Hop til indhold
Guest Maxi90

Ok at gøre en GP gravid?

Recommended Posts

Guest Maxi90

Jeg har tit fantaseret om at gøre div gp'er gravide, jeg tænker tit på det om natten når jeg skal sove, listen er lang, så klokken bliver ofte 04-05:00 før jeg falder i søvn :(

Så jeg tænkte eroguide må da havde nogle gode råd eller GP'er der tilbyder dette ;)

Hvad skal jeg gøre? Kan jeg bare gå ind på en af Københavns klinikker, og spørge hver enkelte pige der er på vagt? 

Jeg har kigget rundt på div sider og annoncer, men jeg kunne ikke finde prisen på sådan en ydelse, så mit sidste spørgsmål er, hvad tar GP'erne for sådan en ydelse? :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader
Virgil skrev, Lige nu:

Aprilsnar? :lol:

Ved ikke hvor jeg skulle starte, hvis det er seriøst...

Det vil jeg bestemt tro, men dælme en dårlig en af slagsen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ser lige så godt ud, som du er god til at fantasere, så tror jeg bestemt, at det vil være en god ide at du spørger.

Og jeg er ret sikker på, at du nok skal få lov. Helt gratis endda. 

Det er jo enhver glædespiges helt store drøm at blive gravid med en lækker og intelligent kunde.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Ydelsen og ......

Bonus til  dig  er  faderskab  og  som  det  mindste  normalbidrag hver  måned  i 18 år  til  barnet 

299.592,00 kr  og  du  skal  regne  med  en  regulering  hvert  år.

Håber  sku  det  er  en aprils nar med  en  humor  jeg  ikke  lige  har  fanget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Høvdingen skrev, for 14 minutter siden:

Måske tage kontakt til en psykolog;;;;;

Tak, GP'er er mine psykologer ;)

Redigeret af Maxi90
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 13 minutter siden:

Hvad skal jeg gøre? Kan jeg bare gå ind på en af Københavns klinikker, og spørge hver enkelte pige der er på vagt? 

Jeg har kigget rundt på div sider og annoncer, men jeg kunne ikke finde prisen på sådan en ydelse, så mit sidste spørgsmål er, hvad tar GP'erne for sådan en ydelse? :ph34r:

Jeg vil nok undlade at spørge hver enkelt der er på vagt. det giver bare en masse btich-figth.  For de fleste GP´er står dette ønske højt på ønskesedlen, og specielt med en stamkunde - Det bliver således et symbol på ægtheden af relationen.

Så bare kom i gang, men gå lidt stille med dørene, og begræns dig til en 4-5 unger, så du ikke spilder for meget af din fritid i statsamtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Ydelsen og ......

Bonus til  dig  er  faderskab  og  som  det  mindste  normalbidrag hver  måned  i 18 år  til  barnet 

299.592,00 kr  og  du  skal  regne  med  en  regulering  hvert  år.

Håber  sku  det  er  en aprils nar med  en  humor  jeg  ikke  lige  har  fanget 

Jeg troede lige at du kom mig til undsætning, men så læste jeg din tekst. Det var sku en dyr omgang, næsten 300.000kr. Hva hvis jeg bliver gift med GP'en efterfølgende? Bliver det så en gratis ydelse? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Maxi90 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg troede lige at du kom mig til undsætning, men så læste jeg din tekst. Det var sku en dyr omgang, næsten 300.000kr. Hva hvis jeg bliver gift med GP'en efterfølgende? Bliver det så en gratis ydelse? :lol:

Der  er  lavet  beregninger  på  at  det  i gennemsnit  koster 1. Mill  at  opfostre  et  barn  og mon  ikke  at  et  ægteskab  også  koster  en  del ... 

Billigste  løsning er  sovepiller til  natten  så  du  ikke  får  disse  skrækkelige tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, for 6 minutter siden:

Nu er det jo en aprilsnar, MEN svaret er at du skal søge på kvinder der tænder på "breeding"

Nysgerrigheden overmandede mig, men de 2 links jeg klikkede på var noget med to mænd. Jeg vil spendere lidt tid på eyebleach og aldrig søge på breeding igen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gæst skrev, for 10 minutter siden:

Nysgerrigheden overmandede mig, men de 2 links jeg klikkede på var noget med to mænd. Jeg vil spendere lidt tid på eyebleach og aldrig søge på breeding igen. :D

Nu  blev  jeg  nysgerrig  og foretog  en  søgning 

Fik  dette  frem

https://www.xnxx.com/video-k3ar5ec/japanese_forced_by_black_guys_creampied_multiple_times

Synes det er  frækt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 1 time siden:

Hva hvis jeg bliver gift med GP'en efterfølgende? Bliver det så en gratis ydelse? :lol:

Ja da, selvfølgelig godt med et gæsteskab oven i. Dertil skal du have 2 job for at kunne dække både antal børn og din kone fornøjelse, og husk at købe et sølle hus til 5 mio. En bil til jer hver, du har givet den ene til din kone/glædes pige. 

Og om 1-2 år er blevet røvsyg forhold så lig en skilsmisse oven i, det er billigt ;) :D

Redigeret af Coco Darling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
anmelder skrev, for 11 minutter siden:

Er det en opfordring??

Kunne  ikke  drømme  om at  opfordre  til  noget  som  helst  :-)

Men  den  lille  video  er  fræk,  den  måde  hendes  bryster  klemmes  på  og  flere  hænder  på  kroppen  mens  hun  bliver  kneppet  og  fyldt  med  sperm.  Jeg  er  lidt  mand  i  dag  og  har  været "tvunget" til  at  onanere  til  filmen,  for  at  kunne  koncentrere  mig  om  andet  end  min  liderlighed.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tit fantaseret om at gøre div gp'er gravide, jeg tænker tit på det om natten når jeg skal sove, listen er lang, så klokken bliver ofte 04-05:00 før jeg falder i søvn :(

Så jeg tænkte eroguide må da havde nogle gode råd eller GP'er der tilbyder dette ;)

Meld dig hellere til donorregisteret. Her kan du blive far til 100 børn – og modtageren betaler skam for det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Kunne  ikke  drømme  om at  opfordre  til  noget  som  helst  :-)

Men  den  lille  video  er  fræk,  den  måde  hendes  bryster  klemmes  på  og  flere  hænder  på  kroppen  mens  hun  bliver  kneppet  og  fyldt  med  sperm.  Jeg  er  lidt  mand  i  dag  og  har  været "tvunget" til  at  onanere  til  filmen,  for  at  kunne  koncentrere  mig  om  andet  end  min  liderlighed.  

Jeg er sikker på, at nogen i denne tråd gerne vil hjælpe med at opfylde den første del, men den anden del springer vi over (den med sæden)...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...