Hop til indhold
Guest Lady C

Forvandlingen, del 12

Recommended Posts

Guest Lady C

Advarsel..  Denne del er ikke for sarte sjæle.  Jeg vil gerne advare jer der ikke bryder sig om voldelige og brutale fortællinger.   Det var et svært kapitel - selv for mig - at skrive - og jeg måtte holde flere pauser undervejs,  men historien var inde i mig og måtte ud.   Hvis i alligevel læser så husk - det hele er fiktion :)

............................................................................................................................................  

Liget var koldt og stift nu. Da han med møje og besvær havde trukket det ud af bilen, hentede han en af de store affaldsposer, der var beregnet til storskrald. Klippede den op og vippede liget over på posen. Det havde været meget nemmere at transportere noget tungt ved at bruge glidemetoden og lægge det tunge op på noget man kunne bruge til at trække i. Han sørgede for at binde posen godt fast om ligets ankler så hun ikke ville glide af det glatte plastik. Det gik meget nemmere at få det bragt ned i bunden af den store grund der hørte til huset.  Vel nede i enden af haven - der hvor det lange græs ændrede sig og blev til mos som lå som et grønt tæppe i skovbunden op til hans grund,  måtte han vende liget om så det lå på maven. Han kunne ikke holde ud at se på det voksagtige opsvulmede ansigt og de mørkeblå blodudtrædninger på dets hals. På bagsiden var ligpletterne over hele ryggen - store mørkeblå plamager af blodhenfald. Han sad stille lidt. Kiggede på saven og øksen.  Kvalmen vældede op i ham. Hvorfor faen havde hun også skullet kæmpe så meget imod ? Det var hendes egen skyld det her.  Nu kunne hun have ligget i sengen ved siden af sin elskede Celia  og være i live og han ville have været fri for at lade sine tanker forstyrre af et lig. Det kunne have været et paradis for ham det her og nu havde der sneget sig en slange ind i paradiset. Og slangen - det var liget her.

Men han vidste intet om partering af  et dødt menneske. Hvordan gjorde man ? Det var ikke noget man bare kunne google. Hvad var lettest. Skulle han først skille hovedet fra kroppen - det var trods alt bare nogle halshvirvler og nogle mindre muskler der skulle hugges over eller skulle han starte med lårbenene ? Det ville nok være mere vanskeligt med de store knogler men tilgengæld var det nok meget mere  psykologisk indvirkende  at skille et menneskehoved fra en krop. Han prøvede at genkalde sig de horrorfilm han i en blanding af fascination og afsky havde set i tidens løb.  Men syntes ikke rigtig han kunne  fremmane nogle brugbare billeder af partering på nethinden. 

Han overvejede om han bare skulle begrave hende hel  i skovbunden. Men det ville alt andet lige være noget grundigere og mere veludført hvis han formåede at skjule de forskellige dele af hendes krop rundt omkring. 

Han besluttede sig for at starte med hovedet og satte saven til hendes hals. Begyndte at save. Hendes hoved vrikkede i takt med at han fik savet sig længere og længere ind. Men det var ikke det samme som når han parterede en kylling derhjemme. Det var tungt og hårdt og han måtte sætte sit knæ på hendes skulder for at bruge sin vægt - han ville nødig have at saven sad fast i kødet. Det her skulle bare overstås.

Lyden af saven flænse fibre og væv og knogle skar sig ind i hans trommehinder. Og han prøvede at glemme kvalmen og istedet fokusere på de naturlyde der var omkring ham.  Der var fuglekvidder og nogle frøer der kvækkede i nærheden. En myg sværmede omkring og satte sig for at stikke. Han lod den gøre det. Det virkede så befriende normalt midt i det hele.  Men ellers var der den ro han havde lært at værdsætte så meget heroppe i ødegården. Ingen biler - ingen græsslåmaskiner eller hækkeklippere. Ingen menneskestemmer eller hundegøen. Intet der kunne minde en om at man ikke var alene.  Heroppe var der den fred han skulle bruge for at rense tankerne og forny sin mentale energi.

Da hovedet endelig faldt fra dets krop, åndede han lettet op. Det havde været meget sværere end han havde troet.  Han tørrede sveden af panden, lagde hovedet tilbage og  snusede forårsluften ind gennem næsen.

Men han havde besluttet sig for at vente med resten. Han blev nødt til at tage det i etaper. Han ville ikke risikere at blive så opfyldt af væmmelse at det ville gå ud over hans leg med Dronningen derinde. Han følte sig allerede udmattet.

Han dækkede liget og kroppen til med blade og muld og gik ind i huset for at tage et bad.

I badet rensede han sine rifter på skuldrene og armene.  Han måtte finde på en historie omkring Maria. Det var ikke svært at regne ud at det måtte være Maria der havde givet ham de rifter - og hvis der var noget hans Frue ikke var - så var det dum.

Da han havde brygget en historie sammen han selv synes var holdbar, gik han ind i soveværelset og kastede sig over sin kvinde. Borede sit lem dybt op i hende mens han begærligt stak sin tunge ind i hendes mund velvidende at hun sagtens kunne bide ham i tungen. 

Men hun bed ham ikke, og hun lod ham kneppe sig uden at gøre modstand  - hun vidste velsagtens at der ikke var noget hun kunne gøre i den situation - fastbundet og hjælpeløs. Om det var denne hjælpeløshed der tændte ham eller det var rædslen over det han lige havde gjort der var skyld i at han ikke kunne komme vidste han ikke, og han pumpede ellers  hårdere end han nogensinde før havde gjort ved nogen kvinde. Hele scenariet / situationen var så grænseløs og aparte at det slet ikke forbavsede ham at han kunne blive ved og ved og at han ikke fik udløsning. 

Det var først da det var begyndt at blive mørkt og han havde taget hende i alle hendes huller og med små pusterum indeimellem at han langt om længe eksploderede i et brøl dybt oppe inde i hende. 

Og da han ud på natten vågnede ved siden af hende havde han taget hende igen. Hun kunne jo alligevel lide rough sex, så  nu fik hun jo det hun havde sagt hun kunne lide, og han havde lagt alle sine kræfter i hvert et stød og mærkede hun blev våd. For hvert stød ramte hendes hoved sengegavlen. Og en lille bekymring sneg sig ind i ham. Kunne hendes ansigt og hoved snart holde til mere. Hendes næse var stadig blå og hævet og hendes kæbe ligeså  efter det knytnæveslag han havde givet hende i morges. Men hun havde også drejet hovedet til siden - så den hævede kæbe blev mere synlig og udstillet. Han tog fat om hendes hage og drejede hendes ansigt og da kunne han se at hun græd.

Han lod bevægelserne ebbe ud og smed sig om på ryggen.  " Undskyld Frue - Jeg gik vist lidt over stregen - De er jo bare så dejlig " pustede han mens han i sit stille sind måtte smile over det forrykte i den udtalelse. " lidt over stregen "

Det måtte vist være årets underdrivelse.......

fortsættes.......................................  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Gys, stærkt fortalt ... er bort rejst nu, men vil følge dig på mobilen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense

Nu kan det vist snart ikke blive mere barsk :o 

På et tidspunkt havde jeg en lille sympati for Jens, men har nu svært ved at finde den.

Godt og flot billedligt skrevet @Lady C - venter i spænding på fortsættelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forløbet fra de første afsnit af "Forvandlingen" frem til nu... - Jeg kommer til at tænke på filmen "Falling down" med Michael Douglas... Husker I den? (Jeg tror at den er fra 90'erne) - Hvor det i løbet af en enkelt dag går helt galt for en "ganske almindelig" familiefar... - Det er lidt det vi ser med Jens (Bare gange 10)

Endnu et velskrevet (og også makabert) afsnit af fortællingen.Jeg skal være ærlig: Jeg har ingen ide om hvor den lander, det bliver spændende at se. Ser frem til del 13 :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sjovt  nok  finder jeg  de  bløde  sider  ved  Jens,  når  han  tænker  over  om  hendes  hoved  rammer  ind  i  væggen.  De  bizarre ting  blokeres fuldstændig hos  mig. 

Glæder mig  til  at  læse næste  afsnit 

Tak til  dig  for at  bidrage med  daglig  spænding 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 7 timer siden:

Gys, stærkt fortalt ... er bort rejst nu, men vil følge dig på mobilen ...

Til Sverige ?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

* LOL *

Det skal vel også være  plads til humor.  Det var sgu en hård cocktail at skylle ned.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 21 timer siden:

* LOL *

Nope til Polens dybe sorte skove, så jeg kigger mig lidt over skulderen ... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...