Hop til indhold
Jan

Bryst størrelse

Recommended Posts

Jeg har haft denne diskussion med mange forskellige kvinder. Mange får lavet størrer bryster fordi de tror at det er det alle mænd vil have.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Hvad er den "rigtige" størrelse for jer?

Selv foretrækker jeg at de er naturlige, og så er størrelsen ikke vigtigt. 

Redigeret af Jan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes selv at begge dele er frækt, naturlige bryster har sin charme mens silicone har en anden charme, men begge dele lige frækt :) når det er silicone behøver de dog ikke at blive lavet kæmpe. En god håndfuld er dejligt, men nu har jeg også store hænder ;) 

Redigeret af Vandmanden82
Havde lige noget at tilføje

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

samme her, ikke vigtigt. men syntes det er dejligt med en lille håndfuld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jan skrev, 1 time siden:

Jeg har haft denne diskussion med mange forskellige kvinder. Mange får lavet størrer bryster fordi de tror at det er det alle mænd vil have.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Hvad er den "rigtige" størrelse for jer?

Selv foretrækker jeg at de er naturlige, og så er størrelsen ikke vigtigt. 

Jeg tror langt de fleste får lavet bryster fordi de selv vil have det. Ikke på grund af hvad vi mænd synes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe pigen har tøj på så foretrækker jeg store bryster, her ses formerne bedst gennem tøjet. Men når først hun er nøgen, så er alle bryster skønne :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Store flotte naturligve bryster har altid kunnet starte min maskine, men generelt vil jeg mene at kvinder der er glade for deres bryster er lækre. Hvis hun så bliver glad af at få lidt silikone hjælp, so be it. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurepikken

Minimum en F skål........og minimum 95 i omkreds tak.......:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg syntes der er mere nuanceret, når man(d) køber sig til en sex oplevelse, kan kæmpe silicone bryster være sjovt at lege med. Så her kan en udøvende se det som en investering i at trække mænd til forretningen. Et andet er en kvinde man(d) har forelsket sig i, og der betyder størrelse på bryster for mig intet, og jeg har heller ikke tænkt tanken at min kvinde(r) havde behov for at lave barmen om, jeg har haft seriøse kærester med bryst A - D - Hver for sig har de været nogle fantastiske kærester og i nogle tilfælde koner..Så til køb kigger jeg på bryster hvis jeg er “brystsyg” og finder en GP med udstyret i orden og det er ligegyldigt for mig om de bryster er justeret eller ej, det er midlertidigt legetøj. Når og nu hvis, jeg skulle møde en kvinde jeg blev forekslet i, så er barmen da ikke det udslagsgivende eller betinget, det er helt andre parametre som humor glimt i øjet fælles interesser, og fælles opleves af hvad god sex er, lyst til at lege, lyst til at opleve også udenfor sengen, rejse og gourmet og wellness ophold...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VDI

Jeg foretrækker dem bløde og varme i str. C/D, og helst trykket ned i hele fjæset imens hun rider mig til klimax. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gil3tte

Helst så store at jeg ikke kan have et bryst i hånden, bruger str 11 når jeg går med handsker. 

Og selvfølgelig at jeg må lege med dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg foretrækker dem naturlige  da det væsentligste for mit vedkommende er personlighed og intelligens.

Dette gælder både glædespiger og kvindelige bekendtskaber generelt. 

Store eller små bryster er som udgangspunkt uden betydning, hvorfor de ikke behøver at få foretaget kosmetiske indgreb for at leve op til et "kunstigt oppustet" skønhedsideal. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes først og fremmest at naturlige bryster er at foretrække, men hvis det viser sig at de er hjulpet på vej når der pakkes ud og lysten er igang så ikke noget problem. 

Men små bryster tænder mig mest A eller B størrelse, det er skønt.

Gerne en lille thai skønhed som næsten kun har de mørke brystvorter, så er vi i de små størrelser :P

Jeg har da haft en fast GP med kæmpe naturlige skønne brystet, sådan var det.

Nyd de dejlige GPer uanset bryststørrelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at det kommer meget an på hvilken krop de sidder på. Der er nogle piger som ville se ret fjollede ud med Å skål, og så er der andre der ville bære det som en dronning. Og omvendt, så er der piger som bare får det sidste pift i hot-skalaen med små a skåle.

Det er mere betydende for mig hvor godt tilpads kvinden føler sig. Hvis hun kan lide sine babser, og det hun laver, så er hun eksponentielt mere tiltrækkende end en som ikke engang er tilstede i sit eget hoved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Real-cum

Jeg har lidt en fetish for meget store silikone bryster, og store bryster generelt. Og når vi snakker købesex er det mest det jeg går efter. Jeg er vild med olie spansk, og der er et par store spænstige sili-babser bare fantastiske til formålet.

men alle slags bryster er i bund og grund dejlige. Og kan jeg se at kvinden nyder når jeg tager dem under kærlig behandling med tunge og hænder, så er det perfekt for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...