Hop til indhold
16cm but thick

Natalia fra Polen 23 år (Kolding-Vejle området)

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af, at besøge Natalia i går.

Only till Monday!!!100% Real PICTURES, 23yo! NAUGHTY NATALIA FROM POLAND!!! KISSES MEGA SWALLOW RIMMING GFE AND MORE...SMS 91949979

Jeg havde bestilt 30min, og da jeg ankom blev jeg lukket ind af en meget smuk ung dame :wub: iført frækt undertøj og højehæle. Sikke et syn! Normalt køber jeg aldrig tungekys (af personlige årsager), men lige fra jeg så hende, kunne jeg ikke tænke på andet end at snave med hende :P så der var ingen vej udenom, så tilkøbte også kys.

Jeg snuppede et hurtigt bad og da jeg kom (nøgen) tilbage, kommenterde hun først min trænede krop (altid godt med et "selvtillidsboost" haha) og krammede mig og spurte derefter om jeg ville have lidt baggrundsmusik (jeg sagde ja, da jeg vidste at der højst sandsynligt var nogle inde på værelset ved siden af, og man aldrig ved om hun ville holde stønnende tilbage, hvis ikke der var lidt baggrundsmusik), jeg stod bag hende og ragede lidt på hende (man må røre alt det man vil), mens hun fandt noget musik... der var allerede kommet jern på og den prikkede nok lidt til hende, det opfattede hun hurtigt og vendte røven til og kørte lidt op og ned af den...

Derefter fik hun mig hen på sengekanten og gik ned i knæ og begyndte, at give mig et øko blæs. Jeg burde hellere kalde det øko sug, fordi hun lavede sgu noget af et vakuum med læberne mens hun suttede, og der var godt med spyt. Fik derefter en ridetur, hvor der igen var rigtig god teknik med føderne på mine lår og hendes hænder på min brystkasse i perfekt (hurtigt) tempo.

Efter noget tid spurte hun om vi skulle skifte stilling og det var nok en god ide, hvis ikke jeg skulle komme, hun vendte sig om med røven i vejret klar til doggy (hun havde nok troet, at jeg var i humør til doggystyle pga. mine berøringer af hendes balder) men jeg ville hellere missinær, så vi kunne tungekysse imens og der gik ikke ret lang tid før jeg måtte overgive mig.  

Hurtig skyller og da jeg kom tilbage snakkede vi en smule og jeg fik masser kys og kram inden jeg gik. 

Hun har sidste dag i dag (nåede desvære ikke, at skrive indlæget færdigt igår) og det er ligefør jeg kunne finde på at besøge hende igen, da hun ikke ved om/hvornår hun kommer igen.

Til de dovne:

Natalia:

  • Udseende: 9.5/10. Hun ligner en meget ung dame, så hvis man er til GP'er som ser unge ud er hun perfekt + hun har lidt et uskyldigt look og hendes smukke grønne øjne passer godt til det lange mørke hår.
  • Kroppen: 9.5/10. En god håndfuld bryster som hverken er for bløde eller for hårde, slank figur og mave og en lækker røv. 
  • Personlighed: Virkede lidt generet i starten (ny i faget), men det var hun ikke når det kom til stykket skal jeg hilse og sige. Meget sød og fræk på samme tid. Hun er den slags GP som giver vil give en god meget service (hun spurte også til sidst om jeg var glad og tilfreds med besøget). 

Sex:

  • Blowjob (u. kondom) var 10/10, super god teknik og god øjenkontakt
  • Ride var 11/10, også super god teknik (mere detaljeret ovenover)
  • Dansk var også godt selvom jeg gjorde meget af arbejdet (naturligvis) men hun var god til, at røre og kæle min ryg. Og lækkert at tungekysse imens når ikke hun stønnede. 

Stedet:

  • Diskret parkering
  • Rene håndklæder
  • Generelt rent og pænt

= 10/10

Jeg krydser fingre for, at hun kommer igen snart! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja super anmeldelse og en smuk smuk sexet pige absolut

håber hun vender tilbage

er stedet ikke kendt for de Smukkeste piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens P skrev, for 2 timer siden:

ja super anmeldelse og en smuk smuk sexet pige absolut

håber hun vender tilbage

er stedet ikke kendt for de Smukkeste piger

Det håber jeg sgu også at hun gør :)

jo, der er tit lækre piger derude, kun blevet skuffet en enkelt gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at nå en aftale med denne smukke unge Natalia i dag (hun rejser tilbage til Polen i morgen). Inden jeg fik en aftale med hende, var jeg også lidt skeptisk om det nu var ægte billeder osv., både efter at have læst hendes annonce men også dette indslag.

MEN jeg er helt enig som der tidligere er blevet nævnt i dette indslag, hun er SÅ smuk og sød. Jeg blev mødt af den smukkeste og virkelig dejlig smilende unge brunette. Vi blev enige om hvad jeg havde bestilt (30 min. med tungekys som virkelig er det værd). Som hun sagde "been a busy day" ja hvorfor mon, så dejlig som hun er :D

Jeg spurgte om jeg måtte tage en hurtig skyller og der lå et dejlig rent håndklæde klar på sengen. Da jeg kom ud med mit tøj i hånden og håndklædet rundt omkring mig, var der sat baggrundsmusik på og hun sad pænt på sengen og ventede. Jeg lagde mit tøj og hun gik hen til mig hvor vi så begyndte at kysse lidt, røre hinanden og tage hendes overdel ned så man kunne nyde hendes bryster. Hun har en dejlig fast røv, ikke for lille men slet heller ikke for stor. Der gik ikke længe før den nederste del af mig var blevet ret glad (hun kysser dejligt og hendes læber er SÅ skønne). Jeg lagde mig ned i sengen og hun begyndte at være fræk og tage den i munden u. kondom - hun laver det frækkeste blik mod en imens, det er vildt.

Kondom røg på og jeg fik en lille fræk ridetur, men jeg er mest til andre stillinger så af med det igen og så lå vi bare ved siden af hinanden og kyssede intimt imens vi rørte hinanden (ja, man må gerne røre hendes også, dog ikke fingre helt oppe, men lidt er okay). Hun nød det virkelig.

Efter lidt tid, spurgte hun om vi skulle have sex og jeg sagde ja om vi kunne missionær. Nyt kondom røg på og jeg tog hende missionær både standard men også med benene næsten helt oppe ved mine skuldre, imens vi kyssede (så lækkert). Efter noget tid spurgte hun om doggy, og jeg var max klar (det er klart min yndlings og frækkeste efter min mening). Så jeg tog hende og der gik ikke længe før jeg var færdig haha.

Jeg roste hende for at være fræk og så smuk en pige, hun blev lidt genert men med et sødt smil. Vi snakkede lidt om forskellige emner og til sidst da al tøjet var på igen, inden det var et farvel (eller forhåbentlig et "på gensyn"), fik jeg et kram og et par kys. Hold nu op hvor ville man ønske hun kunne være kæreste potentiale haha, wow siger jeg bare. Hun vidste ikke hvornår hun kom retur igen, men måske om 2 måneders tid (som hun sagde, Danmark er hendes "sex country") ;-). Hun skulle også sydpå på ferie indenfor den nærmeste fremtid.

Til sidst vil jeg slutte af med at sige Natalia på 23 år fra Polen, langt mørkt (næsten sort) hår og med det mest uskyldige søde smil. Fantastiske læber, smukke øjne og sikke en dejlig krop, både røv og bryster. Jeg har ikke ét sekund fortrudt hende, og vil sige hun er klart besøget værd! Gud hvor jeg håber hun vender retur til Danmark (samme område) til sommer. Hun kendte kun til Vejle området og så København.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Ung tattoo fyr

Helt enig med det du skriver :) Altid en mega god service og man kan mærke på hende at hun nyder det.

Planen var også at jeg skulle et smut forbi igen i går ,nogle timer før hun skulle rejse, men det nåede jeg desværre ikke :(  Men besøge hende en gang i denne uge var sikkert også nok :P haha

Jeg forstår også godt "Hold nu op hvor ville man ønske hun kunne være kæreste potentiale haha" fordi af en eller anden uforklaring grund, så er hun den eneste GP som jeg er blevet "forelsket" i. ALDRIG oplevet det før! (skal dog lige siges, at jeg er tæt 30, så hendes alder passer godt med de piger jeg normalt dater via fx Tinder osv.), der er bare noget over hende som virkelig tænder mig. 

Jeg håber også, at hun komme igen (gerne det sædvanlige område) om nogle måneder efter hendes hjemrejse til Polen og ferie i Italien :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@16cm but thick

Haha ja det var ærgerligt, man kunne godt lige nå hende en enkelt gang mere da :-)

Jeg er helt enig, jeg havde også sådan en følelse bagefter at wow hvor er hun virkelig bare dejlig, også fordi hun har den alder hun har og er "menneskelig" og ikke virker som om hun er pisse ligeglad i teorien, du ved. Jeg er tæt på de 28 år, så jeg er enig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

helt enig. smuk smuk pige - yderst indlevende under hele besøget.

besøgte hende i Kalvehave på Sydsjælland- hvor hun kaldte sig Amanda.

med hende er der stor fare for, at blive urealistisk forelsket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...