Jubas66 0 Skrevet 5. April, 2019 Hejsa nogen som har besøgt hende her?? https://massage.side6.dk/annamaria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole1981 72 Skrevet 6. April, 2019 Hende har jeg os overvejet shit en babe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselv5 6 Skrevet 6. April, 2019 Det er ikke hende på billedet der var der da jeg var der. Men hende der var der havde nu også en ret god krop, og var rimelig køn. Så forstår ikke hvorfor hun har brugt et andet billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. April, 2019 migselv5 skrev, for 3 timer siden: Det er ikke hende på billedet der var der da jeg var der. Men hende der var der havde nu også en ret god krop, og var rimelig køn. Så forstår ikke hvorfor hun har brugt et andet billede. Måske for at slette genkendeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 6. April, 2019 migselv5 skrev, for 12 timer siden: Det er ikke hende på billedet der var der da jeg var der. Men hende der var der havde nu også en ret god krop, og var rimelig køn. Så forstår ikke hvorfor hun har brugt et andet billede. Hvor er/var det henne af i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jubas66 0 Skrevet 7. April, 2019 migselv5 skrev, den 6/4/2019 at 12:19: Det er ikke hende på billedet der var der da jeg var der. Men hende der var der havde nu også en ret god krop, og var rimelig køn. Så forstår ikke hvorfor hun har brugt et andet billede. Tak for svar, var besøget ellers ok hun reklamere jo med at hun er smilende mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse Jensen 0 Skrevet 9. April, 2019 Zieram skrev, den 7.4.2019 at 00:48: Hvor er/var det henne af i byen? Hvor er det i Sønderborg og er der nogle der har prøvet hende fra Åbenrå på19 som gør det i bilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse Jensen 0 Skrevet 9. April, 2019 Zieram skrev, den 7.4.2019 at 00:48: Hvor er/var det henne af i byen? Har du fået at vide hvor det er??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 9. April, 2019 Lasse Jensen skrev, for 9 timer siden: Har du fået at vide hvor det er??? Niks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse Jensen 0 Skrevet 10. April, 2019 Zieram skrev, for 15 timer siden: Niks Må da være nogen der må vide noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. April, 2019 Lasse Jensen skrev, for 37 minutter siden: Må da være nogen der må vide noget Ring eller skriv til pigen, så får I sikkert besked 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg