Hop til indhold
Guest Thomas N.

Corina og Sofia i Aalborg

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Hej med jer

Skulle der være en der har kendskab til disse to piger?

Som har besøgt dem eller, som har vildt godt styr på det med om det realistisk er de to pigers egne fotos. 

De har et pænt tilbud på 1000 for begge piger i 30 min og befinder sig i Aalborg Centrum.

https://annoncelight.dk/showad/271669

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Efter at Barbie25 brændte mig af skulle der ske noget, og i et ikke gennemtænkt øjeblik tog jeg chancen med de to piger her.

Rigtige fotos? Hmm måske, synes dog der var pynter lidt på dem og trukket 5-10 år fra på alderen ift. dem jeg mødte. Men de var faktisk okay frække og levede sig ind i legen. Særligt den ene af dem. 

I den halve time med begge til 1000 tilbød de fransk uden. Det takkede jeg dog nej til og begge suttede med gummi på. 

Den ene pige red mig herefter. Der blev skiftet gummi og den anden ville i misionæren. Godt med glidecreme ved begge to. 

Afslutning udover brysterne på den ene mens den anden lå bagved mig og legede med bollerne. 

Det var en udmærket fræk oplevelse til prisen med et par damer, der levede fint med og den ene - hende med det røde hår og fin stor barm - var ganske fræk og blev faktisk rimelig tændt da hun red mig og hun ville have spermen ud over brysterne. 

Så ja, en okay oplevelse, men heller ikke mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...