Hop til indhold
Marni89

erfaringer med JASMINA

Recommended Posts

Jeg var forbi hende i torsdags. Hun sagde hun ville tage hjem fredag, men hendes annonce er stadig aktiv, så jeg smider lige en anmeldelse så andre evt. kan nå at komme forbi hvis hun stadig er her

Da jeg så billederne i annoncen, tænkte jeg straks at jeg måtte besøge hende. Jeg nåede at lave en aftale inden @plasticlove kommenterede om de stjålne billeder. Jeg synes dog stadig der var noget ved annoncen der virkede ægte. Desuden havde jeg fået en adresse til et sted ud til vandet, så jeg tænkte, det måtte være en pige med en vis stil siden hun ville være på sådan en adresse. Så mig afsted. Det var givet vis ikke hendes billeder, men hun var dælme i den kaliber! Noget mere øst-europæisk udtryk, men lyst hår, store flotte silicone bryster og generelt en meget flot krop. 

Selve agten var også ganske udemærket. Vi startede ud med at ligge og snakke lidt, hvorefter hun spurgte om hun måtte røre mig lidt. Ja selvfølgelig måtte hun da det, det var jo derfor jeg var der :oops:. Hun giver et ganske fint blowjob, og sætter sig op og rider også ganske udemærket. Vi slutter af med en missionær, hvor jeg kommer (oppe i kondomet).

Dernæst lidt mere hygge-snak. Det var et ret lille værelse vi var inde i, i den ellers flotte lejlighed, så det var ret varmt. Da vi har snakket lidt videre, begynder hun igen at give et blowjob. Denne gang får jeg hevet hende op til en 69 og der ligger vi så til hun får mig afsluttet endnu engang. Derefter var en time gået, mig ud i bad igen og afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...