LiderligL 158 Skrevet 3. April, 2019 (edited) Faldt over denne flotte pige. Hold da op tænkte jeg hende skal jeg prøve. Ved godt at stedet ikke er det pæneste, men kørte afsted for prøves det skulle det. Billederne passer rigtig godt, måske hendes hår er ændret lidt, men resten passer. Ankom til den aftalte tid. Bankede på og ud kom denne flotte pige. Vi aftalte hvad der skulle ske og jeg valgte FP .. Hold da op hun giver en fuld valuta for pengene og jeg gik glad derfra efter en time. Måtte dog forhandle lidt. Stedet er nemt at finde og der er parkeringsplads. https://annoncelight.dk/showad/230550 Redigeret 3. April, 2019 af LiderligL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 3. April, 2019 LiderligL skrev, for 13 minutter siden: Vi aftalte hvad der skulle ske og jeg valgte FP med anal.. Ok...ifølge annoncen er hun ikke til sjov i to'eren, måske det var her der blev forhandlet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 3. April, 2019 Røvslikker skrev, for 1 minut siden: Ok...ifølge annoncen er hun ikke til sjov i to'eren, måske det var her der blev forhandlet ?? det var nu også mest mig der fik lidt sjov i 2 med finger da hun gav blowjob. Jeg var meget imponeret over hvor flot huset var indvendig og man kunne mærke at det er et sted der vil gøre lidt ekstra ud af man føler sig velkommen. Det er helt ny renoveret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 206 Skrevet 3. April, 2019 Gav hun tungekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 158 Skrevet 3. April, 2019 Mand34Horsens skrev, for 40 minutter siden: Gav hun tungekys? ja hun gav tungekys så det var god oplevelse som jeg gerne vil gøre igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 4. April, 2019 "Brædstrup". "Bræstrup" ligger på Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 4. April, 2019 Harran skrev, for 3 timer siden: "Brædstrup". "Bræstrup" ligger på Sjælland. Ikke dette Brædstrup! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 4. April, 2019 Nåede også lige forbi inden hun smutter til Esbjerg weekenden over og hun fortsætter "hjem" til Aalborg. Det var min første GFE oplevelse, ikke planlagt, men da jeg stod over for hende i døren, blev jeg anderledes tændt og tilkøbte lige det ekstra, mand flotter sig jo lidt, når nu skattefar har regnet forkert igen, men denne gang til min fordel Hun er smuk, som på billederne, men nu med mørkt hår ellers passer alt andet. Hendes indlevelse var helt i top og så kyssede hun helt fantastisk, virkelig en fed oplevelse, at kombinere blid sex, kys og kærlige berøringer. Alle pengene værd og når jeg kommer forbi Aalborg, vil jeg prioritere et besøg hos Monika, det kræver en gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas N. Skrevet 4. April, 2019 For nogle måneder siden besøgte jeg hende en sen aften i Aalborg blot til et blowjob. Det var rigtig godt og hun er en sød og flot pige! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gokke72 Skrevet 5. April, 2019 Jep en top dollar pige, på alle måder. Besøgte hende i Aalborg, håber det sker igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg