NUCH2019 64 Skrevet 31. Maj, 2019 Skrev du ikke om en glatbarberet pige i Marstrandsgade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Maj, 2019 NUCH2019 skrev, for 23 minutter siden: Skrev du ikke om en glatbarberet pige i Marstrandsgade? Nej Prøv at læs denne tråd, før du skriver mere ; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 1. Juni, 2019 Alone2013 skrev, for 21 timer siden: Er hun på Helge Rodes Vej NU? Nej. Prøv at læse igen hvad jeg skrev først 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alone2013 91 Skrevet 1. Juni, 2019 steve skrev, for 1 minut siden: Nej. Prøv at læse igen hvad jeg skrev først TAK TAK ... har fundet ud af det ... dropper det i denne weekend ... altså THAI-massage ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt territorie 19 Skrevet 8. Juni, 2019 Aarhuselsker skrev, den 2.4.2019 at 12:27: Efter en del gange at være kommet til en lukket dør, havde jeg for nyligt held med mig. Hun hedder Nan, og er en sød, slank, pæn pige med fast krop og lidt for store silibryster. God massage. Havde en underlig måde og snakkede med pikken. Pirrede ikke under massagen, som var god. Var i det hele taget ikke særligt aktiv med at lege med mig. Blev fin våd ved oral, og red meget tæt og intensivt. Kysser ikke, gummi på også ved blow. Som om hun bevidst undlod at lade sig rive med. Kedelige lokaler. Som om istandsættelsen var gået i stå. Intet link, og telefonnummeret kan jeg ikke huske. Vil gerne lige se hvor store disse bryster er, har du styr på åbningstiderne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Juni, 2019 Ukendt territorie skrev, for 26 minutter siden: har du styr på åbningstiderne? Nej det har stedet heller ikke. Men de åbner tidligst kl 10, men har ofte været der lidt over 10 og der var ikke et øje I øvrigt er min anmeldelse så gammel at chancen for at møde netop hende nok er ret lille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 11. Juni, 2019 Ukendt territorie skrev, den 8.6.2019 at 21:12: Vil gerne lige se hvor store disse bryster er, har du styr på åbningstiderne? Men giv en opdatering på stedet/pigen hvis du kigger forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg