the dude 3 Skrevet 2. April, 2019 Jeg har besøgt Gib og Thong, men har hørt at der er nye piger på klinikken... jeg regner med at skulle forbi sidst på ugen... Hvem kan man møde ? Meget gerne med beskrivelse af udseende og oplysning om serviceniveau (som Gib ? )... Takker... the dude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 2. April, 2019 Du kan jo bare ringe til PP ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 3. April, 2019 Mint er tilbage. Hun har taget lidt på, men servicen fejler ikke noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 3. April, 2019 Kan du beskrive Mint har hun store bryster dom Gib, og giver hun lige så frække ydelser? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the dude 3 Skrevet 3. April, 2019 Tak for info - er der nogen der ved hvem der kan mødes på stedet i denne uge udover Mint ? Har hørt at Gib er på ferie - og at der skulle være en ny yngre model på stedet, som jeg gerne ville høre lidt mere om (navn, ydelser og udseende)... Takker... the dude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bennyboomm 0 Skrevet 8. April, 2019 Er Jun stadig at finde på adressen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg