Hop til indhold
Pite

God oplevelse i Vejle

Recommended Posts

I går torsdag var jeg på vej ned af den Østjyske Motorvej, holdt ind og fik en kop kaffe på Ejner Bavnehøj, blader lidt rundt på nettet og blev enig med mig selv om, at jeg ville lægge vejen forbi Toftegårdsvej hvor Susanne og Sabina havde slået pjalterne sammen til fræk leg.

Var heldig, det grønne skilt var i dørens vindue, så jeg får stillet bilen og ringer på, allerede på vejen ind lægger jeg mærke til, at der er blevet lagt fliser og sat et hegn op, så man ikke længer står til fri beskuelse, mens man venter på, at blive lukket ind.

Det var Susanne der lukkede op og bød indenfor, men Sabina kom hurtig til og vi blev hurtig enig om en ½ time med erotisk tvang og lidt dominans, mens jeg var ude og få en lille skyller på det ny istandsatte badeværelse, forvandlede de to milfer sig til to Herskerinder i lak og støvler, lige som jeg godt kan lide det. Og snart stod vi og kælede, lod mine hænder gå på opdagelse, nåede og kramme både bryster og baller, inden jeg blev ført over til korset og hængt op, dog med højre arm så løst, at jeg kunne kæle hårdt for Susannes bryst, da ordren lød på det. Så jeg stod der, kyssede med Susanne, mens jeg kælede for hendes bryster. Sabina var gået på knæ og tog sig kærligt af min pik, der blev bundet op, hvorefter pik og nosser fik en tur, af hendes frække tunge, mens Susannes læber og tænder lukkede sig om mine brystvorter.

Da jeg var varmet op, blev jeg vendt og trukket bagud, så de kunne skiftes til, at varme mine baller og pirre mig analt, først en finger op og så en dildo, det gjorde godt *SF*. Så satte Susanne sig på sengekanten, og beordre Sabina til, at løsne mig, skulle kravle over til sengen, uden at dildoen fladt ud, det lykkes med lidt hjælp fra Sabina. Måtte starte med, at trække Susannes tusser af, så jeg kunne lade min tunge arbejde, hun ville mærke tungen i både fissen, det stramme hul og på klitten, alt mens Sabina kneppede min røv med dildoen, det kneb med koncentrationen. Kunne mærke, at Susannes fisse blev mere og mere fugtig, smagte godt, så blev der byttet plads, Susanne overtog dildoen og Sabina sætte sig på sengen med et støvle klædt ben på hver side af mit hoved, hun fik samme tur, hendes støn blev dybere og så km der små trækninger i hendes lår og hun proklamerende, at nu ville hun havde pik. 

Jeg blev hevet op på sengen, fik armene hægtet fast til hovedgæret, Susanne satte sig over mit ansigt og pressede fissen ned mod min tunge, mens Sabina gav nosser og pik med læber og tunge, inden hun satte sig op i sengen og lod pikken forsvinde op i sin våde grotte, lige før jeg kom hoppede hun af, trak gummiet af og gav mig ordre på, at spille pikken, hun hjælp dog til og inden længe kom jeg ud over hendes finger, som hun straks stak i munden på mig så Susannes fissesafter og min egen sperm blev blandet i min mund.

Efter lidt små snak og en hurtig tur under brusen, sad jeg i bilen igen, glad og tilfreds.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...