Guest Lady C Skrevet 4. April, 2019 (edited) Efter det med tvangsbarberingen havde hun været meget mere medgørlig. Hun havde ikke længere drejet hovedet væk og ligget uden at røre sig når han tog hende. Og hun havde kigget ham i øjnene og han synes han kunne ane noget af den gnist hun havde haft når hun i starten af deres relation i sin tid havde lagt sig foran ham og kneppet sig selv med en dildo mens hun med en blanding af frækhed og nysgerrighed havde observeret hans reaktion gennem lokkerne af hendes pandehår. Og han havde været ved at eksplodere af liderlighed da han fastspændt og uden at kunne røre sig var blevet beordret til at slikke dildoen ren for fissesaft hvorefter hun havde fortsat sit forehavende - i noget der forekom ham som endeløst - indtil hun fik orgasme foran ham uden at han kunne/måtte røre ved hende eller sig selv. Det var anderledes nu - rollerne var i den grad byttet om og det han havde længtes efter i så lang tid - hans store drøm om - at gennemkneppe hende i en grad der kunne minde om fortæring - var nu i opfyldelse. Han var gået på opdagelse i hendes kuffert og fundet en sød lille buttplug med en lilla glimtende sten i enden. Den blev eftertrykkeligt sat fast i hans Frues bagdel og lå der og glimtede så han igen blev opstemt men istedet for denne gang at bedække hende påny havde han stillet sig for fodenden og spillet sin pik af og forsøgt at ramme buttpluggen da han kom. Han kunne jo heller ikke nyde synet at hendes lille glimtende røvhul hvis han lå ovenpå hende og kneppede. Han havde også fundet en massagestav og undret sig lidt over at han aldrig havde set den i brug. Da han havde sat den i stikkontakten og tændt den blev han opfyldt af en nærmest barnlig iver efter at se den i funktion og han satte den på hendes fisse og legede med styrken og hastigheden mens han skiftevis kiggede på den og på hendes ansigt. Hun fik den ene orgasme efter den anden. Det var fascinerende at se på og efter de første 3 orgasmer som kom forholdsvis hurtigt havde han stukket 2 fingre op i hende mens han lod massagestaven køre på fuld styrke og idet han stak den 3. finger op i hende havde hun sprøjtet og gennemvædet sengen med sine kønssafter. Der gik nu sport i det for ham. Hvor mange orgasmer kunne hun mon få ? Det var jo nærmest en mirakelstav det her. Hun havde på kort tid fået 4 udløsninger mens han måtte kæmpe hårdt med sin egen når han var kommet et par gange. Hun vred og vendte sig men kunne jo på grund af fikseringen ikke undslippe da han endnu engang satte massagestaven i hendes ophovnede skridt og ignorede hendes protester da han lod den køre hårdt og hurtigt indtil hendes ben begyndte at ryste i en slags krampetrækninger. Tilsidst blev det svært at tælle og skelne den ene orgasme fra den anden og hun begyndte at se forpint ud i ansigtet, hun vendte det hvide ud af øjnene og drejede hovedet så meget bagud og spændte så meget i kroppen, at han tilsidst blev alvorligt bange for om hun havde fået et krampeanfald. Først da stoppede han massageapparatet og lod hende få lidt fred. Men da var han også nået op på omkring 20 - måske 30 orgasmer. Det var svært at afgøre. Men han begyndte at løsne hende noget oftere. Tilsidst var det kun om natten han bandt hende for han var stadig ikke sikker på at hun ikke kunne finde på at udnytte situationen og stikke af når han sov. Men han var alligevel helt stolt når han tænkte på hvor langt han indtil videre var kommet med hende og deres relation. En enkelt gang havde hun ovenikøbet sat sig ovenpå ham og redet ham med næsten den samme energi som var så kendetegnende hos hende da han lærte hende at kende i sin tid. Han havde holdt fast i hendes hofter og forstærket hendes bevægelser da hun rutchede frem og tilbage over hans pik og lavet små rundkredse med sit underliv. Han havde ikke glemt krogene i loftet i stuen og sin oprindelige plan med at hun skulle hænge i sine egne manchetter fastspændt derinde så han kunne nyde synet af hendes efterhånden noget mishandlede - men stadig voldsomt æggende krop. Men da han havde spændt hende op havde det slet ikke givet den samme nydelse som han havde forestillet sig for hun havde kigget på ham med et gennemborende blik og fulgt alle hans bevægelser med øjnene uden nogen som helst frygt at spore - et blik han kendte og som han forbandt med Dominaen i hende. Den følelse havde skræmt ham så han havde skyndt sig at befri hende fra manchetterne igen. Og om aftenen da hun var faldet i søvn i sengen havde han sat sig og grublet over det der var ved at ske imellem dem. Kørte hun et spil med ham ? Og i så fald hvilket ? Han gik ind til sengen og stillede sig for fodenden mens han betragtede sin sovende Frue. Lyset fra månen oplyste soveværelset og pludselig slog det ham hvor forfærdelig hun var kommet til at se ud. Hun havde blå mærker overalt på kroppen, man kunne stadig se de blodunderløbne striber efter dengang han afstraffede hende med spanskrøret og hendes fisse var rød og hudløs. Hendes ansigt lignede et trafukuheld. Og så havde hun tabt sig kunne han se. Hendes hofteben stak ud, ribbene var synlige og hendes kinder hule. Hun var kun en skygge af den selvsikre og glødende Domina han engang kendte. Han krympede sig ved den virkelighed der pludselig stak sit nøgne ansigt op i hovedet på ham. Det var jo ham der havde ansvaret for det her der var sket. Det var hverken hende eller nogen anden der var skyld i at han havde stalket og overfaldet hende, planlagt og udført en brutal kidnapning, voldtaget og mishandlet hende og sidst men ikke mindst - slået hendes veninde ihjel og .................. Han overvældedes pludselig af en voldsom kvalme og måtte sætte sig ned på sengekaten. Det var nu han måtte træffe en beslutning. Der var ikke mange dage tilbage så ville han ikke længere kunne holde skansen overfor konen derhjemme. Beskederne på sms var blevet mere insisterende og han havde sværere og sværere ved at overbevise hende om at hun skulle blive hvor hun var og ikke opsøge ham. Før eller siden ville hun komme rullende ind på gårdspladsen i sin lille bil og låse sig ind. Han kiggede på sin dronning og en ukendt følelse af tung vemodighed skyllede ind over ham. Han havde ikke så mange valg og han vidste inderst inde godt hvad han blev nødt til at gøre. Men det skulle gå hurtigt - han ønskede ikke hun skulle lide. Han lagde sig ved siden af hende på ryggen og stirrede ud i luften. Imorgen blev han nødt til at afslutte sit eventyr. Hvis han skulle have nogle som helst chancer for at klare sig ud af den her situation han havde skabt så måtte hans dronning samt hendes veninde derude i baghaven forsvinde fra jordens overflade. Fandens også - at der ikke var nogle anden udvej. Han drejede kroppen så han lå på siden med fronten til sin Frue. Det havde været et ubegribeligt og berusende eventyr. Så skete der noget mærkværdigt. Hans Frue rakte ud og aede ham på kinden. Og med et kærtegn fyldt af uendelig ømhed lod hun sin hånd glide videre ned af hans skulder og arm og endte ved hans hånd. Og idet hun lod sine fingre flette sig ind mellem hans åbnede hun øjnene, smilede og sagde : " lad os høre noget musik " - hvorefter hun trykkede sin mund imod hans og bed ham blidt i læben ! Fortsættes............................................................. Redigeret 4. April, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 4. April, 2019 Mon ikke dette afsnit var en slags klimaks, i hvert fald set med Jens´s øjne. Jeg fornemmer at stykket nu går ind i sin afgørende fase. Som læser er det stadig tale om en gribende fortælling, og der står heldigvis flere døre åbne, så det bliver spændende at læse i hvilken retning det nu bevæger sig, og hvordan det ender. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 4. April, 2019 Helt enig med @TheVoice analyse. Dejligt at læse så velskrevet og billedligt afsnit - men hvad vil musikken sætte i gang? Venter allerede nu på fredagens afsnit - for der kommer vel et afsnit i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. April, 2019 Tak for endnu et spændende afsnit - har Jens mon knækket sin frue eller er det kvindelist. Jeg venter spændt og utålmodigt på næste afsnit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 4. April, 2019 Nemtøs skrev, for 32 minutter siden: Tak for endnu et spændende afsnit - har Jens mon knækket sin frue eller er det kvindelist. Jeg venter spændt og utålmodigt på næste afsnit. Tænker det må være kvindelist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 326 Skrevet 4. April, 2019 Jeg er ved at dø af spænding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. April, 2019 (edited) Kære alle mine trofaste læsere. Jeg har ikke mulighed for at skrive videre på novellen i week-enden. Den er skrevet i hovedet men ikke kommet ned på skrift . Men i næste uge regner jeg med at den er nedskrevet og udgivet . Men til gengæld så har jeg skrevet del 15 og den får i her inden natten. - idet jeg ikke er hjemme hele dagen imorgen. Og jeg siger jer ........ I kan godt glæde jer ................ Redigeret 4. April, 2019 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 4. April, 2019 Lady C skrev, for 3 timer siden: Kære alle mine trofaste læsere. Jeg har ikke mulighed for at skrive videre på novellen i week-enden. Den er skrevet i hovedet men ikke kommet ned på skrift . Men i næste uge regner jeg med at den er nedskrevet og udgivet . Men til gengæld så har jeg skrevet del 15 og den får i her inden natten. - idet jeg ikke er hjemme hele dagen imorgen. Og jeg siger jer ........ I kan godt glæde jer ................ Hvad f..... gælder ferielov og omsorgsdage nu også for forfattere. Hmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg