Hop til indhold

Recommended Posts

Fik besøgt denne søde imødekommende og behagelige pige Cecilia på en kendt adresse og det var en god ide. Dejlige kys og kærtegn hvilket gjorde mig klar til almindelig samleje med hende på toppen til ug. Hun er en almindelig af udseende pige og har en virkelig dejlig numse. Blev lidt overvældet under min sædvanlige cof afslutning men klarede det nogenlunde. Så thumbs up herfra.

Sød i mødekomende pige 7,5,  gfe 9,5,  sf/deepthroat 10   cof/cif  8,5.  Gentagelses fare 99 %

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Tak for deleren. 

2200 med alt lyder som et godt tilbud. Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig anal med den runde bootyog så cof til sidst:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærligt, kan godt forstå pigerne engang imellem bliver trætte af os mænd.

hvad er det for nogle spørgsmål at stille. Hvordan er hendes ansigt, jeg tror ikke vi mænd ville syntes det var sjovt hvis kvinder talte sådan om os.

Redigeret af kayano

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kayano er du sikker på du er på den rigtige hjemmeside? Ellers er din kommentar da pænt hyklerisk? Der er intet disrespektfuldt i spørgsmålet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 2 timer siden:

Helt ærligt, kan godt forstå pigerne engang imellem bliver trætte af os mænd.

hvad er det for nogle spørgsmål at stille. Hvordan er hendes ansigt, jeg tror ikke vi mænd ville syntes det var sjovt hvis kvinder talte sådan om os.

Underlig og ignorant kommentar. Du aner tydeligvis ikke, hvordan kvinder snakker om mænd. Hvis du vidste, hvordan kvinder snakker om mænd, så ville du blive chokeret. De har ingen respekt for mænd. De taler langt værre om mænd, end mænd taler om kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 11 timer siden:

hvad er det for nogle spørgsmål at stille. Hvordan er hendes ansigt,

For mange sexkøbere er sælgers udseende jo en del af fornøjelsen. Så længe man skriver respektfuldt ser jeg da ikke noget hverken mærkeligt eller urimeligt i det spørgsmål. Der er ikke noget være end at møde en butterface uforberedt (ja, undskyld, semi-provokerende kommentar), når man tror man skal møde en modeltype.

 

Jeg har selv mødt kvinder, jeg købte ydelser af, som talte negativt om andre kunders udseende.

 

 

I øvrigt går jeg ud fra spørgsmålet er besvaret med "almindeligt udseende" i anmeldelsen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 12 timer siden:

Helt ærligt, kan godt forstå pigerne engang imellem bliver trætte af os mænd.

hvad er det for nogle spørgsmål at stille. Hvordan er hendes ansigt, jeg tror ikke vi mænd ville syntes det var sjovt hvis kvinder talte sådan om os.

Ærlig talt. Tror du ikke kvinderne taler sådan om os???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...