Hop til indhold
Harran

Mulighed for at slette egene ukommenterede indlæg?!

Recommended Posts

Giver det mening, at kunne slette egne indlæg?

 

Jeg ser det ikke som selvcensur, men jeg har for eksempel lige skrevet en kommentar til en kommentar.

Jeg så ved gennemlæsning et par minutter senere, at det ikke gav mening til tråden og ønskede at fjerne den. Men det nærmeste jeg kunne komme til var at slette indholdet.

Hvis det var gået for lang tid, ville jeg heller ikke kunne redigere i den. I mit eksempel var det bare støj og ligegyldigt fyld og det støjer bare, så jeg ville fjerne hele min kommentar.

Da ingen endnu havde kommenteret på den, ser jeg ingen problemer i, at man havde mulighed for at fjerne sådan et indlæg selv.

Blot en tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal stå ved det, man nu engang skriver. Ellers lad være med at skrive noget.

Der er sikkert flere der får læst skrivet, inden det slettes. 

Tænk før man skriver.

 

Min 50 øre.

 

Hvis hele skrivet blev fjernet, kunne det jo være MOD der fjernede det.

Redigeret af Krølle Bølle Jr.
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i "tænk før man skriver". Det argument bruger jeg tit selv. Men nogle gange (specielt i disse fora) smutter det jo.

Jeg synes at et post uden indhold så fjollet ud og overvejede at skrive til admin. og bede jer fjerne det. 

Jeg lod være, fordi jeg tænker at det er spild af tid og min idé gik blot ud på, at spare moderatorens tid.

Jeg kan godt se at det bliver lidt dyrt at udvikle softwaren for så minimalt et ønske.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
mignuigen skrev, for 6 minutter siden:

Du skal bare skrive noget forbudt og melde det til de grønne - vupti! Så er det væk :mrgreen:

...... og veksles til en advarsel :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...