Hop til indhold
Guest Anden den 2

Lucernevej 8 Århus

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Var i dag inde og få massage på lucernevej 8, ved egentlig ikke hvad stedet hedder, men det er i for sig også ligegyldigt.

Blev modtage af en ung kvinde, der så ret godt ud ikke så høj men langt over middel syntes jeg.

Hun gav mig den bedste massage jeg har fået i lang tid hvor det hele fik en tur, uden at der var antydning af "mere". Jenny hed pigen.

Jenny var dog klædt ud til noget mere, men det kom slet ikke på tale og blev heller ikke tilbud om man kunne få det ved hende ved jeg så ikke.

Jenny bliver kun en måned mere.

Der var et bad efterfølgende, som ligeledes foregik alene.

Skala 1 - 10

Massage    10 med pil op 

Sted    7-8 så rent ud og rene håndklæder

Jenny  10 med pil op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Anden den 2 skrev, for 3 timer siden:

Var i dag inde og få massage på lucernevej 8, ved egentlig ikke hvad stedet hedder, men det er i for sig også ligegyldigt.

Blev modtage af en ung kvinde, der så ret godt ud ikke så høj men langt over middel syntes jeg.

Hun gav mig den bedste massage jeg har fået i lang tid hvor det hele fik en tur, uden at der var antydning af "mere". Jenny hed pigen.

Jenny var dog klædt ud til noget mere, men det kom slet ikke på tale og blev heller ikke tilbud om man kunne få det ved hende ved jeg så ikke.

Jenny bliver kun en måned mere.

Der var et bad efterfølgende, som ligeledes foregik alene.

Skala 1 - 10

Massage    10 med pil op 

Sted    7-8 så rent ud og rene håndklæder

Jenny  10 med pil op.

Stedet mener jeg hedder, Jalak, og mutter, Thong, og ja, meget mere ekstra :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...