TorbenMadsen 284 Skrevet 5. April, 2019 Hvem kender noget til EmmaS som vil dele det med os andre eller mig i en pb? https://sugardaters.dk/show?alias=EmmaS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 6. April, 2019 Jeg mindes at have set hendes profil ilede på sd i længere tid men det er aldrig lykkedes mig at få kontakt med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 7. April, 2019 Havde en aftale med hende i dag for 3000 kr, efter at have skrevet med hende på snap. Men hun kom ikke som aftalt og har nu 9 timer efter ikke givet lyd fra sig.... Useriøs helt igennem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 8. April, 2019 3000 kr ?? Wtf.... Det stikker jo helt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 8. April, 2019 Bøje skrev, for 3 timer siden: 3000 kr ?? Wtf.... Det stikker jo helt af. Nu var aftalen jo ikke et hurtigt knald... Men afgjort i den dyre ende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 14. April, 2019 Man kan jo få langsomme gfe knald på SD for 1000 kr så ja det er den dyre ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg