Hop til indhold
Normann1001

Janni og veninde i Olaf Ryes Gade

Recommended Posts

Skulle lige prøve om to piger var noget for mig, så så et tilbud om to piger til 1000 kr. i Olaf Ryes Gade i Odense.

Det var Janni og en veninde som begge tog imod mig.

Så snart betalingen var overstået gik de to tøser igang, Janni med at kæle bagfra og veninden med at sutte min pik, som var helt tændt af jannis kælen og hendes store flotte bryster.

efter et par minutter begyndte Janni at hjælpe med slikkepinden og hold da op hvor hun kan det der :D

Jeg blev ført over til sengen og blev placeret på ryggen. Efter lidt kæleri med begge piger satte Janni sig på pikken og red afsted i fuld gallop, mens veninden kælede og nussede.

Herefter sagde veninden at nu var det hendes tur til at få pik, og jeg tog hende bagfra, mens Janni lå og kiggede og ordnede sig selv imens.

Jeg fik en fantastisk udløsning med pikken langt oppe i veninden og med hånden i Jannis mis mens pigerne kyssede.

Fantastisk oplevelse!!!!! Pierne havde god tid hele vejen igennem også til at snakke bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der et link til d'damer. Det lyder da som om, at man får en rigtig god oplevelse for pengene der :)

http://www.missjanni.dk

Kan ikke huske hvad veninden hed, men hun var temmelig slank, havde kort lyst hår og ca. c-skål.

Men det er nok Janni der er hoved attr :D aktionen

Det var forøvrigt et tilbud om 2 piger for 1000 kr. og ingen kiggede på uret, så det blev til 35 min.

Har aldrig givet pengene så godt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...