Soothingone 41 Skrevet 2. April, 2019 Hej med jer Jeg har funderet lidt over en lidt omvendt process ved et GP besøg. En process der aftalen er at ikke betale for den tid der bliver brugt, men for antal sprøjt! Jeg kunde godt overveje at betale 500 Per sprøjt, og siden lade GP bestemme hvor meget hun ville indtjene, tror i på en sådan en ide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 2. April, 2019 Jeg kommer altid kun en gang pr besøg men okay hvis jeg så besøgte hende hver dag i en uge så er det måske alligevel go fortjeneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14125 Skrevet 2. April, 2019 (edited) Soothingone skrev, for 48 minutter siden: Jeg kunde godt overveje at betale 500 Per sprøjt, og siden lade GP bestemme hvor meget hun ville indtjene, tror i på en sådan en ide? Nej, fordi nogen mænd kan jo bare holde sig tilbage - og nogen mænd indtager potenspiller, så de kan holde den stiv i lang tid og have svært ved at komme - så tror det er en dødssejler. Derimod kunne en betaling pr. minut - ligesom hos en webcam-girl være en god ide, idet pigen herved får et inticiament til at strække seancen i så lang tid som muligt (udover en minimumstid på f.eks. 20 min) Redigeret 2. April, 2019 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothingone 41 Skrevet 2. April, 2019 Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden: Nej, fordi nogen mænd kan jo bare holde sig tilbage - og nogen mænd indtager potenspiller, så de kan holde den stiv i lang tid og have svært ved at komme - så tror det er en dødssejler. Derimod kunne en betaling pr. minut - ligesom hos en webcam-girl være en god ide, idet pigen herved får et inticiament til at strække seancen i så lang tid som muligt (udover en minimumstid på f.eks. 20 min) Den er jeg selvfølgelig helt enig i. Men hvis den GP er god nok så kan hun nok sørge for nogen tricks der laver det svært at holde tilbage. Måske kan det vare en todelt betaling, en gang base beløb til tid, og en bonus hvis hun klarer at få manden til at sprøjte mere end en gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 5. April, 2019 Soothingone skrev, den 2/4/2019 at 14:58: Hej med jer Jeg har funderet lidt over en lidt omvendt process ved et GP besøg. En process der aftalen er at ikke betale for den tid der bliver brugt, men for antal sprøjt! Jeg kunde godt overveje at betale 500 Per sprøjt, og siden lade GP bestemme hvor meget hun ville indtjene, tror i på en sådan en ide? det mener du ikke seriøst at du i alvor har gået og spekuleret på !!! så har jeg et bedre forslag .. du betaler 5000 for 1 time og for hver gang du giver pigen en ægte orgasme får du 1000 kr rabat . når jeg tænker på alle de fyre her inde om forstår at give oral etc . så er det vist en fantastisk ide . /soft 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg