Hop til indhold
Strap

TRANS LEONA XXXL

Recommended Posts

Tak for en detaljeret og ikke mindst brugbar anmeldelse. Man får helt lyst til at fare ud af døren......

(ironi kan forekomme)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasse55

Jeg har lige haft den tvivlsomme fornøjelse at besøge hende. Adresse blev fra den ene dag til den anden ændret fra syd for København til nærmest Vestegnen. Vaklede lidt mellem 20 og 30 minutter, men besluttede mig for 30.

Mødte en søvndrukken, sløv én, som tydeligvis havde droppet både morgenbarbering og makeup. Et stort drøn, som passer godt til oplysningerne i annoncen, 190 cm og 90 kg, men med et udstyr, der ikke tilnærmelsesvis er i nærheden af de størrelser, der er nævnt rundt omkring. Jeg er faktisk i tvivl, om det var den samme som i annoncen ??

Trods flere opfordringer ville hun ikke tage toppen af, og hun rendte rundt med sin telefon, som om den næste aftale var den vigtigste.

Fik givet lidt błæs og blev på opfordring klemt lidt i vorterne. Det hele virkede dog uengageret fra hendes side, og jeg kom hurtigt og inden hun nåede at tage mig bagfra. Hun gjorde også opmærksom på, at det ville koste 500 ekstra, hvis hun skulle komme.

Havde egentlig besluttet, at jeg under alle omstændigheder ville have "doggy-delen" med, men ombestemte mig og Skulle bare ud igen.

Spurgte om muligheden for at få betalingen for de ekstra (ikke brugte) 10 minutter retur, men det var ikke en mulighed, da pengene ikke gik til hende, men udelukkende til udlejeren.

Bestemt ikke noget jeg kan anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den pik der ses på video ser ret ægte ud og langt fra 22 cm. Fotos er redigerede. Hvorfor er det så vigtigt at en shemale skal have en kæmpediller? Hende der kalder sig Tina og har en asiatisk baggrund får topanmeldelser og er ret behersket i størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 16/4/2019 at 02:17:

Den pik der ses på video ser ret ægte ud og langt fra 22 cm. Fotos er redigerede. Hvorfor er det så vigtigt at en shemale skal have en kæmpediller? Hende der kalder sig Tina og har en asiatisk baggrund får topanmeldelser og er ret behersket i størrelse.

Enig i mine øjne drejer det sig om performence og det gør Tina. Er aldrig gået derfra utilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 16.4.2019 at 02:17:

Den pik der ses på video ser ret ægte ud og langt fra 22 cm. Fotos er redigerede. Hvorfor er det så vigtigt at en shemale skal have en kæmpediller? Hende der kalder sig Tina og har en asiatisk baggrund får topanmeldelser og er ret behersket i størrelse.

Tror da ikke der står skrevet nogle steder at nogen decideret søger en "kæmpediller"? :)

 

Essensen er mere at der tit og ofte lyves og fifles med detaljer som kan være ret væsentlige for et GP-besøg.

Står der brunette, forventer man en brunette. Forventer man en G-skåls barm, er man nok lidt ked af at blive præsenteret for en A-skål.
Og hvis man ikke er til 22cm størrelsen, er det måske meget rart at få at vide "Ro på, den er til at håndtere"


Service er én ting, de kolde, hårde fakta er en helt anden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den ‎16‎-‎04‎-‎2019 at 02:17:

Den pik der ses på video ser ret ægte ud og langt fra 22 cm. Fotos er redigerede. Hvorfor er det så vigtigt at en shemale skal have en kæmpediller? Hende der kalder sig Tina og har en asiatisk baggrund får topanmeldelser og er ret behersket i størrelse.

kommer det ikke lidt an på, om man selv er aktiv/passiv.

tina vil jeg feks vælge at kalde ladyboy, og tror de fleste af hendes kunder er aktive, og derfor søger en der ligner mest en " ægte" kvinde.

så derfor er tina populær selv med alm str pik. har selv besøgt tina dejlig " pige" kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

kommer det ikke lidt an på, om man selv er aktiv/passiv.

så derfor er tina populær selv med alm str pik. har selv besøgt tina dejlig " pige" kan anbefales.

Du har til dels ret men størrelsen alene gør det altså ikke. En stor diller er ikke til megen nytte hvis den ejeren ikke forstår at bruge den ;)

I forbindelse med det store fokus på størrelse kan jeg ikke lade være med at tænke på et udtryk jeg først hørte første gang for mange år siden. Nemlig det at være en "size-queen" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 19.4.2019 at 07:03:

I forbindelse med det store fokus på størrelse kan jeg ikke lade være med at tænke på et udtryk jeg først hørte første gang for mange år siden. Nemlig det at være en "size-queen" :lol:

Smilede også stort og bredt første gang jeg hørte det udtryk :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 3 timer siden:

Smilede også stort og bredt første gang jeg hørte det udtryk :lol:

Jeg har det faktisk sådan stadig kan jeg mærke :) selvom det er et stykke tid siden jeg har hørt det sidst...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...