Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt over denne flotte pige. Hold da op tænkte jeg hende skal jeg prøve. Ved godt at stedet ikke er det pæneste, men kørte afsted for prøves det skulle det.

Billederne passer rigtig godt, måske hendes hår er ændret lidt, men resten passer.

Ankom til den aftalte tid. Bankede på og ud kom denne flotte pige. Vi aftalte hvad der skulle ske og jeg valgte FP ..

Hold da op hun giver en fuld valuta for pengene og jeg gik glad derfra efter en time. Måtte dog forhandle lidt.

Stedet er nemt at finde og der er parkeringsplads.

 

https://annoncelight.dk/showad/230550

 

 

 

 

Redigeret af LiderligL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
LiderligL skrev, for 13 minutter siden:

Vi aftalte hvad der skulle ske og jeg valgte FP med anal..

Ok...ifølge annoncen er hun ikke til sjov i to'eren, måske det var her der blev forhandlet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

Ok...ifølge annoncen er hun ikke til sjov i to'eren, måske det var her der blev forhandlet ??

det var nu også mest mig der fik lidt sjov i 2 med finger da hun gav blowjob.

Jeg var meget imponeret over hvor flot huset var indvendig og man kunne mærke at det er et sted der vil gøre lidt ekstra ud af man føler sig velkommen.

Det er helt ny renoveret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede også lige forbi inden hun smutter til Esbjerg weekenden over og hun fortsætter "hjem" til Aalborg. 

Det var min første GFE oplevelse, ikke planlagt, men da jeg stod over for hende i døren, blev jeg anderledes tændt og tilkøbte lige det ekstra, mand flotter sig jo lidt, når nu skattefar har regnet forkert igen, men denne gang til min fordel :)

Hun er smuk, som på billederne, men nu med mørkt hår ellers passer alt andet.

Hendes indlevelse var helt i top og så kyssede hun helt fantastisk, virkelig en fed oplevelse, at kombinere blid sex, kys og kærlige berøringer. 

Alle pengene værd og når jeg kommer forbi Aalborg, vil jeg prioritere et besøg hos Monika, det kræver en gentagelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

For nogle måneder siden besøgte jeg hende en sen aften i Aalborg blot til et blowjob. 

Det var rigtig godt og hun er en sød og flot pige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Jep en top dollar pige, på alle måder. Besøgte hende i Aalborg, håber det sker igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...