Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. April, 2019 Hej ,,,, jeg er da ok tilfreds med mit alias som jeg jo selv har valgt ,men hvis jeg skulle ændre det altså mest for sjov og spas har jeg lige et nyt ,,, Det stammer fra filmen Forrest Gump,og det er hans kammersjuk som bærer dette fede navn,,, mit nye alias ville i så fald være ,,, Benjamin Buford Blue,,,eller i daglig tale "bubba" Hvad tænker i andre har jeg fået solstik,,, P.S. Hvad ville i evt. ændre jeres til bare sådan for sjov,,,hva faen det er jo fredag,,,lille lørdag God weekend venner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. April, 2019 Hunting for Beaver ville være mit nye Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 32 minutter siden: Benjamin Buford Blue,,,eller i daglig tale "bubba" Hvad tænker i andre har jeg fået solstik,,, Dit nye weekend job er som tjener her?? https://www.bubbagump.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 5. April, 2019 @Hunting for beaver Hvis du skal have et nyt alias, så skal det være Casanova (efter den tur til Tyskland). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 56 minutter siden: .... Hvad tænker i andre har jeg fået solstik,,, Nu du selv siger det. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. April, 2019 Gløden skrev, for 22 minutter siden: Fisen i hornlygten Du har lavet en stavefejl 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. April, 2019 Hunting for beaver skrev, for 58 minutter siden: Benjamin Buford Blue,,,eller i daglig tale "bubba" Hvorfor ikke bare Dana Blue? Det er mere mundret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. April, 2019 holstebronx skrev, for 48 minutter siden: Trine Tease Skal vi så mødes og bolle?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 5. April, 2019 Det er falsk varebetegnelse at mit navn stadig starter med noob. I dag synes jeg mit alias er latterligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 5. April, 2019 Det skal da være "SmallDick". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: Skal vi så mødes og bolle?? Tjae, hvorfor ik ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 5. April, 2019 underdog69 og det er ikke refererende til min alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 5. April, 2019 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Hunting for Beaver ville være mit nye Og jeg er da vist ikke den eneste som har fået solstik, ha ha ha ,,, Aarhus er en rigtig dejlig by,, tænker tit på om @Aarhuselsker husker at få elsket,,, i Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 5. April, 2019 Mit skulle så være Afholdsmanden, eller muhammedaneren.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 5. April, 2019 (edited) Så vil jeg være Morten Harket og logge ind til en masse personlige beskeder fra alverdens kvinder, der trygler om min krop Eller er han so much last year efterhånden? Synes stadig han er lækker Redigeret 5. April, 2019 af Thomas N. Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 6. April, 2019 Det ville nok blive noget i stil mæææ....Nina Nussetrold...eller Karla Krammedyr....eller Pernille Puttegøj...eller måske Maja Møssetræ. Ja, det ville være godt! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. April, 2019 Butch skrev, for 1 time siden: Peter Bear ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg