TeleTrunten 98 Skrevet 4. April, 2019 (edited) Godmorgen Håber på lidt hjælp herfra med oprettelse af Yahoo mail. Jeg har forsøgt at oprette en ny mail på 3 forskellige browser. Alle siger - allerede efter 1. forsøg “ for mange mislykkede forsøg - vi kan ikke oprette en mail til dig - start forfra” Hvad dælen gør jeg ? Hæææææælp Redigeret 4. April, 2019 af TeleTrunten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 4. April, 2019 Lav en Gmail på Google - Det funker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 4. April, 2019 TeleTrunten skrev, for 56 minutter siden: Hvad dælen gør jeg ? Hæææææælp en outlook.dk er også ganske anvendelig og gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 4. April, 2019 Sorry guys lad mig uddybe Pigen vil have en Yahoo mail - så det er den jeg beder om hjælp til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 5. April, 2019 Det kan være fordi du har forsøgt flere gange med den samme mailadresse, altså samme 'navn'. Prøv igen med en ændring af navnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg