Hop til indhold
noobinhere

Soapy massage / spa massage i Bangkok

Recommended Posts

Hej

Jeg er på udkig efter noget soapy massage eller noget virkelig lækkert i Bangkok, nogle der kan hjælpe eller dele ud af deres erfaringer 

Det må gerne være noget med Nogle flotte unge piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
noobinhere skrev, den 2.4.2019 at 15:58:

Hej

Jeg er på udkig efter noget soapy massage eller noget virkelig lækkert i Bangkok, nogle der kan hjælpe eller dele ud af deres erfaringer 

Det må gerne være noget med Nogle flotte unge piger ;)

Her i Pattaya har jeg valgt at købe noget shower cream og så fundet et par piger til at tage med hjem på hotellet - og så shower together i brusebadet - det koster kun ca. 2000 bath for en hel nat + det løse (barfine, motobike-taxi, mad, mm. - hotelværelse med bad har du nok i forvejen), hvor du de rigtige soapy massage steder nok kun får 1 - 1,5 time for 3 - 4000 bath.

Jeg har flere gange prøvet at booke et værelse med badekar - men det begreb forstår de vist ikke helt - og vil man have et bad med badekar - så skal man ifølge min erfaring se værelset, før man booker. Sidste år hos Hotels.com havde jeg booket et værelse med badekar - men det var vist nedtaget/lejet ud til indehaverens mor - det klagede jeg så over hos Hotels.com - lidt besværligt, da man først kan gøre det, når man kommer hjem - men så fik jeg til gengæld et tilgodebevis, der var gyldigt i et år, og som svarede til 3 - 4 gange den oprindelige pris - så det var sådan set udmærket - men jeg mangler stadig at finde et sted med badekar - til gengæld, så har vi så på condoet swimmingpool over det hele - og man kan frit gå derned om natten ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...