Hop til indhold
Tøver

Er det svært for pigerne at give sig hen som masochister?

Recommended Posts

Spekulationen druknede i en anden streng, så jeg vil trække den frem igen.

Er det svært for piger der er masochister at fungere i den rolle når de er prostituerede?

Det jeg spekulerer i, er om grunden til, at der er så få piger der er til smertedelen, er at det ikke er synderligt forenligt med den professionelle del de skal varetage.

Hvis de for eksempel skal være alt for bevidste om tid og hvilken person de har overfor sig, så kan de ikke hengive sig smerten, og dermed bliver smerten blot reduceret til dette - smerte - uden den seksuelle dimension.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spekulationen druknede i en anden streng, så jeg vil trække den frem igen.

Er det svært for piger der er masochister at fungere i den rolle når de er prostituerede?

Det jeg spekulerer i, er om grunden til, at der er så få piger der er til smertedelen, er at det ikke er synderligt forenligt med den professionelle del de skal varetage.

Hvis de for eksempel skal være alt for bevidste om tid og hvilken person de har overfor sig, så kan de ikke hengive sig smerten, og dermed bliver smerten blot reduceret til dette - smerte - uden den seksuelle dimension.

Nu er der jo andet end lige smerte involveret.. S/M er jo meget omkring psykologi og tryghed, og det er nok svært for en prostitueret at føle specielt tryghed overfor en ny kunde sådan bare lige.

Nyder selv meget det psykologiske spil i at hun er "min" men har da selv også svært ved at få fuldt udbytte af det når det er en helt ny jeg leger med - her skal man virkelig diskutere sagerne godt igennem inden for ikke at det bliver en skuffelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok også en lavpraktisk årsag til, at det ikke er så let for piger at være professionelle subs.

Har pigen f.eks. fået rød numse efter et besøg af en gæst, der tænder på at give smæk, kan det måske være svært at præstere for de næste gæster, hvis de tænder på det samme.

For det første er der grænser for, hvor mange endefulde, man kan holde til på en dag, og for det andet kan det være turn-off for nogle gæster, hvis pigen helt åbenlyst er "brugt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af de piger, som (i den rette stemning) kan tænde på at spille den underdanige rolle. Jeg er absolut ikke til smerte (overhovedet!!!), men jeg kan finde mange pirrende aspekter i at underkaste mig en mands vilje.

Da jeg startede i denne branche tilbød jeg derfor også den blide variant af slavepige, og i starten var det sjovt og spændende. Men efter et stykke tid tog jeg det alligevel af menuen, da jeg efterhånden fandt ud af, hvor svært det var for mig at skulle omstille mig til den enkelte og hans forventninger og indfaldsvinkel. Med en fast partner kender jeg trods alt til hans forventninger og jeg ved, hvad jeg selv kan forvente. Vi ved indbyrdes hvor grænsen går. Men med gæsterne blev det efterhånden svært for mig at forholde mig til det, og så var det bedre at trække stikket.

Så ja, for mig personligt blev det svært at give mig helt hen. Men jeg lærte til gengæld meget i den korte periode - om mig selv og om mænd. ;)

Mvh,

/Gina.

PS: Heino, du har ret - for de fleste er det et turn-off med en rød bagdel forårsaget af en anden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS: Heino, du har ret - for de fleste er det et turn-off med en rød bagdel forårsaget af en anden. :D

Men tanken om at forårsage en rød bagdel kan til gengæld være ganske meget turn-on, selvom det for eget vedkommende altid bare er blevet ved tanken :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

PS: Heino, du har ret - for de fleste er det et turn-off med en rød bagdel forårsaget af en anden. :D

Men tanken om at forårsage en rød bagdel kan til gengæld være ganske meget turn-on, selvom det for eget vedkommende altid bare er blevet ved tanken :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kom du bare skat, så skal jeg gi' dig en rød numse du aldrig vil glemme :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...