Hop til indhold
stein

Amp28 i Odense SØ

Recommended Posts

Jeg kan ikke lave links-i er velkomne til at lægge det ind. Se Annoncelight.

Besøgte denne søde pige i formiddags. Billederne er ikke af hende, hvis de er er de adskillige år gamle. Hvis Amp28 udtrykker alderen skal der også nogle år på. Vil skyde hende til 32, og så er hun jo nok 35 til 38 når man tager thaièrs evne til at se unge ud i betragtning.

Hun er nu lækker nok selvom ikke har pigen fra billedernes unge let- og slankhed. Store bryster som jeg til min forbløffelse blev overbevist om var ægte indtil hun kom ned på ryggen. Så var der en unaturlighed spec. ved det ene. Arrene må være i armhulerne. Så imponerende ud på den lille lidt buttede krop. Ingen grund til at anvende uægte billeder. Også ansigtet er kønt og feminint.

Hun er meget sød og mild, og vil gerne gøre det godt, men det virkede også som om hun gerne ville være færdig med sexen lidt hurtigt selvom jeg havde bestilt en time. Derefter fik jeg lidt ok massage,mest hygge, et bad, og stod på gaden efter 50 min. hendes .

Ingen kys overhovedet. Jeg ville gerne, men hun lagde slet ikke op til bare et lille tantekys, og jeg ville ikke overskride hendes grænser

Næste gang , og det kan der meget let komme, vil jeg starte med lidt massage og b2b, og så sex.

Hun er ganske berøringsvenlig, superfransk udmærket. sexen bestemt ok. Alt i alt 8,5/10

Udseende 8,6

Stedet: et af mine yndlings. 8;5

Jeg synes jo altid de søde unge piger/kvinder er så dejlige så jeg lover mig selv genbesøg, men det rosenrøde skær blegner, og der dukker nye inspirationskilder op,  og jeg elsker at se nye f_____.. Men hvis tiden, stedet m.m. passer vil jeg gerne. Hun er her en måned endnu, så videre til en anden by.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, 1 time siden:

Okay lyder jo dejligt, var blow så uden??

Hvad med højde og vægt?

 Hun er ikke ret høj -150-152 tror jeg. Jeg spurgte hende om hun var 150 og det bekræftede hun, men hendes engelske er absolut kun til husbehov. Hendes franske derimod udmærket og helt uden tænder og hænder-  ja jeg vil endda gå så langt som til at kalde det superfransk som jeg jo også gør i anmeldelsen.:D

Vægten? tja det tør jeg ikke gætte på, hun er lidt rund uden på nogen måde at kunne kaldes tyk. Slet ikke så det er uklædeligt.

Og alderen fik jeg nok skudt lidt vel højt:absolut max 35. 30-32 er nok rigtigt

Dejlig pige!

Redigeret af stein
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

stein skrev, for 3 timer siden:

superfransk udmærket

Nu skriver du superfransk men hun skriver at alt er med kondom. Suttede hun uden? Kunne godt være lidt fristet til at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun suttede uden. Har slet ikke set at hun skriver at alt er med, men af og til mener de jo kun penetrationen

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan ikke lave links-i er velkomne til at lægge det ind. Se Annoncelight.

Besøgte denne søde pige i formiddags. Billederne er ikke af hende, hvis de er er de adskillige år gamle. Hvis Amp28 udtrykker alderen skal der også nogle år på. Vil skyde hende til 32, og så er hun jo nok 35 til 38 når man tager thaièrs evne til at se unge ud i betragtning.

Hun er nu lækker nok selvom ikke har pigen fra billedernes unge let- og slankhed. Store bryster som jeg til min forbløffelse blev overbevist om var ægte indtil hun kom ned på ryggen. Så var der en unaturlighed spec. ved det ene. Arrene må være i armhulerne. Så imponerende ud på den lille lidt buttede krop. Ingen grund til at anvende uægte billeder. Også ansigtet er kønt og feminint.

Hun er meget sød og mild, og vil gerne gøre det godt, men det virkede også som om hun gerne ville være færdig med sexen lidt hurtigt selvom jeg havde bestilt en time. Derefter fik jeg lidt ok massage,mest hygge, et bad, og stod på gaden efter 50 min. hendes .

Ingen kys overhovedet. Jeg ville gerne, men hun lagde slet ikke op til bare et lille tantekys, og jeg ville ikke overskride hendes grænser

Næste gang , og det kan der meget let komme, vil jeg starte med lidt massage og b2b, og så sex.

Hun er ganske berøringsvenlig, superfransk udmærket. sexen bestemt ok. Alt i alt 8,5/10

Udseende 8,6

Stedet: et af mine yndlings. 8;5

Jeg synes jo altid de søde unge piger/kvinder er så dejlige så jeg lover mig selv genbesøg, men det rosenrøde skær blegner, og der dukker nye inspirationskilder op,  og jeg elsker at se nye f_____.. Men hvis tiden, stedet m.m. passer vil jeg gerne. Hun er her en måned endnu, så videre til en anden by.

 

 

https://annoncelight.dk/showad/272681

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 17 minutter siden:

Hvor ca i odense sø ligger stedet

Velkendt sted med div. udenlandske piger på en af de store udfaldsveje. Mere præcist kan jeg nok ikke beskrive det uden at overtræde EG`sregler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Ville have besøgt "min" lille Maya, men hun kunne ikke tage imod pga defekt badeværelse. Ringede til et par andre der heller ikke var ledige, så af mangel på bedre kontaktede jeg Amp og fik lavet en aftale. Havde besluttet mig for at jeg ikke ville brænde så mange penge af hos hende, så ville egentlig bare have haft 1 times massage, men var lidt småliderlig så valgte en times massage med afsluttende håndtrold. 
Ned at ligge på maven og hun gik i gang med massagen. Den var i den bedre ende af hvad jeg har prøvet. Hun tog rimeligt godt fat, kom rundt på det meste af kroppen og brugte heldigvis ikke en hel tønde olie men en rimelig tilpas mængde. Efter at "bagsiden" af kroppen havde fået en god omgang bad hun mig vende mig om og begyndte så at massere blidt og pirrende rundt om pikken. Efterhånden som hun kom tættere og tættere på den blev den større og større. Spurgte om hun kunne smide lidt af tøjet hvilket hun tøvede lidt med men smed så alligevel toppen og et par kæmpe bryster kom til syne. Ja, det var sgu flotte og godt lavet, men åbenlyst kunstige. Dels pga. størrelsen og dels pga. at de på ingen måde hang - overhovedet. Nå men hun gik i gang med at spille min pik, hvilket faktisk var et ok handjob. Til sidst måtte den selvfølgelig også overgive sig og der opstod en lille sø af sperm på min brystkasse. Det blev fjernet og det værste olie blev tørret af. "Are you good?" spurgte hun flere gange under massagen og igen da vi var færdige. Ja, jeg var sgu ok, men mit indre ur sagde at der nok ikke var gået 1 time endnu. Da jeg begyndte at tage tøjet på kunne jeg se på uret at der var gået nøjagtigt 45 minutter fra jeg kom ind af døren til jeg gik ud igen. Det synes jeg ikke er helt i orden, men desværre ikke sjældent at der bliver skåret gevaldigt af tiden. Havde hun fyldt tiden helt ud er jeg ikke sikker på andet end jeg godt kunne finde på at besøge hende igen, men det bliver jo reelt 25 procent dyrere når hun tager en fjerdedel af tiden. Ikke i orden. 
Amp er egentlig en sød og venlig pige og ser rimeligt godt ud. Hun er virkelig en lille pige og brysterne er bare alt for store og unaturlige. Det samme er hendes brystvorter, men om de er som gud har skabt dem eller man også kan gøre dem større skal jeg ikke kunne sige. 
Ang. hendes billeder skriver Stein i første indlæg at hvis billederne er af hende er de nogen år gamle. Det er jeg nu ikke helt enig med ham i. Jeg er ret sikker på de er af hende og ikke ret gamle. Tror faktisk de er taget i lejligheden hvor hun opholder sig. Men - de kan selvfølgelig være skifter ud siden Stein startede tråden. Hans mening om alder kan jeg godt give ham ret i.

Nå, men kort fortalt: Reelt en ok massage, ok håndtrold, sød og venlig pige der ser rimelig godt ud men ikke i orden at tiden ikke bliver fyldt helt ud.
Gentagelse bliver kun af mangel på bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 7.5.2019 at 18:05:

Ang. hendes billeder skriver Stein i første indlæg at hvis billederne er af hende er de nogen år gamle

Hun skiftede billeder efter et par dage. Og ja jeg mener også de er taget i det værelse hvor jeg besøgte hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...