Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige været der og hun er mega nice. Høj, smuk og duftede dejligt. Hun kyssede igennem, var indlevende og virkede ret liderlig. Tror hun af natur er meget perverse og elsker sex. Fik et godt blæs og til sidst tiggede hun mig om at sperme hende i munden. Det gjorde jeg så og hun slugte det hele. Hun er en ren 12'er og skal med sikkerhed besøges igen! 

Redigeret af Marni89

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marni89 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige været der og hun er mega nice. Høj, smuk og duftede dejligt. Hun kyssede igennem, var indlevende og virkede ret liderlig. Tror hun af natur er meget perverse og elsker sex. Fik et godt blæs og til sidst tiggede hun mig om at sperme hende i munden. Det gjorde jeg så og hun slugte det hele. Hun er en ren 12'er og skal med sikkerhed besøges igen! 

Jeg havde samme oplevelse tidligere i dag! :) Virkelig fræk og lækker. Høj og slank med små bryster. Kyssede virkelig igennem og ville bare ha pikken i munden. Hun guffede løs og så satte hun sig foran mig og tiggede mig om at oversperme hendes ansigt og det gjorde jeg i stor stil :D Hendes lille GB på torsdag frister, for vil fanme gerne kneppe hende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, den 2.4.2019 at 16:52:

Jeg havde samme oplevelse tidligere i dag! :) Virkelig fræk og lækker. Høj og slank med små bryster. Kyssede virkelig igennem og ville bare ha pikken i munden. Hun guffede løs og så satte hun sig foran mig og tiggede mig om at oversperme hendes ansigt og det gjorde jeg i stor stil :D Hendes lille GB på torsdag frister, for vil fanme gerne kneppe hende :P

Hej, det skulle vel aldrig være hende her i snakker om?

https://annoncelight.dk/showad/226006

Nevermind, det kan det vist ikke være.

Redigeret af Goliath2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...