Hop til indhold
Snuller

Thai sød Pige-Tantra/Body 2 Body

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/271240

Besøgte dette forholdsvis nye sted i går. Syntes det lød godt, og så har de virkelig lækre billeder i annoncen.

Stedet ligger i Åbyhøj, og diskret indgang er nok det sidste jeg ville kalde det. Man står til udstilling på en høj trappe, ingen på gaden kan være i tvivl om hvad man skal og lige ved siden af indgangen til en børnehave/vuggestue. Personligt er jeg ligeglad, men andre??

Efter et lille 1/2 min blev døren åbnet af en, selv for en Thai, meget smuk ung dame som viste mig ind i massagerummet og så desværre forsvandt hun igen med en bemærkning om at hun var sulten.

Kort tid efter kom så en anden Thai ind, ældre, men s'men ganske køn. En af de lange skiftede hænder og tøjet kom af og ned på madrassen.

De reklamerer med B2B og HJ for en tusse, helt ok, standart pris - men, men, da jeg efter en gennemsnitlig rygmassage med lidt pirring og B2b hvor 2 hårde knolde fortalte mig at babs og nutte havde fået hjælp vendte rundt døde det for mig.

Spurgte om hun ville vende rundt så jeg kunne smage! 300 ville hun have, jeg sagde 200 og hun pegede på sine bryster og mellem benene og nikkede (talte hvis ikke ret meget engelsk udover "you OK" og priser.

Nå, betalte de 200, og hun gled op af kroppen så hendes bryster kom nærmere mens hun flittigt arbejdede med lille snuller. Brysterne var så ømme af implantaterne at man overhovedet ikke kunne røre dem eller sutte eller noget som helst. Kom aldrig længere ned, hun flyttede sig diskret hver gang mine fingre bare nærmede sig.

40 min efter stod jeg på gaden igen, og tænkte ALDRIG IGEN - det var dyrt, lidt kedeligt, snyd med tid osv osv.

Stedet: 5/10 (var ellers rent og pænt, men absolut ikke diskret)

Pigen 3/10

Massagen: 6/10

Sex: 1/10 (mangle alt det ekstra jeg betalte for, fik kun HJ)

Kommer jeg igen - Aldrig i livet, der er mange andre steder hvor service og pris passer sammen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Snuller skrev, den 4.4.2019 at 10:24:

https://annoncelight.dk/showad/271240

Besøgte dette forholdsvis nye sted i går. Syntes det lød godt, og så har de virkelig lækre billeder i annoncen.

Stedet ligger i Åbyhøj, og diskret indgang er nok det sidste jeg ville kalde det. Man står til udstilling på en høj trappe, ingen på gaden kan være i tvivl om hvad man skal og lige ved siden af indgangen til en børnehave/vuggestue. Personligt er jeg ligeglad, men andre??

Efter et lille 1/2 min blev døren åbnet af en, selv for en Thai, meget smuk ung dame som viste mig ind i massagerummet og så desværre forsvandt hun igen med en bemærkning om at hun var sulten.

Kort tid efter kom så en anden Thai ind, ældre, men s'men ganske køn. En af de lange skiftede hænder og tøjet kom af og ned på madrassen.

De reklamerer med B2B og HJ for en tusse, helt ok, standart pris - men, men, da jeg efter en gennemsnitlig rygmassage med lidt pirring og B2b hvor 2 hårde knolde fortalte mig at babs og nutte havde fået hjælp vendte rundt døde det for mig.

Spurgte om hun ville vende rundt så jeg kunne smage! 300 ville hun have, jeg sagde 200 og hun pegede på sine bryster og mellem benene og nikkede (talte hvis ikke ret meget engelsk udover "you OK" og priser.

Nå, betalte de 200, og hun gled op af kroppen så hendes bryster kom nærmere mens hun flittigt arbejdede med lille snuller. Brysterne var så ømme af implantaterne at man overhovedet ikke kunne røre dem eller sutte eller noget som helst. Kom aldrig længere ned, hun flyttede sig diskret hver gang mine fingre bare nærmede sig.

40 min efter stod jeg på gaden igen, og tænkte ALDRIG IGEN - det var dyrt, lidt kedeligt, snyd med tid osv osv.

Stedet: 5/10 (var ellers rent og pænt, men absolut ikke diskret)

Pigen 3/10

Massagen: 6/10

Sex: 1/10 (mangle alt det ekstra jeg betalte for, fik kun HJ)

Kommer jeg igen - Aldrig i livet, der er mange andre steder hvor service og pris passer sammen

 

 

Jeg havde en ligende oplevelse for ca 1 uge siden, den var så ringe, at jeg ej gad skrive om den :wacko:

Nuvel var det så også nummer 7 af den slags, ja ved godt man bør skrive alligevel, men kedelige oplevelser ligger mig sku lidt tungt :huh:

Ja, som om, oplevelsen ikk var tung nok, sorry :rolleyes:

Men da jeg var der, bankede det på døren ( ca 5 min efter start ) af en eller anden Sp. Som fortsat på vinduet med at banke på, (altså til det rum jeg var) 

Allerede der burde jeg ha opgivet :wacko: never again go there, så hellere nøjes med massage, et andet sted :rolleyes:

Go Weekend til jer, og ja, nu er Foråret her, og ja, det er bedre end dårlige oplevelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV...... det så ellers så super dejligt ud, så jeg havde bestilt tid til en time der. Men da jeg så jeres beskrivelser her, skyndte jeg mig at afbestille igen, og holder lige øje med yderligere anmeldelser her inde inden jeg genbestiller der.

har I andre bedre forslag som minder om det der annonceres med i annoncen fre det her anmeldte sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså Thaimig!

Ville have været dejligt hvis du havde lavet den anmeldelse selv om det var en "tung" oplevelse. Altid rart at blive advaret om elendige steder!

Så kunne jeg da havde brugt mine surt optjente penge på noget bedre end den her øv oplevelse :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Snuller skrev, den 4/4/2019 at 10:24:

https://annoncelight.dk/showad/271240

Besøgte dette forholdsvis nye sted i går. Syntes det lød godt, og så har de virkelig lækre billeder i annoncen.

Stedet ligger i Åbyhøj, og diskret indgang er nok det sidste jeg ville kalde det. Man står til udstilling på en høj trappe, ingen på gaden kan være i tvivl om hvad man skal og lige ved siden af indgangen til en børnehave/vuggestue. Personligt er jeg ligeglad, men andre??

Efter et lille 1/2 min blev døren åbnet af en, selv for en Thai, meget smuk ung dame som viste mig ind i massagerummet og så desværre forsvandt hun igen med en bemærkning om at hun var sulten.

Kort tid efter kom så en anden Thai ind, ældre, men s'men ganske køn. En af de lange skiftede hænder og tøjet kom af og ned på madrassen.

De reklamerer med B2B og HJ for en tusse, helt ok, standart pris - men, men, da jeg efter en gennemsnitlig rygmassage med lidt pirring og B2b hvor 2 hårde knolde fortalte mig at babs og nutte havde fået hjælp vendte rundt døde det for mig.

Spurgte om hun ville vende rundt så jeg kunne smage! 300 ville hun have, jeg sagde 200 og hun pegede på sine bryster og mellem benene og nikkede (talte hvis ikke ret meget engelsk udover "you OK" og priser.

Nå, betalte de 200, og hun gled op af kroppen så hendes bryster kom nærmere mens hun flittigt arbejdede med lille snuller. Brysterne var så ømme af implantaterne at man overhovedet ikke kunne røre dem eller sutte eller noget som helst. Kom aldrig længere ned, hun flyttede sig diskret hver gang mine fingre bare nærmede sig.

40 min efter stod jeg på gaden igen, og tænkte ALDRIG IGEN - det var dyrt, lidt kedeligt, snyd med tid osv osv.

Stedet: 5/10 (var ellers rent og pænt, men absolut ikke diskret)

Pigen 3/10

Massagen: 6/10

Sex: 1/10 (mangle alt det ekstra jeg betalte for, fik kun HJ)

Kommer jeg igen - Aldrig i livet, der er mange andre steder hvor service og pris passer sammen

 

 

Jeg havde en god oplevelse hos hende den kønne unge thai med store ægte bryster og som i øvrigt kan tale lidt dansk. Nok hende du har mødt, der var "sulten", og som tog imod dig.

Men desværre fornemmer jeg, at hun nu blot vil fungerer som tlf.dame. Tror hun styrer stedet nu.

Ved mit andet besøg på stedet fik jeg at vide, at jeg skulle have den anden pige, som er noget ældre, og som du fik. Jeg protesterede venligt, og sagde, at jeg var kommet for at besøge hende den unge thai, der tog imod mig. og ikke hendes ældre "veninde", som i øvrigt hverken virkede smilende eller imødekommende.

Jeg fik så "lov" til at få massagen med den  unge thai, men kun hvis jeg lovede at få massage af hendes "veninde" næste gang.

Der bliver dog ikke en næste gang for mit vedkommende heller. 

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Snuller skrev, for 8 timer siden:

Altså Thaimig!

Ville have været dejligt hvis du havde lavet den anmeldelse selv om det var en "tung" oplevelse. Altid rart at blive advaret om elendige steder!

Så kunne jeg da havde brugt mine surt optjente penge på noget bedre end den her øv oplevelse :wacko:

Ja sorry, må desværre konstatere, at give dig ret, men men, da det var min 7 . Dårlige oplevelser bla Thai, :(

Ja så orkede jeg ej skriv, tænker også nogen gange om min fejl, (kemi) men 7 i streg, ja så finder jeg på noget helt andet,

Feks. Ikke Thai, som åbenbart har ændret sig totalt, de senere år, men ja, du ku ha sparet hvis min røv var spids, det var den så ikk :rolleyes:

Men Aros sat dog en bedre dagsorden, den burde vi ha holdt os til, iøvrigt også hende jeg mødte, ved indgangen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...