’s annonce blev ved med at rumstere i hovedet på mig. Efter et arbejdsrelateret møde, hvor, tankerne mest handlede om hvem jeg evt. kunne besøge når nu ”favoritten" ikke var i DK pt. Besluttede jeg mig for at give Anna et skriv, uden at tro på hun var ledig med de anbefalinger hun har. Hun svarede hurtigt tilbage at hun først havde tid 2 timer senere, SUK , men hun havde tid, så sagde bare JA TAK, og måtte så slå et par timer ihjel. Sagde til hende at billedet med plug hvor hun læner sig over stolen tænder mig, så ville gerne tilkøbe anal i, i den halve time. Ok, fra skønheden, så ville hun møde mig med plug monteret, så kan det nok være jeg var tændt Spændt fremme ved anviste adresse, modtog på klokkeslæt besked om korrekt adresse, let at finde, diskret nok til mig. Bankede smånervøst på døren, blev åbnet, og hvilket lækkert syn. Uden at udpensle hvad der ellers skete, så gik vulkanen i udbrud, Anna er forrygende, hun nyder hvad hun laver, hun ser fantastisk ud, hun giver ”voll gas" og jeg fik alt hvad jeg kom efter og lidt til, hun giver og modtager med stor indlevelse og nydelse, enten er hun bare god til jobbet, eller også nyder hun hvad hun laver, jeg tror på det sidste Tak til Anna for et fantastisk besøg som skal gentages, men næste gang er en halv time ikke nok, vil nyde meget mere af skønheden. /Valderrama hvornår besøgte du hende sidst ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1091 Skrevet 6. April, 2019 Valderrama skrev, for 9 timer siden: Vil give mine bedste anbefalinger til denne smukke pige/kvinde https://annoncelight.dk/showad/238473 Har før besøgt 2 danske piger, den første var en kæmpe fuser… har glemt alt om hvem det var da det er flere år siden, prøvede så igen for et årstid siden, men selvom det nok er en af de mest anbefalede blev det ikke hvad jeg havde regnet med, så KØB DANSK princippet har jeg ikke rigtigt praktiseret Men masser af gode anbefalinger fra dette forrygende fora, og da lejligheden og lysten bød sig viste det sig at Smukke Anna’s annonce blev ved med at rumstere i hovedet på mig. Efter et arbejdsrelateret møde, hvor, tankerne mest handlede om hvem jeg evt. kunne besøge når nu ”favoritten" ikke var i DK pt. Besluttede jeg mig for at give Anna et skriv, uden at tro på hun var ledig med de anbefalinger hun har. Hun svarede hurtigt tilbage at hun først havde tid 2 timer senere, SUK , men hun havde tid, så sagde bare JA TAK, og måtte så slå et par timer ihjel. Sagde til hende at billedet med plug hvor hun læner sig over stolen tænder mig, så ville gerne tilkøbe anal i, i den halve time. Ok, fra skønheden, så ville hun møde mig med plug monteret, så kan det nok være jeg var tændt Spændt fremme ved anviste adresse, modtog på klokkeslæt besked om korrekt adresse, let at finde, diskret nok til mig. Bankede smånervøst på døren, blev åbnet, og hvilket lækkert syn. Uden at udpensle hvad der ellers skete, så gik vulkanen i udbrud, Anna er forrygende, hun nyder hvad hun laver, hun ser fantastisk ud, hun giver ”voll gas" og jeg fik alt hvad jeg kom efter og lidt til, hun giver og modtager med stor indlevelse og nydelse, enten er hun bare god til jobbet, eller også nyder hun hvad hun laver, jeg tror på det sidste Tak til Anna for et fantastisk besøg som skal gentages, men næste gang er en halv time ikke nok, vil nyde meget mere af skønheden. /Valderrama Ja, Anna hun er et “hit” - har selv haft den store fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 6. April, 2019 thomas 123 skrev, for 1 time siden: hvornår besøgte du hende sidst ? Havde fornøjelsen af skønheden i denne uge Hun er såååååå lækker /Valderrama Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 136 Skrevet 6. April, 2019 Valderrama skrev, for 18 timer siden: Vil give mine bedste anbefalinger til denne smukke pige/kvinde https://annoncelight.dk/showad/238473 Har før besøgt 2 danske piger, den første var en kæmpe fuser… har glemt alt om hvem det var da det er flere år siden, prøvede så igen for et årstid siden, men selvom det nok er en af de mest anbefalede blev det ikke hvad jeg havde regnet med, så KØB DANSK princippet har jeg ikke rigtigt praktiseret Men masser af gode anbefalinger fra dette forrygende fora, og da lejligheden og lysten bød sig viste det sig at Smukke Anna’s annonce blev ved med at rumstere i hovedet på mig. Efter et arbejdsrelateret møde, hvor, tankerne mest handlede om hvem jeg evt. kunne besøge når nu ”favoritten" ikke var i DK pt. Besluttede jeg mig for at give Anna et skriv, uden at tro på hun var ledig med de anbefalinger hun har. Hun svarede hurtigt tilbage at hun først havde tid 2 timer senere, SUK , men hun havde tid, så sagde bare JA TAK, og måtte så slå et par timer ihjel. Sagde til hende at billedet med plug hvor hun læner sig over stolen tænder mig, så ville gerne tilkøbe anal i, i den halve time. Ok, fra skønheden, så ville hun møde mig med plug monteret, så kan det nok være jeg var tændt Spændt fremme ved anviste adresse, modtog på klokkeslæt besked om korrekt adresse, let at finde, diskret nok til mig. Bankede smånervøst på døren, blev åbnet, og hvilket lækkert syn. Uden at udpensle hvad der ellers skete, så gik vulkanen i udbrud, Anna er forrygende, hun nyder hvad hun laver, hun ser fantastisk ud, hun giver ”voll gas" og jeg fik alt hvad jeg kom efter og lidt til, hun giver og modtager med stor indlevelse og nydelse, enten er hun bare god til jobbet, eller også nyder hun hvad hun laver, jeg tror på det sidste Tak til Anna for et fantastisk besøg som skal gentages, men næste gang er en halv time ikke nok, vil nyde meget mere af skønheden. /Valderrama Jeg bliver da helt og aldeles glad alle mulige steder i min lille frække krop af at læse sådan en anmeldelse Tusind tusind tak for alle de flotte ord Valderrame - jeg er så vild med at læse, at du oplever ,jeg har givet dig "voll gas" det var bestemt også mit ønske jeg var så glad for du blev i mit nærområde, så vi kunne lukke verden ude og dig og mig inde i den skønneste frække intime bobbe 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 136 Skrevet 6. April, 2019 niels6663 skrev, for 10 timer siden: Hun har lige i København for godt to uger siden. Jeg havde booket en time hos hende, og den fløj bare afsted. Hun er rigtig skøn og dejlig. Niels Det var en stor fornøjelse Niels kemi og sex går hånd i hånd 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 22. Oktober, 2019 Av av av I dag stod sol, måne og stjerner igen rigtigt Anna var i nærheden og jeg havde ledig tid, hurtigt skriv til skønheden, Bum jeg kunne komme i løbet af en halv time - Lucky me..... Samme setup som sidst, Anna modtager mig smuk, fræk og storsmilende iført lækkert lingeri, og med plug i 2'eren Gensynsglæde med masser af kys og kram, inden jeg blev sendt i badeværelset. Derefter blev det til den helt store rundtur i erotikkens glæder. Må sige jeg er VILD med pigen, en smuk, slank, smidig givende pige, som forstår at give sig hen og modtage, og samtidig er så klar på at give mig den bedst mulige oplevelse. Jeg har godt nok ikke mødt mange som hende, 12 ud af 10 stjedner herfra igen, blivef det bedre næste gang overlever jeg ikke men så døde man da lykkelig Tak for i dag @SMukke danske Anna Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMukke danske Anna 136 Skrevet 24. Oktober, 2019 Valderrama du gør mig jo rød i kinderne og blød i knæene med sådan en fin anmeldelse. Mange tak for de flotte ord og for at du lå vejen forbi igen, jeg nød dig og dit udstyr i både krop og sjæl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Never to late 53 Skrevet 24. Oktober, 2019 Hold nu op hun ser s....godt og fræk ud, og hun lyder til at være et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 24. Oktober, 2019 Hej Valderrama, Faldt lige over din anmeldelse, og fik dermed øje på Smukke danske Anna. Hvorfor jeg ikke har spottet Anna før, forstår jeg ikke. Hun er da en skøn pige, Hun skal da besøges, hun er både en lady og en tøs. Det elsker jeg , der er basis for noget lækkert Sex. og hun kommer til Sjælland engang imellem Perfekt Tak valderrama, for at henlede min opmærksom på denne skønne pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 25. Oktober, 2019 Bamsen skrev, for 5 timer siden: Tak valderrama, for at henlede min opmærksom på denne skønne pige Velbekomme @Bamsen Og jeg er helt sikker på at selv om man kommer til at lave en lille fodfejl i kontakten til hende, vil hun svare med respekt Hun er en rigtig dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 25. Oktober, 2019 Hej Valdderrama Hun ser sku dejlig ud. Det er der mange der gør og du skulle unde dig selv at besøge..'hende du ved godt' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 25. Oktober, 2019 Bamsen skrev, for 15 minutter siden: Hej Valdderrama Hun ser sku dejlig ud. Det er der mange der gør og du skulle unde dig selv at besøge..'hende du ved godt' He he Bamsefar Har bestemt overvejet “hende der du ved godt” Men fransk med er bare ikke et go fra mig, desværre Ellers tror jeg jeg havde hilst på smuksakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tindrumclonatu 2 Skrevet 25. Oktober, 2019 Miss Plejehjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 25. Oktober, 2019 Hej Valderama. Har du mødt Dinag. Der er både økoblow og økobabser i den store størrelse. Og ellers bare dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 26. Oktober, 2019 tindrumclonatu skrev, for 10 timer siden: Miss Plejehjem Hvad mener Mr Børnehave?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Byen 4 Skrevet 29. Oktober, 2019 Er der øko babser og øko blow? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 29. Oktober, 2019 Byen skrev, for 5 timer siden: Er der øko babser og øko blow? Gør dig selv den tjeneste at læse annoncen. Bryster er hjulpet på vej, men godt lavet. Mht øko blow: Læs og du vil finde svaret. Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 217 Skrevet 11. September, 2020 Har leget med Anna rigtig mange gange og er aldrig gået fra hende med den følelse vi alle kender - fucking spild af gode penge ! Anna er en Møgliderlig lille luder - og hvis du ikke kkan tænde hende så er det Fandme din egen skyld ! Det er vel snart 10 år siden jeg knepoede Anna sidst, men jeg er Så klar hvis den dejlige lille luder snart kommer til Kbh ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg