Hop til indhold
Mr_Swingking

Bad hos GP..

Recommended Posts

Hej gutter. Hvordan er det egentlig med bad hos en GP.. Tæller bad tid med i den købte tid? Og er det god pli at komme præcis til tide, eller skal man så komme tidligere? ... No pun intended :D..

Er newbie.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu jeg godt nok ikke en gut meeen:P.. 

Jeg tror det kommer an på stedet.. I saunaen er bad med i tiden men det jo også fordi vi piger gå med under bruseren.. På Romantica er bad ikke en del af tiden og man må gerne komme lidt før tid hvis man vil have et bad inden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos mig tæller bad aldrig med i tiden hverken før eller efter. Tiden starter først når jeg påbegynder min massage, så folk får den rigtige behandling. Jeg beder som regel alle om lige at være her før, fordi det lige tar lidt tid at komme op fra parkeringspladsen og gøre sig klar til at lægge sig på briksen. Så kan vi gå i gang på det aftalte tidspunkt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ønsker et bad selv før/efter starter tiden først når du er færdig ;)

Vil du have pigen med i bad starter tiden som regel når badet starter :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

1000 tak for de meget gode svar.. :D var jo lige hvad jeg skulle vide.. Også selvom de fleste svar bestemt ikke kommer fra gutter.. ;D.. Og heldigvis er det jo bedst fra hestens mund.. So to speak.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem jeg har besøgt, der har det været forskelligt. En der skulle jeg komme lidt før. Men de fleste andre der "betalte" jeg som sådan for badet. Men nu tog jeg naturligvis ikke et pad på 15 minutter :) så det var lige meget.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Nu jeg godt nok ikke en gut meeen:P.. 

Jeg tror det kommer an på stedet.. I saunaen er bad med i tiden men det jo også fordi vi piger gå med under bruseren.. På Romantica er bad ikke en del af tiden og man må gerne komme lidt før tid hvis man vil have et bad inden.. 

I saunaen? Hvilken sauna er der snakke om? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

som @Borende X  skrev er det også min erfaring, at det er forskelligt fra sted til sted og fra koncept til koncept.   For mit vedkommende har det aldrig talt med i tiden på de velrenommerede klinikker.  Derimod har det være forskelligt i segmentet privat/diskret.    Der er en væsentlig forskel på de to koncepter.  På klinikker forstyrrer det ikke pigens tidplan hvis man kommer før tid for at bade.  Det er så noget anderledes i privat/diskret,  da pigen ikke kan foretage sig meget andet end at vente. 

Så konklusion:  Ved besøg et nyt sted eller hos en ny GP, ville jeg nok bare spørge "hvordan med bad og hvordan påvirker det tiden". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja bad indgår næsten altid i tiden hos de udenlandske piger, der er i en alm lejlighed. Har i hvertfald ikke prøvet andet - at de så nogen gange alligevel kan være lidt large med tiden er en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...