Hop til indhold

Lucernevej 8 Århus

Featured Replies

Skrevet

Var i dag inde og få massage på lucernevej 8, ved egentlig ikke hvad stedet hedder, men det er i for sig også ligegyldigt.

Blev modtage af en ung kvinde, der så ret godt ud ikke så høj men langt over middel syntes jeg.

Hun gav mig den bedste massage jeg har fået i lang tid hvor det hele fik en tur, uden at der var antydning af "mere". Jenny hed pigen.

Jenny var dog klædt ud til noget mere, men det kom slet ikke på tale og blev heller ikke tilbud om man kunne få det ved hende ved jeg så ikke.

Jenny bliver kun en måned mere.

Der var et bad efterfølgende, som ligeledes foregik alene.

Skala 1 - 10

Massage    10 med pil op 

Sted    7-8 så rent ud og rene håndklæder

Jenny  10 med pil op.

Skrevet
Anden den 2 skrev, for 3 timer siden:

Var i dag inde og få massage på lucernevej 8, ved egentlig ikke hvad stedet hedder, men det er i for sig også ligegyldigt.

Blev modtage af en ung kvinde, der så ret godt ud ikke så høj men langt over middel syntes jeg.

Hun gav mig den bedste massage jeg har fået i lang tid hvor det hele fik en tur, uden at der var antydning af "mere". Jenny hed pigen.

Jenny var dog klædt ud til noget mere, men det kom slet ikke på tale og blev heller ikke tilbud om man kunne få det ved hende ved jeg så ikke.

Jenny bliver kun en måned mere.

Der var et bad efterfølgende, som ligeledes foregik alene.

Skala 1 - 10

Massage    10 med pil op 

Sted    7-8 så rent ud og rene håndklæder

Jenny  10 med pil op.

Stedet mener jeg hedder, Jalak, og mutter, Thong, og ja, meget mere ekstra :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.