Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Det er svært sådan lige, at smække links op på nogle unge danske piger, men de er jo derude. 

Bedste råd er, at gå igennem annoncelight.dk dagligt og se om der ikke dukker en op tæt på din lokation. 

Jeg synes da nok, at der stadig er en del danske piger på også unge. 

Men det er med at fange dem når de er i din by. Mit indtryk er, at der er flere der rejser rundt og har så f.eks. blot en dag i Aalborg og så går der måske 6 mdr. inden hun kommer igen. 

Finder du nogle gode bud på annoncelight eller herinde, så skriv da til dem og hør om de har planer om, at svinge forbi din by på et tidspunkt. 

God fornøjelse og jagt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er "ung" jo et relativt begreb. Hvis du er 23, er en pige på 18 ung. For mig er en pige på 50 ung, nærmest kuvøsetyveri :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende her har de sidste 4-5 år (mindst) reklameret med at hun er 21 https://annoncelight.dk/showad/196146

Men det er jo løgn! Og det kan jeg sige endda uden at have besøgt hende. For så har hun enten solgt sex ulovligt som mindreårig. Eller også syntes hun bare at 21 lyder dejligt uskyldigt. Har egentligt gerne ville besøge hende, fordi der er ok anmeldelser her. Men der er noget geografi som altid vil være en udfordring ift besøg. Og så svare hun kun de dage, annocen er opdateret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan tilslutte mig anbefalingen af Nadia :)

Har besøgt hende idag........

Dejligt med en der ser en i øjnene...... mange lukker øjnene og ønsker sig nok et andet sted hen  ......

Men her er en meget imødekommende sød pige.......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
YoungStud skrev, den 6.4.2019 at 13:58:

Hvorfor droppede du hende? Er hun ikke ægte?

Hun lød ganske enkelt for godt til at være sand, men hvis i siger god for hende må jeg hellere besøge hende, for hun er jo gudesmuk på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...