Hop til indhold
Vandmanden82

Sexy amara esbjerg

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Jeg kan ikke forklare hvorfor, men hun har altid 2 annoncer på. En hvor hun hedder Amara og en som Monika. 

Tror ikke der er tale om snyd, ment på den måde, at Amara ikke stjæler Monikas billeder. Stedet for de to piger er altid det samme. 

Synes det er dumt og det forvirrer kun. 

Her er Monikas annonce: 

https://annoncelight.dk/showad/230550

Hun har en ret ny anbefaling her på Eroguide fra Brædstrup, tror jeg det hed.

Jeg har selv besøgt hende i Aalborg for nogle måneder siden og hun er virkeligt flot, sød og leverer en rigtig god service. 

Der er tale om ægte billeder. 

Hende kan I roligt besøge. 

 

HOV - nu så jeg lige, at du @Vandmanden82 jo allerede har besøgt hende selv. Men dejligt vi er enige så :-) 

Redigeret af Thomas N.
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set flere gange at 1 pige har flere annonce med forskellige navne. Ved ikke om det så er for at få mere “spalteplads” på annoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Det er der formentlig, men det kan forvirre og synes det er en dårlig ide med de der dobbeltannoncer.

Værste eks. er fra Vejgård i Aalborg, hvor en pige har ikke mindre end 6 annoncer på med mere eller mindre 6 forskellige navne. Det holder altså mig væk. Jeg synes det er useriøst og det burde ikke være nødvendigt. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...